ورزشی

یازدهمی دختر پرتابگر ایران بین ۱۲ ورزشکار آسیایی

در جریان رقابت ماده پرتاب چکش قهرمانی آسیا زهرا عرب‌رستمی یازدهم شد.

به گزارش اخبار ورزشی، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از روز گذشته (چهارشنبه، ۲۱ تیر) به میزبانی بانکوک آغاز شده است و تیم ملی دوومیدانی ایران هم با ۱۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارد.

ملی‌پوشان ایران امروز رقابت خود را آغاز کردند و در چند ماده به مصاف حریفانشان رفتند که طی آن حمیده اسماعیل‌نژاد، فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در ماده دوی ۱۰۰ متر به نیمه‌نهایی صعود کردند. رضا مقدم هم در پرتاب چکش یازدهم شد.

در ادامه این مسابقات زهرا عرب‌رستمی در ماده پرتاب چکش با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با ثبت پرتابی به طول ۵۳.۴۱ متر در جایگاه یازدهم قرار گرفت و به کار خود پایان داد. در این ماده ورزشکاری از چین با پرتابی به طول ۶۹.۳۸ متر در جایگاه نخست قرار گرفت و به مدال طلا رسید.

بیشتر بخوانید

حسن تفتیان (۱۰۰متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (۴۰۰متر با مانع)، سبحان احمدی (۸۰۰متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح‌جهانی (۲۰۰متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش) در بخش آقایان و حمیده اسماعیل نژاد (۱۰۰متر)، فرزانه فصیحی (۱۰۰متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) ترکیب تیم ملی دوو میدانی ایران را در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.  

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا