ورزشی

یحیی گل‌محمدی محروم شد

کمیته انضباطی در مورد سو m رفتار چند مربی لیگ برتر و رفتار نامناسب توسط عوامل تیم در لیگ دسته اول ، حکم صادر کرد.

طبق گزارش ها شفافبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی آزار و شکنجه یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس علیه داور هفته 25 لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان ، که طبق سند ویدئویی آن باعث شده هر چهار داور اعتراض. و با توجه به سوابق مشارالیه ، اقدامات یحیی گل محمدی قبل از مقامات مسابقه به عنوان تخلف و طبق مواد 13 و 55 آیین نامه انضباطی و مطابق با مواد 93 و 94 از همان قوانین ، به حبس تعلیقی دائمی و مدت محرومیت از مسابقات لیگ برتر به مدت شش ماه همراه با جریمه 400 میلیون ریالی.

یحیی گل محمدی را سلب کردند

این تصمیم ظرف 7 روز از تاریخ این اطلاع رسانی قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در یک سری رقابت های جام حذفی برگزار شد که در آن علیرضا منصوریان موقعیت رسمی مسابقه (داور) را نقض کرد.

کمیته انضباطی اعلام کرد که علیرضا منصوریان حداکثر ظرف مدت 2 روز دفاع خود را به این کمیته ارسال می کند.

رفتار نامناسب حسن پور حمیدی بازیکن ، بدرفتاری در موقعیت رسمی مسابقه (داور) بود که منجر به اخراج وی شد. کمیته انضباطی اعلام کرد که وی حداکثر ظرف مدت 2 روز یک دفاع برای این کمیته ارسال می کند.

کمیته انضباطی اعلام کرد تیم گلگهر سیرجان در صورت داشتن دفاعیه به دلیل رفتار نامناسب تیم به دلیل داشتن 6 اخطار ، باید ظرف مدت 2 روز 6 اخطار به این کمیته ارسال کند.

دیدار تیم های شهرداری آستارا و گل ریحان البرز از سری رقابت های لیگ یک در تاریخ 12 جولای در انزلی برگزار شد. از زمین بازی ، صدور دستور موقت مطلوب است.

بنابراین مطابق ماده 100 آیین نامه انضباطی و تا زمان صدور رأی صحیح ، وی از ورود به تمام استادیوم های فوتبال کشور منع شده و باید ظرف 48 ساعت دفاع کتبی خود را به این کمیته ارسال کند.

این تصمیم ظرف دو روز از ابلاغ به کمیته استیناف فدرال تجدیدنظر می شود.

دکمه بازگشت به بالا