ورزشی

یک انتقال رویایی در انتظار فوتبال ایران؟ میلان به دنبال جذب سردار آزمون

آفتاب نیوز:

کاپیتان تست و مهاجم رئال مادرید تقریبا به روسونری پیوست.

بسیاری از تیم های برتر اروپایی از جمله ناپل ، اتلتیکو مادرید ، اورتون و لستر سیتی می خواهند این ستاره 25 ساله ایرانی را امضا کنند.

طبق گفته Gazzetta dello Sport ، سران آث میلان مشتاق هستند که مهاجم محاکمه شده و مهاجم رئال مادرید لوکا جووویچ را در تابستان به سن سیرو بیاورند تا خط تهاجمی خود را تقویت کنند. در این گزارش آمده است:

“AC میلان علاقه ای به استخدام سردار آزومون ، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ نشان داده است. به دلیل سطح بالای تکنیک و مهارت ، این تست را نیز” ایران مسی “می نامند. او پیراهن های روبین کازان و روستوف را پوشیده است.

این مهاجم ایرانی عملکرد قابل توجهی در این فصل نشان داده است وی در 21 بازی لیگ 10 گل و 6 پاس گل به ثمر رسانده است. وی در 29 بازی دیگر و در لیگ قهرمانان اروپا 29 گل ، 14 پاس گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است. با این وجود ، آزومون متولد 1995 ، مدت ها است که علاقه ی میلان به ناپل را مجذوب خود کرده است.

اگرچه اخبار زیادی در مورد پیوستن مهاجمان ایرانی به نیروهای اروپایی منتشر شده است ، اما مانند سالهای گذشته ، این خبر فقط تحت پوشش رسانه ها و بازارها بوده است و هیچ انتقال بزرگی صورت نگرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا