ورزشی

یک تیم دیگر هم بیخیال سوپرلیگ شد

اگرچه اعلام شده است که میلان اولین تیم ایتالیایی است که از مسابقات سوپرلیگ اروپا کنار می رود ، اما به نظر می رسد رقبای رقیب میلان تصمیم به این کار گرفته اند.

اینتر ، میلان و یوونتوس سه باشگاهی هستند که برای حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام آمادگی کرده اند ، تورنمنتی که به دنبال عقب نشینی شش انگلیسی به تعویق افتاد.

شب گذشته (سه شنبه) پس از انصراف این 6 تیم ، وب سایت “Athletic” اعلام کرد که باشگاه میلان نیز قصد انجام چنین کاری را دارد و اکنون خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) ادعا می کند که اینتر نیز آماده اصرار است که نمی تواند بماند در سوپرلیگ.

یک منبع ناشناس در داخل اینتر به خبرگزاری رسمی ایتالیا گفت: “در شرایط فعلی ، پروژه سوپرلیگ دیگر یکی از موضوعات مهم و سودمند اینتر نیست.”

اگر خبر اتلتیک از پشیمانی میلان صحت داشته باشد ، از 12 تیمی که آمادگی خود را برای تشکیل سوپرلیگ اعلام کرده اند ، تنها یوونتوس ، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هنوز به توافق فیابین متعهد هستند ، زیرا به نظر می رسد بارسلونا در قرارداد خود با اروپا سوپرلیگ که به وی اجازه داد از توافق خارج شود. این شرط همچنین با حضور کاتالان ها در سوپرلیگ مورد موافقت همه اعضای مجمع باشگاه قرار گرفت ، که هنوز توسط رئیس جمهور جدید باشگاه ، خوان لاپورتا به آن نرسیده است.

256 251

دکمه بازگشت به بالا