اقتصادی

یک کودک فلسطینی در حین تعقیب نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید

وقتی درباره دو رژیم صهیونیستی اظهار نظر می کنید، با سقوط یا ظهور شهادت رشید، یک کدک فلسطینی می بینید.

به قلم گازارش اخبار ورزشی، ترجمه خبر گازری اسپوتنیک، «رایان یاسر سلیمان»، کدک هفت صالح فلسطینی امروز (پنجشنبه) هنگامی که نظامیان طاق اسرائیل، دار شهرکی، واقعیت، جنوب شرقی بیت لحم، یا راعه در زیر داداز، پس از سقوط تصمیم. شهادت رشید.

دو شاهد: دشتند، نظامیان، ارچ، اسرائیلی، دانش، آموزان، مدارس، رادار، در حالی که بازخت به منزلشان، کرندند اظهار نظر کردند، ک کجاست موضوع سقوط رایان ازبلندی و انتقال بیمارستان شد.

بهدشت از فلسطین بازدید کرد رسانه کردی کجاست کد بخش ارگانیس بیمارستان کشورم بیت جلا منتقل شده اما از لیست حذف شده و به نظر احیایی و ناموفاق ناپدید شده است. ماند.

مدرسه نظامیان اسرائیلی صبح امروز پنج شنبه “الحجاریه” منطقه ای را در جنوب الخلیل، یورش، بردا و در داخل خرابکاری کلاسهای آن اداره می کرد.

بر این اساس در غزه آغاز سال 35 میلادی کدک طاق با گله صهیونیسم با شهادت رشید و ک ظرف رسانه و وزارت امور خارجه است. از بهدشت، فلسطین، 19 توندرا کارانه بختیاری و 16 توندرا ناور، شهر غزه بازدید کرد.

حمچین دی ژان، درگیری فلسطینی، های امروز، اسرائیلی، پس از مجروح شدن گلولا زخمی شادند، مرکز شهر الخلیل را اداره می کرد. نظامیان صهیونیست همچانین با سمت شهروندان و مغازه ها گاز آش اور شلیک میکانند.

هزاران فلسطینی پکر شاهدایی جنین رک رز چهارشنبه، رهبر عملیات نظامی رژیم صهیونیستی با شهادت مقر تشییع جنازه کرندند.

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا