ورزشی

۱۰ مدال قایقرانان ایران در مسابقات زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا

قایقرانان ایران در دومین روز مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا موفق به گرفتن ۱۰ مدال شدند.

به گزارش اخبار ورزشی، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا در پاتایای تایلند در حال برگزاری است. در دومین روز مسابقات، نمایندگان ایران موفق به گرفتن مدال شدند.

قایقرانی ایران در هر دو رده زیر ۲۳ سال  و جوانان نماینده دارد که توانستند ۱۰ مدال بگیرند.

تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش زنان و مردان حضور دارد.

نتایج به شرح زیر است:

مدال طلا

الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۹.۹۴۰ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۲۷۷ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

ارشین رضانژاد در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۳۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

مدال نقره

محمد عباسی و شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۴۱.۶۹۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

محمد عباسی و شایان حسینی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۵.۸۳۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفتند و صاحب مدال نقره شدند.

ترنم اکبرزاده در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۳۱۴ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

مدال برنز

شایان حسینی در کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، فیلیپین، قزاقستان، میانمار و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۵.۸۸۱ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز به دست آورد.

ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۵۵ دقیقه سوم شدند و مدال برنز به دست آوردند.

شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، میانمار و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۳۹۶ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

محراب آسایش خورشید در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از چین تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

بدون مدال

یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، هند و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۶۲ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۴:۲۲.۴۱۹ دقیقه در جایگاه پنجم ایستادند.

عباس حسینی در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۰.۷۹۸ دقیقه چهارم شد.

تیم کانوی دونفره میکس ۵۰۰ متر جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۱۱.۹۱ دقیقه در جایگاه ششم ایستادند.

هدیه خیرآبادی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۱۶.۴۲۷ دقیقه در جایگاه پنجم ایستاد.

یزدان زراعت‌کار در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، کره و قرقیزستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۴۶.۴۱۴ دقیقه در رده پنجم قرار گرفت.

ابوالفضل جنتی و محراب آسایش خورشید در کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، کره و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۱.۰۰۶ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند.

ارشین رضانژاد و محراب آسایش خورشید در کایاک دونفره ۵۰۰ متر میکس جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، قزاقستان، ویتنام و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۹.۸۵۰ دقیقه پس از نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و ویتنام چهارم شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا