ورزشی

۱۴ تیمی شدن کیفیت رقابت‌های لیگ برتر را کاهش خواهد داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گزارشات آنلاین وارتاوانطبق اعلام رسمی دبیرکل والیبال ، رقابت های لیگ برتر با حضور چهارده تیم برگزار می شود. این مسابقات از نیمه سپتامبر آغاز می شود.

عباس برقی در گفتگو با خبرنگاران آنلاین در مورد رقابت های والیبال 14 تیمی در لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا فدراسیون اعلام کرده بود که در لیگ برتر 12 تیم حضور خواهند داشت اما بعدا اعلام کرد که این رقابت ها با 14 تیم برگزار می شود. شرکت 10-12 تیم برای کیفیت بهتر لیگ برتر بهتر است.

کارشناسان والیبال ادامه می دهند: “ما می توانیم تیم را در لیگ دسته اول تقویت کنیم تا زمانی که از قوانینی که تعیین کرده ایم پیروی کنیم.” البته نظر رئیس جمهور فدرال مهم است و به نظر می رسد از تصمیم داشتن 14 تیم در این مسابقات غیرقابل برگشت است.

وی تأکید کرد: هرچه کیفیت لیگ را بهتر می کنیم به تیم ملی کمک خواهیم کرد. برای داشتن 14 تیم در مسابقات ، ما به 28 پاس احتیاج داریم که در والیبال ما کل نیست. در سالهای قبل که وضعیت اقتصادی بهتر شد ، ما از بازیکنان خارجی در سطح کشور و سایر پست ها استفاده می کردیم ، اما اکنون شرایط اقتصادی این اجازه را نمی دهد. به عنوان یک قاعده ، کیفیت رقابت کاهش می یابد.

در پایان ، بارغی گفت: امیدوارم که ما همچنان شاهد پیشرفت والیبال در آسیا و جهان باشیم.

دکمه بازگشت به بالا