ورزشی

۲۰۰ دقیقه هیجانی در انتظار دوست‌داران اسکورسیزی +فیلم

تریلر رسمی فیلم «قاتلان ماه کامل» منتشر شد؛

کمپانی‌های پارامونت و اپل، نخستین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار «قاتلان ماه کامل» را منتشر کردند. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» (Killers of the Flower Moon) جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد.

این فیلم که نخستین اکران آن در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم کن خواهد بود، یک درام جنایی وسترن است که بازیگران مطرح زیادی در آن حضور دارند و از آثار مورد انتظار امسال سینمای جهان به حساب می‌آید. به جز دنیرو و دی‌کاپریو که ستارگان اصلی این فیلم هستند برندن فریزر بازیگر برنده اسکار امسال، جسی پلمونس بازیگر سریال‌های محبوبی همچون «بریکینگ بد»، «آینه سیاه» و «فارگو»، لیلی گلدستون و جان لیسگو نیز تعداد دیگری از بازیگران اصلی و شناخته شده این فیلم به حساب می‌آیند. 

در تریلر منتشر شده از این فیلم که براساس داستانی واقعی و کتابی با همین نام ساخته شده است، لحظات و تصاویر دلهره آور و هیجانی زیادی وجود دارد که همین لحظات باعث شد این تریلر خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین کلیپ‌های دو روز گذشته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. 

کمپانی‌های پارامونت و اپل به عنوان تولیدکنندگان اصلی «قاتلان ماه کامل» پس از انتشار این تریلر، امید بسیاری دارند که این اثر در کن با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شود و تا بتواند در اکران و حتی جشنواره‌های مهم و معتبر بعدی، با اقبال مواجه شود. مدت زمان این فیلم چیزی نزدیک به ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است که این طولانی بودن، شاید از میزان علاقمندی مخاطبان اثر بکاهد.

تریلر رسمی فیلم «قاتلان ماه کامل» را در ادامه تماشا کنید:

دکمه بازگشت به بالا