اقتصادی

۲۰ ساعت تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان را اصلاح کنیم/ همراهی نکردند تا اتفاق مثبت برای سپاهان بیفتد

مدیر روابط عمومی سپاهان:

۲۰ ساعت تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان را اصلاح کنیم  همراهی نکردند تا اتفاق مثبت برای سپاهان بیفتد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: حدود ۲۰ ساعت تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان را اصلاح کنیم و تعامل با فدراسیون و بازیکنان در حال انجام بود اما این اتفاق تا بازی با گل‌گهر نشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدصادق صالحیان مدیر رسانه باشگاه سپاهان پس از شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تا دقایقی پیش از اعلام لیست بازی تلاش کردیم تا ۶ بازیکن بتوانند بازی کنند اما نشد. برای چندمین بار در این فصل رأی قبل از بازی صادر شد و تیم را دچار مشکل کرد؛ برای اصلاح قرارداد بازیکنان فرصتی مشخص نشده بود، کمیته انضباطی نامه زد و ۲۰ ساعت قبل از بازی با گل‌گهر نامه محرومیت بازیکنان زده شد. حدود ۲۰ ساعت تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان را اصلاح کنیم و تعامل با فدراسیون و بازیکنان در حال انجام بود اما این اتفاق تا بازی با گل‌گهر نشد.

صالحیلن یادآور شد: در این شرایط طبیعی است ابهاماتی برای بازیکنان ایجاد شود و اصلاح قرارداد در ۲۰ ساعت امکان‌پذیر نبود اما در حال تلاش هستیم تا با مذاکره با بازیکنان و فدراسیون بازیکنان را برای بازی با شمس‌آذر قزوین داشته باشیم و تلاش تیم حقوقی و شخص مدیرعامل ادامه خواهد داشت تا راه حلی برای حضور بازیکنان محروم پیدا کنیم. دغدغه و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. ساعات پرتلاطمی را گذراندیم اما دوستان همراهی نکردند تا اتفاق مثبت برای سپاهان بیفتد اما امیدواریم تا بازی با شمس‌آذر این مسئله را حل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا