ورزشی

۲۴ بازیکن استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، در حالی که تنها سه روز به دیدار بزرگ استقلال و الهلال در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است ، لیست 24 بازیکن آبی پوش این بازی و در صورت صعود به سطح بالاتری از این مسابقه AFC

این لیست قبلاً با حضور رشید مظاهری تنظیم شده بود و به دلیل جدایی وی از آبی ها ، این لیست به 24 بازیکن کاهش یافت و در این لیست تنها 2 دروازه بان حضور دارند. در همین حال ، نام رشید مظاهری نیز در لیست آبی قرار دارد و طبیعتاً او دیگر بازیکن این تیم محسوب نمی شود.

اسامی بازیکنان استقلال اعلام شده در لیست تیم های آسیایی به شرح زیر است ؛

دروازه بان ؛ سید حسین حسینی ، علیرضا رضایی

مدافعان؛ محمد حسین مرادمند ، عارف آغاسی ، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی ، سید احمد موسوی ، وریا غفوری ، متین کریم زاده ، آرش داجیلاری ، جعفر سلمانی و سینا خادم پور

هافبک ؛ زبیر نیکنفس ، مهدی مهدی پور ، بابک مرادی ، سبحان خاقانی ، آرش رضوند ، امیرحسین حسین زاده و فردین رابیت

مهاجم ؛ آرمان رمضانی ، محمدرضا آزادی ، امین قاسمی نژاد ، فردین رباط و امیر ارسلان مطهری

در این لیست ، علیرضا رضایی ، عارف آغاسی ، جعفر سلمانی ، زبیر نیکنفس ، امیرحسین حسین زاده ، محمدرضا آزادی و امین قاسمی نژاد بازیکنان جدیدی هستند که به تیم ملحق می شوند و در صورت حضور در دیدار مقابل الهلال ، برای اولین بار. آنها این تیم را خواهند پوشید کاپیتان تیم استقلال وریا غفوری و کاپیتان دوم این تیم سید حسین حسینی است.

بازیکنان فقط با تعداد پیراهن هایی که در مرحله گروهی می پوشند بازی خواهند کرد و بازیکنانی که از استقلال جدا شده اند ، در این بازی تعداد پیراهن خود را به صورت قانونی دریافت نمی کنند. بنابراین ، اعدادی مانند 7 (دیابت) ، 10 (قائدی) ، 6 (ریگی) ، 8 (اسماعیلی) ، 11 (شجاعیان) ، 3 (میلیچ) و 12 (مظاهری) توسط سایر بازیکنان در این بازی پوشیده نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا