ورزشی

۲۸ دی، پایان دور رفت لیگ برتر هندبال زنان

اولین دوره لیگ برتر هندبال بانوان 28 دی ماه به پایان می رسد.

به گزارش اخبار ورزشی، سومین دوره لیگ برتر هندبال بانوان قرار است روزهای 27 و 28 دی ماه در تهران برگزار شود. در این دور از رقابت ها هر تیم دو دیدار برگزار می کند و با این حساب این دور رقابت ها به پایان می رسد.

تا پایان دور دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تیم تاسیسات دریایی با 10 امتیاز و تیم کیهان پالایش ملایر با 9 امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند. 8 امتیاز. سنگ آهن بافق، شهید شاملی کازرون، کت شاهرود، آتریسا تهران و صنایع روشنایی یکتا البرز نیز در رده بعدی قرار دارند.

هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان ماه به صورت متمرکز با حضور 8 تیم آغاز می شود. دور دوم مسابقات دو ماه بعد، در 10 ژانویه از سر گرفته شد. دلیل این وقفه دو ماهه برگزاری اردوی تیم ملی بانوان برای حضور در جام جهانی اسپانیا است.

به گفته مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، زمان شروع دور برگشت لیگ برتر نیز مشخص نیست و به برنامه تیم ملی نوجوانان دختر و پسر بستگی دارد. مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 24 بهمن تا 2 اسفند و مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 27 تا 15 اسفند در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

مراد کرمی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفت وگو با اخبار ورزشی، درباره ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان گفت:: مرحله سوم مسابقات لیگ برتر بانوان روزهای 26 و 28 دی ماه در سالن هندبال فدرال برگزار می شود. با این کار دور مسابقه به پایان می رسد. برای صعود به دور دوم باید دید برنامه تیم ملی جوانان چگونه است. در صورت عدم وجود مشکل، بازی برگشت لیگ برتر قبل از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود و در غیر این صورت بازی برگشت به بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا موکول می شود.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا