اقتصادی

۲ واحد تولیدی صنعتی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی استان سمنان دو واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار هم‌زمان با هفته دولت و با حضور استاندار سمنان و سایر مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه افتتاح این واحدهای صنعتی گفت: هم‌زمان با هفته دولت و با حضور استاندار سمنان، فرماندار گرمسار و سایر مسؤولان استانی، ۲ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: شرکت نیکان فرسان کویر با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۱۸ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود یک‌هزار و ۲۵۰ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار مستقر است که ظرفیت تولید سالانه چهار هزار و ۷۰۰ تن قطعات گچی ساختمانی و محصولات بتنی مسلح پیش‌ساخته از انواع بتن سبک را دارد که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال حدود ۱۸ نفر فراهم کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: شرکت پولاد فرآور کاوه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در سفر استاندار سمنان همزمان با هفته دولت به شهرستان گرمسار است که با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع اسکلت فولادی و ساختمانی در ناحیه صنعتی جنت‌آباد در شهرستان گرمسار فعالیت می‌کند که با راه‌اندازی آن ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

احمدی ادامه داد: این واحد صنعتی در زیربنایی به مساحت حدود ۲ هزار و ۲۶۰ مترمربع ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن انواع اسکلت فولادی ساختمانی، ۲۰ هزار تن اسکلت فولادی سوله و هشت هزار تن انواع مخازن فلزی را دارد.

دکمه بازگشت به بالا