ورزشی

۴ ورزش صبحگاهی مناسب – اخبار ورزشی

حرکت اسکوات ، راه اندازی ، شنا سوئدی و کوهنوردی چهار تمرین عالی برای صبح است.

به گزارش اخبار ورزشی ، بسیاری از افراد در صبح زود بعد از بیدار شدن از خواب از ترکیبات کافئین مانند چای ، قهوه و نسکافه برای بیدار شدن و خارج شدن از خواب خود استفاده می کنند ، و به دلیل اینکه آنها صبح کافی برای ورزش ندارند ، در حالی که با برخی از تمرینات ساده اما لذت بخش و با طراوت ، می توانید روز بهتری داشته باشید و احساس شادی ، شاد و پرانرژی داشته باشید ، در حالی که فقط چند دقیقه طول می کشد.

برنامه تمرینی با گرم کردن شروع می شود ، سپس با انجام سه مجموعه تمرین و در ست اول ، انجام 45 ثانیه تمرین و استراحت به مدت 20 ثانیه بین هر حرکت ، مجموعه دوم 45 ثانیه تمرین و 15 ثانیه استراحت انجام می شود. در ست سوم ، 45 ثانیه تمرین کنید و بین هر حرکت 10 ثانیه استراحت کنید.

دست گرمی بازی کردن

برای گرم شدن ، سه تمرین زانو را به مدت سه ثانیه و 45 ثانیه پشت سر هم انجام دهید و به مدت 20 ثانیه بین ست ها استراحت کنید. توجه داشته باشید که زانوهای شما تا ارتفاع لگن بالا می رود ، اما توصیه می کنیم ابتدا با حرکت بهتر گرم شوید. .

پرش چمباتمه

برای انجام این تمرین که بدن را درگیر می کند ، در وضعیت اسکوات با عرض لگن خود از یکدیگر بایستید. با فشار دادن پاهایتان و حرکت به بالا و پایین حرکت ، به پایین و پایین بروید و به هوا پرش کنید ، سپس فرود بیایید و بدون ایجاد مزاحمت پرش چمباتمه را بزنید.

ناهار

تمرین دیگر در این برنامه تقویت ماهیچه های پا است. بایستید و یک قدم بلند به جلو بردارید و سپس زانوهای خود را خم کنید تا پای جلوی مستقیم به زمین و پای عقب موازی با زمین باشد. سرانجام ، به حالت اول برگردید و با پای دیگر حرکت کنید ، و باید بدانید که این حرکت یک تمرین عمومی برای بدن است.

سوئد شنا می کند

روی همه چهار طرف روبروی زمین بایستید و وزن باید در چهار نقطه تقسیم شود و بدن باید در یک خط مستقیم از سر تا پا قرار داشته باشد ، در همان زمان آرنج را خم کرده و بدن را به سمت پایین آورده و بازوها را فشار دهید. آرنج های خود را به زمین صاف کنید و به موقعیت اصلی خود برگردید. شنا سوئدی نه تنها برای عضلات اندام فوقانی بلکه در اندام تحتانی و اندام تحتانی نیز وجود دارد.

کوهنوردان

قرار گرفتن در موقعیت شنا سوئدی با دستان خود در زیر شانه ها. در حین حرکت ، ماهیچه های شکمی را دست نخورده نگه دارید و هیچ تغییری در وضعیت بدن وجود ندارد و یک پا را از زمین جدا کنید و آن را به سینه بکشید ، سپس پا را به حالت اول برگردانید و آن را روی زمین قرار دهید و حرکت دهید. با پاهای خود برعکس عمل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا