ورزشی

۵ مهارتی که متخصصان باید کسب کنند

به منظور توسعه کسب‌وکار؛

متخصصان با کسب مهارت‌های کلیدی و طرز فکر سازمانی می‌توانند در جهت توسعه کسب‌وکار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، کسب‌وکار‌ها و مسئولیت‌های مدیریتی استرس و سردرگمی زیادی در پیرامون خود دارد. موفقیت فرد در یک کسب‌وکار موجب تأثیرگذاری بر رشد و ثبات آینده آن می‌شود. نقش مدیریت در توسعه تجارت بسیار حساس و خطرناک است؛ بنابراین افراد با داشتن ویژگی‌های حرفه‌ای، مهارت‌های رهبری، طرز فکر سازمانی و تفکر خلاق می‌توانند به رهبران شایسته برای مدیریت تبدیل شوند.

بر اساس گزارش رشد آژانس بازاریابی در سال ۲۰۱۸، ۳۵ درصد از آژانس‌ها برای یافتن کارمندانی که مناسب موقعیت شغلی هستند تلاش می‌کنند و ۱۲ درصد از آژانس‌ها احساس می‌کنند یکی از بزرگترین مشکلات آن‌ها حفظ کارمندان است. متخصصان برای جلوگیری از گردش مالی زیاد در این موقعیت و توسعه کسب‌وکار موفق، باید توسعه دهندگان کسب‌وکار را برای مهارت‌های کلیدی توسعه تجارت غربال کنند.

مهارت‌هایی که متخصصان باید برای توسعه کسب‌وکار کسب کنند عبارتند از: ۱. الگو‌ها و روند خرید مردم را درک کنند. ۲.   به بازاریابی درونگرا اعتقاد داشته باشند. ۳. سوالات بزرگ بپرسند و با دقت گوش دهند. ۴. برای شرکت و خود اهداف تعیین کنند و برنامه‌های اقدام آن را توسعه دهند. ۵. دارای ضریب کنجکاوی بالا باشند.

متخصصان توسعه کسب‌وکار باید در اجرای استراتژی‌ها کارآزموده باشند و به امور مسلط شوند تا اعتماد میان شرکت و خریدار شکل بگیرد. آن‌ها باید بتوانند فرد را از طریق آموزش و صلاحیت در چرخه فروش حرکت دهند و با این موضوع آشنایی داشته باشند.

توسعه‌دهندگان کسب‌وکار نه تنها به مشتریان در تصمیم گیری‌های بازاریابی بلکه در تصمیم گیری‌های تجاری کمک می‌کنند، زیرا آن‌ها برای موفقیت تجاری باید درک خوبی از استراتژی‌های عمومی کسب‌وکار، نگرانی‌ها و چالش‌های رهبران، جذب و حفظ مشتری، و معیار‌های مالی داشته باشند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا