ورزشی

۶ مدال طلا و نقره برای زنان کشتی‌گیر ایران در مسابقات قرقیزستان

تیم ملی کشتی فرنگی بانوان در مسابقات جام ارکینبایف موفق به کسب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره شد.

به گزارش اخبار ورزشی، مسابقه بزرگ بین المللی ارکینبایف به میزبانی قرقیزستان روز سه شنبه (20 دسامبر) برگزار می شود. وزن 70 کیلوگرم و 3 مدال نقره توسط فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن 75+ کیلوگرم به دست آوردند. وزن بدن.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در دور نخست با ضربه فنی حریفی از قرقیزستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس یک بار دیگر نماینده قرقیزستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این مرحله یک بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم، فاطمه فتاحی در اولین مبارزه به مصاف قزاقستان رفت که حریف خود را از نظر فنی شکست داد. وی در دور دوم 3 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد. تیم ملی کشورمان در ادامه با نتیجه 6 بر صفر مقابل کشتی گیران قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

محدثه حسینی در وزن 65 کیلوگرم در دور اول استراحت کرد. وی در دور دوم با نماینده قرقیزستان به رقابت پرداخت و با نتیجه 8 بر 2 از سد حریف گذشت و فینالیست شد. حسینی در فینال حریفی از قرقیزستان را شکست فنی کرد تا طلای دیگری برای کاروان ایران کسب کند.

در وزن 70 کیلوگرم، ریحانه گیلانی پس از استراحت در اولین مبارزه با حریفی از قرقیزستان روبرو شد که با نتیجه 8 بر یک از سد حریف گذشت و راهی فینال شد. وی در این مرحله به مصاف نماینده میزبان رفت که با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و سومین طلا را کسب کرد.

برای وزن 75 کیلوگرم مسابقات به طور منظم با حضور مریم احمدی نماینده کشورمان برگزار می شود. او در دور اول مقابل نماینده خونه به خونه قرار گرفت که حریف خود را از نظر فنی شکست داد. احمدی سپس با نتیجه 9 بر 3 مقابل کشتی گیران اوکراینی به برتری رسید اما در ادامه با ضربه فنی مغلوب نماینده قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 75+ کیلوگرم نیز هانیه عاشوری به صورت منظم با حریفان خود رقابت می کند. وی در اولین مبارزه با نماینده قرقیزستان به رقابت پرداخت و با نتیجه 11 بر 4 پیروز شد. عاشوری در دومین مبارزه مقابل حریفی از اوکراین پیش افتاد که نماینده کشورمان را با مصدومیت برد. در دور سوم حریفان قرقیزستانی با عاشوری مبارزه نکردند و ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قرقیزستان رفتند و با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند و نقره گرفتند.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا