ورزشی

۶ نفر برای انتخابات فدراسیون دانشگاهی تائید صلاحیت شدند

پرونده های مقدماتی کاندیداهای فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی با رضایت شش نامزد بسته شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، پس از ثبت نام 9 نامزد برای سمت رئیس جمهور فدراسیون ملی دانشگاه ورزشی و ارسال اسناد ، در ابتدا اسامی چهار نامزد به نام های هادی بشیریان ، محمد پورکیانی ، داود هوموشن شریف آباد و جمشید همتی به دست آمد و طی 10 روز اخیر ، دو نامزد دیگر تا زمانی که تعداد نامزدها در انتخابات ورزشی دانشگاه ملی به شش نفر برسد واجد شرایط است.

نفر پنجم در این لیست جواد شهلائی است و نفر ششم که به عنوان آخرین فرد واجد شرایط تأیید شده است عبدالمهدی نصیرزاده است ، بنابراین این دو نفر می توانند به لیست کاندیداهای نامزد برای رئیس جمهور فدراسیون ملی دانشگاه های ورزشی اضافه شوند. محمد پورکیانی ، داوود هوموسان شریف آباد ، جواد شهلائی ، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی شش نامزد هستند که شرایط لازم را برای کسب رهبری فدرال دارند.

آخرین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانشگاه در تاریخ 8 مارس 2016 برگزار شد و محمدرضا دهخدا با 39 رای از بین 52 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس جمهور فدراسیون ورزش دانشگاه انتخاب شد. سرانجام ، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در 17 مارس محمدحسین علیزاده را به عنوان رئیس فدراسیون ملی ورزشی دانشگاه منصوب کرد.

مجمع ملی فدراسیون ورزشی دانشگاه که قرار است در تاریخ 10 مارس امسال برگزار شود ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، براساس مصوبه ستاد بهداشت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری لغو شد. مراسم انتخاب فدراسیون ورزشی دانشگاه در تاریخ 22 ژوئیه برای انتخاب رئیس جمهور فدرال به ریاست وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا