ورزشی

۶ و ۷ سابق استقلال به دنبال اولین جام/ انگیزه های متفاوت فولاد و استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، جواد نکونام و فرهاد مجیدی با سابقه بازی در تیم استقلال و کسب احترام زیاد با این پیراهن تیم ، با پیراهن آبی و شماره 6 و 7 در استقلال با یکدیگر بازی کرده اند و هر دو در چند سال اخیر بازی کرد. او به کادر مربیگری پیوست و امروز آنها در رده مربیگری لیگ برتر هستند.

مجیدی و نکونام همچنین بیستمین فصل خود در لیگ برتر را در رده های سوم و ششم به پایان رساندند و حالا باید تا یکشنبه شب در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند که یکی از دو جام معتبر و مهم کشور است.

چرا فولاد؟
به نوعی ، فولادی ها انگیزه بیشتری در این بازی دارند. علیرغم استقلال ، آنها سهمیه آسیایی این فصل را کسب نکردند و تنها راه بازگشت آنها به آسیا برد در این دیدار و قهرمانی در جام حذفی است. کسب سهمیه آسیایی فولاد تنها به برد بازی بستگی دارد و این می تواند انگیزه تیم را دوچندان کند.

چرا مستقل؟
آبی ها به دلیل ناکامی های پیاپی در لیگ در چند سال گذشته تحت فشار و انتقادات زیادی قرار گرفته اند و تنها راه جلب رضایت هواداران این تیم و حتی کل تیم ، قهرمانی در مسابقات است.

مجیدی برای اثبات خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد و آبی ها تشنه پیروزی و قهرمانی در جام حذفی هستند. تعداد زیادی از طرفداران تیم نیز با گسترش امیدهای خود در دنیای مجازی ، انگیزه آبی ها برای پیروزی در این بازی را افزایش دادند.

استقلال 6 و 7 سابق اولین جام را پیدا کرد / نقوش مختلف فولاد و استقلال

نکونام و مجیدی برای اولین جام
اما البته جدا از انگیزه تیم ، مربیان جوان هر دو تیم نیز انگیزه شخصی زیادی برای پیروزی در این مسابقه و پیروزی در سی و چهارمین دوره جام حذفی دارند.

نکونام و مجیدی با وجود سه یا چهار سال سابقه مربیگری ، هنوز نتوانسته اند چشایی از قهرمانی را بچشند و جام را از آن خود کنند و در صورت پیروزی هر یک در این مسابقه ، اولین قهرمانی خود را با لباس مربیگری به دست خواهند آورد و این باعث می شود تا برای فینال نهایی نکونام و مجیدی بسیار مهم هستند.

فرهاد مجیدی یک گام فراتر رفت تا اولین قهرمانی خود را در جام مشابه فصل گذشته با استقلال به دست آورد ، اما آخرین مسابقه مقابل تراکتورسازی را شکست داد زیرا نتوانست اولین قهرمانی خود را تجربه کند. و امسال او این شانس را داشت که اولین قهرمانی خود را با شکست دادن فولاد در فصل گذشته پس بگیرد.

فینال جام حذفی فوتبال بین استقلال و فولاد یکشنبه 17 مرداد ساعت 21 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا