ورزشی

۷ بازیکن آبی های لندن مقابل درب خروج/ پوچتینو اوسیمن را می خواهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مطبوعات بریتانیا دیروز دوشنبه گزارش دادند که نادی چلسی این مرد انگلیسی در حال آماده شدن برای ایجاد انقلابی در ترکیب تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی ژانویه آینده است.

باشگاه لندنی از نظر نتیجه گیری دوران سختی را پشت سر می‌گذارد چرا که هفتمین باخت خود را در این فصل متحمل شد لیگ برتر به دست اورتون در آخرین دور (۱۵)، سقوط به رده دوازدهم در رده بندی.

به گزارش سایت TeamTalk چلسی در حال آماده شدن برای خلاص شدن از شر ۷ بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی تلاش می‌کند که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی می‌خواهد بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد تا به رقابت برای قهرمانی بازگردد.

سرمربی جدید آبی‌ها تمایل خود را برای انجام معاملات بیشتر در ژانویه آینده پس از باخت اورتون آشکار کرده و تاکید دارد که این تیم نیازمند تقویت است اما این موضوع باعث می‌شود تا چلس تعدادی از ستاره‌های فعلی خود را کنار بگذارد.

پوچتینو جلسه‌ای با مدیران ورزشی باشگاه داشته است تا مشخص شود چه کسی باشگاه را ادامه خواهد داد و چه کسی باشگاه را در بازار نقل و انتقالات ترک خواهد کرد که خروجی این جلسه جدایی ۷ بازیکن از بین آبی‌های لندن بوده است.

لیست بازیکنانی که می‌توانند استمفوردبریج را ترک کنند عبارتند از: نونی مادوکه تروو چالوپا، آرماندو بروجا، مارک کوکورلا، اکسل دیاسی، ایان ماتسن و مالو گوستو، که باشگاه چلسی به دنبال جایگزینی آنها با ستاره‌های با کیفیت است.

مادوکه، کوکورلا، دیاسی و گوتسو تنها فصل گذشته با ارزش مالی ۱۶۵ میلیون پوندی به عنوان مجموع معاملات خود به جمع این باشگاه لندنی پیوستند، اما تاکنون موفق به اثبات ارزش خود نشده‌اند.

آبی‌های لندن در حال حضر روی پست مهاجم تمرکز کرده است، علی‌رغم تمایل باشگاه برای حمایت از نیکلاس جکسون تازه وارد، اما این باشگاه برای ادامه رقابت با رقبا نیازمند یک مهاجمدرجه یک است.

ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای، مهاجم ناپولی و برنده جایزه بهترین بازیکن آفریقا، انتخاب اول آبی‌ها در پست مهاجم است، اما جذب او در ژانویه دشوار خواهد بود و همین امر باعث می‌شود مذاکره برای انتقال با او در تابستان بیشتر شود.

دکمه بازگشت به بالا