ورزشی

۹ دی سرفصلی جدید در تعمیق پیوند امت با آرمان‌های امام و رهبری

سید حسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در بیرجند، با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی اظهار کرد: مقام ولایت فتنه گر را فرصتی برای خود قرار دادند و با حضور پررنگ خود، با مشت به دهان ایادی زدند و آتش تحریک را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه در نهم دی ماه صفحه جدیدی در تعمیق پیوند مسلمانان با آرمان های امام خمینی (ره) و وفاداری مجدد به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای گشوده شد، تأکید کردند: با تحریکات داخلی و خارجی همراه باشید (ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: دشمنان ایران بدانند که مردم همواره مراقب ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و بنیان‌های عقیدتی و انقلابی آنان سست نخواهد شد. با جاسوسی از رسانه های مخالف».

تبیین مسیر فرهنگ و بصیرت مقاومت در پرتو مکتب سردار دهلی

هاشمی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در پرتو آن فرقه بزرگ و عزیز سردار راه فرهنگ مقاومت و بصیرت به روشنی روشن می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم و فرماندار بیرجند در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسلمان، گفت: در چند روز آینده و در هفته های دهه بصیرت و مقاومت برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. دانشگاه آزاد بیرجند که همین الان برگزار شد. این حضور حماسی و انقلابی نقطه اوج نگاه انقلابی بزرگواران و استاندار بیرجند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی که اخیراً از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد، به مسائل فرهنگی و معنوی و ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی توجه ویژه ای شده است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: انقلاب امام خامنه ای ادامه دهنده راه پیشرفت و سربلندی خواهد بود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا