فعالان کسب و کار

10 مزیت برتر ساخت وب سایت با وردپرس

اگر بخواهیم به زبان ساده صحبت کنیم، وردپرس برنامه ای است که به شما در طراحی سایت وردپرسی یا داشتن وبلاگ کمک می کند و یا می توانید با کمک آن برنامه ای برای خود طراحی کنید.

وردپرس اولین بار در سال 2003 منتشر شد و از آن زمان به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته شده است.

وردپرس همیشه در حال آپدیت است و از آن زمان به بعد قابلیت های جدید زیادی را نسبت به نسخه اصلی خود اضافه کرده و همواره در حال به روز رسانی بوده است.

جالب است بدانید که طراحی وب سایت وردپرسی تقریباً 75 میلیون از تمام وب سایت های دنیا را شامل می شود، حتی محبوب ترین وب سایت هایی که تا به حال نام وردپرس را شنیده اید. با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی که توسط ژاکت برگزار میشود، میتوانید به راحتی طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید.

برای استفاده از وردپرس ابتدا باید آن را دانلود و سپس بر روی هاست خود نصب کنید. شاید فکر کنید دلهره آور به نظر می رسد، اما می توانید با خرید هاست وردپرس، نسخه نصب شده وردپرس را روی هاست خود دریافت کنید. در همین حال، مال ما آسان است. نسخه ای از وردپرس. کارشناسان توشان هاست در کنار شما هستند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

10 مزیت برتر ساخت وب سایت با وردپرس

1. ساده و آسان برای استفاده

وردپرس به شما کمک می کند وب سایت خود را بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی طراحی کنید و سوابق خود را مانند استفاده از Microsoft Word ویرایش کنید.

این ویژگی کمک کرده است تا این برنامه برای بسیاری از افراد برای طراحی سایت های وردپرسی به یک انتخاب محبوب تبدیل شود و همچنین مورد علاقه بسیاری از طراحان وب قرار گرفته و استفاده از کدهای سخت و پیچیده مانند html، css و php را حذف کرده است.

شما می توانید با گزیده ای از قالب های آماده ای که در این زمینه وجود دارد سایت وردپرسی خود را طراحی کنید و در صورت تمایل به طراحی حرفه ای می توانید از کارشناسان توشان بخواهید که شما را راهنمایی کنند تا یک سایت حرفه ای با بهترین قیمت داشته باشید.

2. به روز رسانی و ثبات مداوم

وردپرس همیشه برای هماهنگی و به روز رسانی وب سایت با توجه به نیاز کاربر و به روز رسانی های تکنولوژیکی به روز می شود. این یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس است و نیازی به پرداخت هزینه برای به روز رسانی آن ندارید. به روز رسانی وردپرس بر اساس نیاز طراحان و کاربران. .

3. در دسترس بودن موضوعات جالب

یکی از چیزهای مهم در مورد وردپرس این است که تم های زیادی در دسترس است که بسیاری از آنها رایگان و قابل تنظیم هستند.

4. در دسترس بودن پلاگین های رایگان

افزونه ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که در سایت شما نصب شده اند که می توانید از آنها برای افزودن امکانات مختلف به وب سایت خود استفاده کنید، وردپرس دارای افزونه های رایگان بسیاری است و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

10 مزیت برتر ساخت وب سایت با وردپرس
10 مزیت برتر ساخت وب سایت با وردپرس

5. مناسب ترین قیمت برای طراحی سایت

اگر قصد طراحی سایت دارید و هزینه طراحی سایت برای شما مهم است، پیشنهاد می کنیم طراحی سایت خود را با شرکت هایی که بیش از سانتی متر با وردپرس کار می کنند انجام دهید.

6. بهینه سازی و ساختار سئو

با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی پست ها و ساختار سایت خود را با استفاده از تگ ها (h1, h2, h3,…) و افزونه های مرتبط بهینه کنید.

7. وردپرس با سرعت بالا

سیستم وردپرس به گونه ای طراحی شده است که تاثیر زیادی در سرعت بارگذاری آن دارد، سیستمی تمیز و مرتب که به دلیل سرعتی که دارد کاربران را به خود جذب می کند.

بله، اگر می خواهید سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید، خواندن 10 مقاله جادویی در مورد راه های افزایش سرعت سایت وردپرسی را به شما توصیه می کنیم.

8. بهترین محیط مدیریت محتوا

مدیریت محتوا در وردپرس بسیار آسان است، محیطی شبیه به کلمه که این محیط کاری را برای شما آسان می کند و می توانید محتوای خود را مدیریت کنید.

9. محبوبیت وردپرس

وردپرس علیرغم پیچیدگی، به دلیل سهولت در استفاده و عدم نیاز به مهارت های فنی در زمینه نرم افزارهای فنی و اجزای آن، مورد قبول تمامی افرادی است که می خواهند برای خود وب سایتی ایجاد کنند.

10. امکان اشتراک گذاری

اشتراک گذاری محتوا در وردپرس بسیار ساده است زیرا خود وردپرس این ویجت ها را ایجاد کرده است و شما می توانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا