ورزشی

12 كیلومتر شبكه و انتقال روستاهای قم اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور کاهش هدر رفت و پایداری آب در روستاهای استان، از اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع روستای صرم به طول سه کیلومتر خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح طی هشت ماه و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی اصلاح شبکه و انشعابات روستای قاضی بالا را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح نیز به طول حدود 2 کیلومتر طی سه ماه و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به اصلاح خط انتقال آب مجتمع قمرود ابراز داشت: خط انتقال این مجتمع به طول بیش از 2 هزار و 800 متر طی پنج ماه و با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال اصلاح شده است.

وی اصلاح خط انتقال روستای قشلاق البرز و قسمتی از خط انتقال دولت اباد آقا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از هدررفت و پایداری آب در روستاهای استان برشمرد و یادآور شد: این پروژه نیز به طول هزار و 500 متر طی چهار ماه و با اعتباری حدود 15 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

بختیاری با اشاره به اصلاح شبکه توزیع آب روستای قشلاق البرز گفت: این پروژه نیز به طول 2 هزار و 500 متر طی سه ماه و با اعتباری بالغ بر 9 میلیاد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا