20 فیلم ایرانی طنز که از خنده شما را روده بر می‌ کند

در میان ژانرهای مختلف سینمایی، فیلم ایرانی طنز جای خود را در بین مخاطبان ایرانی باز کرده است. به طوری که روز به روز بر تعداد مخاطبان کمدی‌های ایرانی افزوده می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده‌ی استقبال عموم مردم از این نوع فیلم‌ها است؛ بنابراین این موضوع باعث شده است تا فیلم طنز، به ژانر غالب سینمای ایران تبدیل شود. در ادامه مروری خواهیم داشت بر 20 فیلم ایرانی طنز که از لحاظ فروش و استقبال مردمی، جزو پرمخاطب‌ترین کمدی‌های ایرانی قرار گرفته‌اند.

معرفی 20 فیلم ایرانی طنز

یکی از سرگرمی‌های اصلی مردم، تماشای فیلم‌های کمدی است. این فیلم‌ها به دلیل ماهیت شاد آن، عموماً مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. همین ویژگی باعث شده است تا اکثر این فیلم‌ها، از فروش بسیار بالایی در مقایسه با سایر ژانرهای سینمایی برخوردار باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی هستید تا لحظات شاد و نشاط‌‌ آوری را برای خود رقم بزنید، در ادامه با ما همراه باشید.

1- جهان با من برقص

اگر به دنبال یک فیلم ایرانی هستید که هیجان را با آن تجربه کنید، دیدن فیلم جهان با من برقص را از دست ندهید. داستان این فیلم درباره‌ی شخصی به نام جهان است که درگیر یک بیماری است. او به دلیل بیماری خود، زندگی طولانی نخواهد داشت؛ بنابراین دوستانش تصمیم گرفتند تا برای آخرین تولد او، دور هم جمع شوند.

2- مطرب

این فیلم جزو یکی از پرفروش‌ترین 20 فیلم ایرانی طنز است که شما از دیدن آن پشیمان نخواهید شد. روایت این فیلم درباره‌ی خواننده‌ای کوچه بازاری است که برای چند دهه فرصت خوانندگی پیدا نمی‌کند؛ اما بعد از سال‌ها قرار است در ترکیه به روی صحنه برود.

3- هزارپا

اگر به دانلود فیلم ایرانی و ژانر کمدی علاقه دارید، فیلم هزارپا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قصه این فیلم درباره‌ی یک خلافکار است که پرستار بخش آسایشگاه جانبازان را با نقص عضو خود تحت تاثیر قرار می‌دهد. به این دلیل که پرستار نذر کرده بود تا با یک جانباز جنگی ازدواج کند.

4- رحمان 1400

فیلم ایرانی طنز رحمان 1400، جزو یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی است. این فیلم، قصه‌ی یک آبدارچی شرکت بزرگ را روایت می‌کند که به دلیل بیماری صعب‌العلاج تا چند ماه بیشتر زنده نخواهد بود.

5-سریال قهوه تلخ

سریال ایرانی قهوه تلخ، جزو یکی از بهترین آثار مهران مدیری است. این فیلم داستان یک استاد تاریخ است که در حین تحقیقات خود، به زمان سفر می‌کند. این فیلم جزو یکی از بهترین 20 فیلم طنز ایرانی است که دیدن آن را از دست ندهید.

6- نهنگ عنبر

اگر به دنبال یک فیلم کمدی جذاب هستید، دانلود فیلم ایرانی نهنگ عنبر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این فیلم روایت عاشقانه‌ی ارژنگ و رویا را با مضمونی عاشقانه و طنز به تصویر می‌کشد.

7- قانون مورفی

فیلم کمدی قانون مورفی یک فیلم ایرانی اکشن با زمینه‌ی طنز است. این فیلم داستان یک مامور پلیس بی دست و پا بوده که همیشه دچار بدشانسی می‌شود.

8- آینه بغل

این فیلم کمدی داستان ماجراهای عجیب و غریب یک زوج فقیری را به تصویر می‌کشد که در یک تصادف رانندگی، آینه بغل یک ماشین لوکس را می‌شکنند.

9-سریال ساخت ایران

اگر قصد دانلود سریال ایرانی دارید، ساخت ایران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. داستان این سریال درباره‌ی یک دزدی است که یک پاسپورت پیدا می‌کند و ماجراهای خنده‌دار این فیلم را رقم می‌زند.

10- چشم و گوش بسته

یکی از 20 فیلم طنز ایرانی که ارزش دیدن دارد، فیلم کمدی چشم و گوش بسته است. این فیلم درباره‌ی مردی است که یک زن را به قتل می‌رساند؛ اما دو غریبه را به جرم کشتن این مرد دستگیر می‌کنند.

11-سریال شاهگوش

دانلود سریال ایرانی شاهگوش با مضمون طنز، لحظات خنده‌دار و شادی‌آوری را برای خانواده شما به ارمغان می‌آورد. این سریال کمدی با کارگردانی داوود میرباقری به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های طنز خانگی تبدیل شده است.

12- گشت 2

دانلود فیلم اکشن گشت 2 برای تمام کسانی که به دنبال یک فیلم ایرانی اکشن با مایه کمدی هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. داستان این فیلم روایت 3 دوست است که به دنبال کار می‌گردند؛ اما در این مسیر موفق نمی‌شوند.

13- خوب، بد، جلف

یکی از بهترین کارهای پیمان قاسم‌خانی، فیلم کمدی خوب، بد، جلف است که با شوخی‌های حساب‌شده‌ی خود، به یکی از بهترین کمدی‌های دهه اخیر سینمای ایران تبدیل شده است.

14- مصادره

فیلم کمدی مصادره مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان ایرانی قرار گرفته است. این فیلم داستان مامور ساواک را روایت می‌کند که درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود. این فیلم جزو یکی از 20 فیلم طنز ایرانی است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم.

15- من سالوادور نیستم

یکی از بهترین و متفاوت‌ترین فیلم‌های طنز ایرانی، فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» است. این فیلم درباره‌ی یک مدیر دولتی است که برای یک سفر کاری به برزیل سفر می‌کند و در آنجا اتفاقات جالبی برایش اتفاق می‌افتد.

16- تگزاس دو

دانلود فیلم اکشن ایرانی تگزاس 2، با لوکیشن‌های خارجی، جذابیت‌های بازیگران و موقعیت‌های متنوع یک فیلم کمدی تمام عیار را برای شما فراهم کرده است.

17- اکسیدان

فیلمنامه بامزه و بازی ماهرانه بازیگران، یک فیلم کمدی تمام عیار را برای مخاطبان رقم زده است. این فیلم درباره‌ی پسر جوانی است که نامزدش او را رها کرده و به خارج از کشور رفته است؛ بنابراین او به دنبال راهی است تا بتواند از کشور خارج شود.

18-چهار انگشت

شیوه‌ی جدید شوخی کردن در این اثر باعث شده است تا فیلم چهار انگشت به یکی از خنده‌دارترین فیلم‌های سینمایی ایرانی تبدیل شود. قصه‌ی این فیلم درباره‌ی یک شخص مذهبی است که به بهانه زیارت از کشور خارج می‌شود.

19-لونه زنبور

لونه زنبور جزو یکی از 20 فیلم طنز ایرانی است که باید حتما آن را ببینید. این فیلم درباره‌ی یک مال با ارزشی است که در یک ساختمان پنهان شده است.

20-فیلم بارکد

دانلود فیلم اکشن ایرانی با زمینه‌ی طنز جزو علایق برخی از مخاطبان ایرانی است. فیلم بارکد با صحنه‌های اکشن خود یک فیلم متفاوت و سرگرم‌کننده را برای مخاطب به ارمغان آورده است.

ما در این مقاله از سایت مرز فان به معرفی 20 فیلم کمدی ایرانی پرداختیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.

خروج از نسخه موبایل