ورزشی

5 انتقال‌ فوق‌العاده ولی رایگان در 10 سال اخیر فوتبال اروپا

طبق گزارشات شفاف، برخی از فوتبالیست هایی که قراردادهایشان تمام شده است ، به دنبال تیم برای فصل آینده هستند.

ادینسون کاوانی یکی از ستاره های بزرگ فوتبال اروپا است که قراردادش با پاریس منقضی شده است و او می تواند به صورت رایگان به تیم دیگری برود.

از اتلتیکو مادرید گرفته تا رم و اینتر میلان ، همه می خواهند این ستاره را جذب کنند.

به همین دلیل ، بیایید به بهترین مبادلات آزاد فوتبال در فوتبال اروپا در یک دهه اخیر نگاهی بیندازیم.

* آندره پیرلو

هافبک ایتالیایی میلان را در سال 2011 و در سن 32 سالگی میلان را به مقصد تورین ترک کرد.

او برای یوونتوس 169 بازی انجام داد و 19 گل نیز به ثمر رساند. سازندگان و طراحان بازی ایتالیایی ، که به عنوان مثال در جهان نادر هستند ، در 38 گل بیانکونری موفق شدند و موفق به کسب 4 سری شدند.

* میروسلاو کلوزه

برترین گلزن تاریخ جام جهانی ، با ترک بایرن مونیخ ، به صورت رایگان به ایتالیا و لاتزیو رفت.

نقل و انتقالات عالی برای یک باشگاه ایتالیایی که ستاره اش 171 مسابقه در رم برگزار کرد. کلوزه در سن 33 سالگی به ایتالیا رفت اما توانست با برتری 63 امتیاز و 35 پاس گل به ثبت برساند.

* زلاتان ابراهیموویچ

هنگامی که ژوزه مورینیو به مقصد منچستریونایتد عزیمت کرد ، او به دنبال یک مهاجم شش امتیازی برای خط حمله خود بود. ایبرا پس از آمارهای شگفت انگیز در پاریس ، در تابستان سال 2016 به صورت رایگان به تئاتر رفت.

این ستاره سوئدی در 18 ماه در اولدترافورد 29 گل و 10 پاس گل به ثمر رساند ، اما پس از تحمل یک مصدومیت جدی زانو ، کار خود را در یونایتد به پایان رساند.

* پل پوگبا

یکی دیگر از حیرت انگیز یوونتوس ، ستاره 19 ساله فرانسوی از منچستر یونایتد است. در تابستان 2012 ، سرمربی تورین متوجه استعداد پوگبا شد و ستاره های آینده فوتبال را به صورت رایگان خریداری کرد.

همین ستاره در سال 2016 با ارزش 105 میلیون یورو به یونایتد بازگشت تا رکورد گرانترین خرید ارز در آن زمان را بشکند.

پوگبا در تورین عالی است و توانایی کامل یک هافبک را به جهانیان نشان می دهد. در 178 بازی برای یوونتوس ، او 34 گل و 40 پاس گل به ثمر رساند.

* رابرت لواندوفسکی

در تابستان سال 2014 ، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به طور رایگان رقبای اصلی خود را استخدام کرد. ستاره دورتموند یکی دیگر از بایرن ها شد و یک مهاجم کامل فوتبال اروپا برای قهرمانان آلمان گلزنی کرد.

لواندوفسکی از آن زمان تاکنون 285 بازی برای باواریایی ها انجام داده و رکورد شگفت انگیزی دارد.

وی به عنوان یکی از مهاجمان برتر شناخته شده است و در این مدت 242 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و 53 گل برای هم تیمی های خود فراهم کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا