ورزشی

525 عنوان برنامه ویژه دهه فجر توسط اداره ورزش استان قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از قزوین؛ عباس علایی مقدم در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، که روز سه شنبه در دفتر استاندار قزوین برگزار شد ، گفت:.

وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدای بزرگوار و جانبازان ایثارگر و مردمانی شجاع است که برای پاسداری از ارزش های خود جان خود را فدا کردند و امروز آنچه که ما داریم به خاطر شهدا و خانواده های معزز آنها است. “

علایی مقدم اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای معنوی و فرهنگی است که در زمینه های مختلف اتفاق افتاده است و همچنین فرصتی برای برگزاری جشنواره هایی است که می تواند امید و نشاط را در جامعه تقویت کند.

gambar_2021_1_19-13_19_52_321_IZM

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: به مناسبت فرارسیدن هاری رایا فجر برنامه های مختلفی را در منطقه به اتمام رسانده ایم که مطابق پروتکل در فضای مجازی و برخی از حوزه ها اجرا می شود.

علایی مقدم اظهار داشت: با اقدامات انجام شده و همکاری همه نمایندگان ورزش در دهه فجر بیش از 525 برنامه فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان تکمیل و اجرا می شود.

وی گفت: این روزها برگزاری مسابقات ورزشی در فضای باز مطابق با پروتکل های بهداشتی و مسابقات آنلاین در دنیای مجازی نیز پیش بینی شده است که با کمک ورزشکاران و نوجوانان انجام می شود.

علایی مقدم اظهار داشت: با همکاری هیئت اتومبیلرانی و هیئت موتورسیکلت آمادگی کامل برای برگزاری رژه موتورسیکلت و خودروهای ویژه در تاریخ 12 بهمن ماه در قزوین را داریم.

دکمه بازگشت به بالا