ورزشی

6 بازیکن مورد غضب ژاوی/ چه کسانی از بارسلونا می‌روند؟

بر اساس گزارش ها شفافپس از نمایش ناامید کننده بارسلونا در کنار رونالد کومان، بارسلونا این بازیکن هلندی را اخراج کرد و ژاوی را به اردوی یقه آبی بازگرداند تا به او کمک کند تا به مسیر خود بازگردد.

بارسلونا در کنار ژاوی اگرچه هنوز تیم قدرتمند و زهرآگینی نیست اما نشانه های مثبتی از خود نشان داده است.

ژاوی 13 بازی برای بارسلونا انجام داده و 5 برد، 4 تساوی و 4 شکست به دست آورده است. این تیم در حال حاضر در رده هفتم قرار دارد و با برد امشب مقابل آلاوز می تواند به رده پنجم صعود کند.

بارسا ژاوی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، بتیس در لالیگا، رئال مادرید در سوپرکاپ و بیلبائو در کوپا دل ری شکست خورده است و اکنون تنها به قهرمانی در لیگ اروپا امیدوار است. البته امید بزرگ بارسا رسیدن به چهار فینال لالیگا و حضور در لیگ قهرمانان سال آینده است. آنها برای رسیدن به این رتبه با بتیس، اتلتیکو مادرید، سوسیداد، ویارئال و رایو وایکانو رقابت خواهند کرد.

* 6 بازیکن از ژاوی عصبانی هستند

با اضافه شدن فران تورس و دنی آلوز که تقریبا در همه جا بازی می کنند، ژاوی به سیستم هدف رسیده است. او بازیکنانش را هم پیدا کرده است و به نظر می رسد گروهی از بازیکنان بارسا هستند که نمی توانند ژاوی را تحت تاثیر قرار دهند. در گزارش زیر به بازیکنان جدا شده از بارسلونا اشاره می کنیم. بازیکنانی که در این مدت اصلا نمی توانند در ترکیب قرار بگیرند.

* ریکی پوویچ – اسکار مینگوزا

بازیکن جوان بارسلونا ربوده شده توسط کومان با ژاوی راه به جایی نبرد و همه امیدها را ناامید کرد. در کنار او باید اسمش را «اسکار مینگوزا» هم بگذاریم. این بازیکن همیشه تحت هدایت کومان در ترکیب حضور داشت، اما در کنار ژاوی از لیست خط خورد و تقریباً به والنسیا رفت.

* نتو

زمانی که بازیکن کلیدی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا معرفی شد، ژاوی ایده دیگری را فاش کرد. اینکه او اصلاً به دروازه بان دوم بارسلونا یعنی نتو اعتماد ندارد و برای کسی غیر از تراشتگن بازی نخواهد کرد. این دروازه بان برزیلی همچنین تمایل دارد در زمستان و در روزهای پایانی پنجره به تیم دیگری برود.

* لانگل – اومتیتی

در خط دفاعی نیز لنگلی و اومتتی حضور دارند که ژاوی لیاقت بازی در بارسلونا را ندارد. لنگلی که همیشه در ابتدای فصل در ترکیب بود، اعتماد به نفس زیادی را از دست داد و ژاوی با وجود “پای چپ” تصمیم گرفت او را از ترکیب اصلی محروم کند. از سوی دیگر اومتیتی ​​نیز وضعیت مشابهی دارد. او هیچ نقشی در تفکر ژاوی نداشت، زیرا تمدید قرارداد او منجر به جذب فران تورس شد. او 3 ماه است که مصدوم است و به نظر می رسد دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد.

*پدرش

در نهایت باید به الخاندرو بالده که هیچ نقشی در تفکرات ژاوی ندارد اشاره کرد. سرمربی بارسلونا در بازی با بیلبائو نشان داد که بیشتر از آلبا برای پست دفاع چپ به استفاده از دست خود علاقه دارد و اگر دست نداشت برای مینگوا بازی می کرد. به همین دلیل به نظر می رسد بالده که تنها یک بار زیر نظر کومان در پست دفاع چپ بازی کرده، هنوز نتوانسته ژاوی را راضی کند.

دکمه بازگشت به بالا