9 ترفند برای افزایش مشترک کانال یوتیوب

چگونه مشترکین یوتیوب را اضافه کنیم

یوتیوب بزرگترین پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو با بیش از 2 میلیارد کاربر است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد می خواهند در آن کار کنند. برای کار و کسب درآمد از یوتیوب ابتدا باید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید و پیش نیازهای کسب درآمد از یوتیوب را دریافت کنید. یکی از شرایط اصلی یوتیوب حداقل 1000 مشترک در 12 ماه است. چگونه مشترکین یوتیوب را اضافه کنیم؟ سابسکرایب یوتیوب چیست؟

  1. موضوع کانال

در ابتدای ایجاد یک کانال یوتیوب، مهمترین چیزی که با آن روبرو خواهید شد، انتخاب موضوع مناسب برای کانال است. موضوع شما باید بر اساس علایق و علایق شما انتخاب شود. زیرا شما همیشه این کار را انجام می دهید. برای جذب مشتری، باید دائماً روی یک موضوع حرکت کنید. کانال هایی با موضوعات خاص به سرعت کاربران خود را جذب می کنند. بنابراین محتوای خاصی برای کانال خود تولید کنید.

  1. اشتراک YouTube بخرید

یکی دیگر از راه های افزایش مشترکین یوتیوب، خرید مشترکین یوتیوب است. افراک با تجربه ای که از طرق مختلف به دست آورده است; به هیچ وجه خرید اشتراک YouTube را توصیه نمی کند. زیرا الگوریتم یوتیوب رفتار همه کاربران را می شناسد و اگر مشترکین کانال شما را جعلی تشخیص دهد، احتمال حذف کانال بسیار زیاد است. برای این موضوع به صفحه خرید سابسکرایب یوتیوب به آدرس https://nicepanel.site/خرید-سابسکرایب-یوتیوب/ مراجعه کنید.

  1. استفاده از Power Playlist

لیست های پخش قدرتمند نسخه بهتری از لیست های پخش معمولی هستند، با این تفاوت که لیست های پخش معمولی بر اساس موضوع و لیست های پخش قدرتمند بر اساس نتایج انتخاب می شوند. نام لیست حرفه ای نظریه ای است که باعث می شود کاربران تمایل بیشتری به تماشای ویدیو و عضویت در کانال داشته باشند.

مقالات مرتبط

20 مورد از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در تمام دوران

  1. دعوت به عضویت در کانال

از کاربران دعوت کنید تا در کانال شما مشترک شوند و اعلان‌ها را در ابتدا و انتهای ویدیو فعال کنند. برای آشنایی با ویدیوهای دیگر گاهی لازم است به کاربران یادآوری شود که مشترک شوند. فراموش نکنید که به آنها نشان دهید که چرا باید در کانال شما مشترک شوند. برای این کار می توانید دکمه اشتراک را به ویدیوهای خود اضافه کنید. دستورالعمل های زیر را برای افزودن دکمه اشتراک دنبال کنید.

استودیوی YouTube را بررسی کنید

دکمه سفارشی در سمت چپ

بر روی تب برندینگ کلیک کنید

فایل های تصویری را به واترمارک ویدیو اضافه کنید.

انتخاب زمان نمایش دکمه (شروع، وسط و پایان ویدیو)

اجازه دهید

  1. بازرسی و تجزیه و تحلیل ویدئویی

ویدئوهای منتشر شده قبلی را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید، ببینید کدام یک بیشترین مشترک را دارد و بر این اساس شروع به تولید محتوا کنید. در زیر مراحل تجزیه و تحلیل ویدئو آمده است.

نظرسنجی یوتیوب را بررسی کنید

روی Analytics کلیک کنید

بیشتر ببینید و بازدیدهای ماهانه، مشترکین، درآمد و مدت زمان را ببینید

از طریق مشتریان ویدیو کلیک کنید

  1. پیوند اشتراک را در توضیحات ویدیو جایگذاری کنید.

در توضیحات ویدئو، حتما لینک شبکه های اجتماعی، وبسایت و کانال یوتیوب خود را قرار دهید. در اینجا نحوه قرار دادن پیوند در گزارش آمده است.

با URL کانال معمولی خود شروع کنید. وقتی در وب سایت کانال خود هستید، می توانید آن را در نوار آدرس پیدا کنید.

اضافه کردن؟ Sub_confirmation = 1 در انتهای URL شما.

کل محتوا را به همراه متنی که از کاربر می‌خواهد مشترک شود، در کادر توضیحات ویدیوی خود جای‌گذاری کنید.

  1. ساخت فیلم های مورد علاقه کاربر

ایده های زیادی برای افزایش مشترکین یوتیوب وجود دارد. چالش اصلی این است که کاربران به کانال شما برگردند و روی دکمه اشتراک کلیک کنند. تجربه نشان داده است که جذابیت 4 نوع ویدیو هرگز کاهش نمی یابد.

ویدیوهای واکنشگرا: نمایش React در مقابل سایر ویدیوها برای کاربران جذاب و سرگرم کننده است.

ویدیوهای آموزشی: نحوه تهیه و یادگیری چیزهای مختلف از جمله مواردی است که کاربران در یوتیوب به دنبال آن هستند.

مقایسه ویدیوها: مقایسه موارد مختلف در یک ویدیو برای انتخاب بهتر، کاربران زیادی را به خود جذب می کند.

ویدئوهای موردی: ویدئوهایی که چندین مورد و مسائل را بررسی می‌کنند، محبوب هستند.

مشترکین YouTube خود را افزایش دهید

  1. انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی مناسب

اساس هر کانال یوتیوب کلمات کلیدی آن است و همچنین بهترین راه برای جذب ترافیک است. افزودن عبارات مرتبط به عناوین و توضیحات ویدیو به محتوای شما کمک می کند تا به سرعت به بالای نتایج جستجو صعود کند. بنابراین هنگام تبلیغات در یوتیوب در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید.

برای مثال، فرض کنید کانالی دارید که تبلیغات گوگل را پوشش می دهد. تحقیق کلمه کلیدی شما به این صورت خواهد بود:

کانال های مرتبط با تبلیغات گوگل را مرور کنید و از کلمات کلیدی آنها استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی تکمیل خودکار در نوار جستجوی YouTube

استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند vidiq

از کلماتی که در برچسب ها، عنوان ها و توضیحات ویدیوهای خود پیدا می کنید استفاده کنید. ابزارهای زیادی برای انتخاب و بررسی کلمات کلیدی وجود دارد. ما شما را تشویق می کنیم که همه آنها را امتحان کنید و از کلماتی که بیشترین جستجو را در کانال خود دارید استفاده کنید.

  1. کانال خود را در برگه انجمن تبلیغ کنید

ارسال پست در انجمن YouTube یک راه آسان برای تبلیغ کانال شما و افزایش مشترکین شما است. می‌توانید فایل‌ها، نظرسنجی‌ها، گیف‌ها، پست‌های متنی و ویدیوها را در YouTube به اشتراک بگذارید. تجربه نشان می دهد که کاربرانی که در یک کانال مشترک نیستند، پست های انجمن را می بینند. بنابراین برای افزایش مشترکین کانال یوتیوب سوالات جالب و مرتبط بپرسید و در انجمن منتشر کنید.

منبع: دریافت خدمات یوتیوب ارزان

خروج از نسخه موبایل