ورزشی

تخریب املاک معارض و حل معضل۱۳ ساله پایانه معین

پدر خبر شهردار منطقه 11:

موسوی از تخریب دو ملک متضاد در ترمینال معین با هدف توسعه حمل و نقل عمومی و طرح مشکل 13 ساله این پایانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، سید محمد موسوی در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی با احداث پایانه تاکسیرانی تعیین شده و تخریب املاک مخالف این مجموعه خبر داد و گفت: در آینده است که آن طراحی با نابودی دو کشور متضاد در این میان در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی مشخص کرد: پیینه موین با جدت 13 ساله در کود دو ملیک مدد کے کہ ہے سلہ بہد در واقع وجود این دو کشور باعث شد که طرح جامع پایان نهایی اجرا نشود. AZ İn ro پس از تخریب این دو ملک، طرح جامع ترمینال و استقرار تاکسی در دستور کار قرار می گیرد.

شهردار منطقه 11 افزود: این تخریب باعث بروز اتفاقات مثبت متعددی در این پایانه شد. وجود دو ساختمان متضاد با دو طبقه ناایمن در وسط ترمینال، شعاع گردش را مختل کرده و گردش اتوبوس ها را با مشکل مواجه کرده و این مشکل ترافیک زیادی را ایجاد کرده است.

موسوی افزود: از سوی دیگر وجود یک کشور متضاد، محیط امن شهری این نقطه از منطقه به هم ریخته شد و جلوه نازیبایی به آن بخشید. همچنین این فضا با حضور معتادان متجاهر و فضای بی دفاع شهری به نقطه قرمز رنگ تبدیل شد.

شهردار منطقه 11 تصریح کرد: با تخریب دو کشور همسایه هوای شهر بهبود یافته، مشکلات ترافیکی برطرف شده و فضای بی دفاع ایجاد شده پاکسازی شده است.

موسوی با اشاره به تخریب این ملک از یک هفته پیش بیان کرد: پایانه تعیین شده با حذف معارضان به مرحله اجرا درآمد و طراحی و اجرای پایانه تاکسیرانی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 11 در پایان با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه با اجرای پایانه تاکسی معین گفت: تخریب املاک این پایانه با هدف افزایش ظرفیت و ناوگان عمومی حمل و نقل اجرا شده است و توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا