ورزشی

«ورزش ایران» خبرسازترین برنامه تخصصی رادیو/ از منظر یک خبرنگار پیگیر مسائل روز ورزش هستیم

ناشر برنامه ورزشی رادیو ایران اظهار داشت؛

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا ، تهیه کننده برنامه “ایران ورزشی” درباره رویکرد جدید این برنامه گفت: “خوشبختانه ما شاهد واکنش خوب برنامه ورزشی ایران در بین جامعه رسانه ورزشی هستیم.” در تیم تولید این برنامه همواره تلاش می کنیم مشکلاتی از قبیل سوابق مالی باشگاه ها ، برگزاری لیگ ، تیم های ملی و غیره را از منظر روزنامه نگار تحقیق کننده برطرف کنیم و همیشه بحث های مناسب و صریح را با مسئولان ورزش ملی برای رفع ابهام ارائه دهیم. در دسترس. به حداقل رساندن و کانال ارتباط مخاطبان مورد نظر با حوزه ورزش.

کیانی یادآور شد: این برنامه در 4 ماه گذشته به یکی از شنیدنی ترین برنامه های رادیویی تبدیل شده است و طبق گزارش ها در وب سایت ها و آژانس های خبری مختلف کشور با استقبال خوبی روبرو شده است. به همین دلیل است که من با جسارت می گویم که برنامه ما با ارزش ترین برنامه رادیویی است.

ناشر ورزش ایران اضافه کرد: موفقیت این برنامه حاصل کار تیمی است و باید از همه دوستانم خصوصاً امید باشتابوی که یکی از قهرمانان ورزشی است تشکر کنم.

وی اظهار داشت: بدون شک هدف ما ادامه فعالیت ها و تولید محتوای جالب و ارتباط با ورزشکاران است. تمام انگیزه و تلاش تیم “بازیهای ایران” برای جلب رضایت مخاطبان است و دغدغه ما این است که مطالبات ورزشکاران و شرکای ورزشی را به بهترین شکل ممکن به مسئولان ورزش کشور منتقل کنیم.

برنامه “ورزش ایران” به تهیه‌کنندگی محمد کیانی و با تهیه‌کنندگی امید باشتبوی و ایمان ارضی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 18 تا 18:45 از شبکه رادیویی ایران پخش خواهد شد.

انتهای پیام / 4127

دکمه بازگشت به بالا