ورزشی

وضعیت غفوری امروز مشخص می‌شود/ نامجومطلق روی بازیکنانش ریسک نکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال استقلال در یک رقابت مهم با عنوان “بازی مرگ و زندگی” ، موفق شد با 3 گل رهبران گروه اول لیگ قهرمانان آسیا را شکست دهد موقعیت عراق برای صعود به مرحله حذفی مسابقات با الاهلی.

آبی نزدیک آنها که پس از یک فصل پراسترس و پرتنش به مسابقات رسیده بودند ، بازی خود را با تیم خسته و بازیکنان مستعد آسیب دیدگی آغاز کردند و این در دیدار شب گذشته آنها مقابل الاهلی نشان داده می شود.

وریا غفوری که گفته می شود قبل از مسابقه از ناحیه زانو درد داشته و با اقدامات پزشکی وارد بازی شده است ، در آخرین لحظه نیمه اول از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا بازی را بین دو نوبت ترک کند.

همچنین علی کریمی و روزبه چشمی ، دو بازیکن برتر استقلال در شب گذشته ، در نیمه دوم بازیکنان را با درد جایگزین کردند ، از 5 تعویض تا 3 تعویض آبی ها برای پیشگیری از آسیب یا صدمه انجام شده است.

موقعیت وریا غفوری که کمی جدی تر از بقیه مصدوم شده است ، امروز مصمم است تا ببیند آیا سرمربی آبی ها می تواند از کاپیتان تیمش برای جنگ با پاکاکور استفاده کند یا خیر. اما گفته می شود که روزبه چشمی و علی کریمی مشکلی ندارند و به احتمال زیاد شأن در ترکیب اصلی بسیار است.

دیدار تیم های استقلال و پروویناکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا