اقتصادیفعالان کسب و کار

13 مدل از بروزترین تلویزیون‌های شرکت سامسونگ

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7100

تلویزیون سامسونگ 65AU7100 دارای ضخامت کم و حاشیه نازک است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می‌کند همچنین به علت ضخامت کمان بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می‌دهد. در صورت تمایل با نصب پایه‌ها در دو طرف تلویزیون می‌توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2448-tv-samsung-65au7100.html

تلویزیون سامسونگ 65AU8000

این مدل دارای ضخامت بسیار کمی در طراحی خود می‌باشد و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران این تلویزیون به قابلیت جستجوی صوتی تجهیز شده است که کاربر می‌تواند به سادگی هر چه تمام‌تر و با استفاده از صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. همچنین برای اتصال سایر دستگاه‌های هوشمند به این تلویزیون از درگاه‌ها و پورت‌های متنوعی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2428-tv-samsung-65au8000.html

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65AU9000

کیفیت تصویر از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های می‌باشد که در خرید یک تلویزیون از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار می‌باشد. در تلویزیون سامسونگ 65AU9000 از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش استفاده شده که  این فناوری سبب می‌شود تا کیفیت تصویر و درخشندگی بسیار بیشتری را به خروجی ببخشد.

فرمتی که برای کیفیت تصویر این تلویزیون در نظر گرفته شده از نوع 4K می‌باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می‌باشد که این تراکم پیکسلی سبب می‌شود تا جزئیات فوق العاده و باورنکردنی از تصویر در صفحه نمایش مشخص شود. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR بهره گرفته شده است این فناوری از فرمت‌های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می‌کند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2455-tv-samsung-65au9000.html

پردازشگر تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q60A

تلویزیون سامسونگ 65Q60A برای اینکه بتواند جنبه‌های مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشد از یک پردازشگر مجزا استفاده کرده است. در واقع می‌توان گفت تلویزیون‌هایی که مجهز به یک پردازشگر مجزا می‌باشند نسبت به تلویزیون‌های دیگر از کیفیت تصویر و حتی صدای بسیار مطلوب‌تری برخوردار می‌باشد.

در تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ سری Q60A از پردازشگر قدرتمند Quantum Processor Lite 4K استفاده شده است این پردازشگر امور مربوط به بهبود کیفیت تصویر و صدا، کنتراست تصاویر و حتی بهبود محتوای HDR را بر عهده دارد. یکی از قابلیت‌های بسیار جالبی که در این تلویزیون برای بهبود کیفیت صدا از آن استفاده شده است Adaptive Sound نام دارد این تکنولوژی می‌تواند صدای تلویزیون را با توجه به محتوا و ژانر آن به صورت اتوماتیک و خودکار هماهنگ کرده و در واقع هرآنچه که کاربر از تلویزیون می‌شنود متناسب برنامه‌ای می‌باشد که در حال پخش است.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2421-tv-samsung-65q60a.html

تلویزیون سامسونگ 65Q70A

تلویزیون سامسونگ 65Q70A که توسط شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ تولید گردید از جمله محبوب‌ترین مدل‌های طراحی شده این شرکت می‌باشد. در رابطه با مدل Q70A می‌توان به این نکته اشاره کرد که این سری ورژن جدیدتر Q70T می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ تولید گردیده است. سایز مورد نظر را که در این بخش قصد داریم در رابطه با آن صحبت کنیم 65 اینچ می‌باشد که به صورت اختصار آن را 65Q70A می‌نامند.

تلویزیون سامسونگ 65Q70A برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری QLED استفاده کرده است. این فناوری قادر می‌باشد که به نسبت تلویزیون‌های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد. کیفیت تصویر خروجی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده از نوع 4K می‌باشد. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ سری Q70A از فناوری Dual LED برای ارائه کیفیت تصویر بهتر استفاده می‌کند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2442-tv-samsung-65q70a.html

مشخصات تلویزیون سامسونگ 70AU7000 سایز 70 اینچ فورکی اسمارت

در این مطلب قصد داریم سایز ۷۰ اینچ این تلویزیون را به اختصار 70AU7000 نامیده می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیون سامسونگ ۷۰ اینچ سری AU7000 برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی خود در ساخت صفحه نمایش از فناوری کریستال استفاده کرده است که باعث واقعی‌تر شدن تصویر نمایش داده شده در خروجی می‌گردد و کنتراست خروجی نیز تا حد بسیار زیادی افزایش داده می‌شود.

برای خروج این تلویزیون نیز کیفیت 4K در نظر گرفته شده است. این تلویزیون دارای درگاه HDMI2.1 نمی‌باشد ولی از فناوری مانند ALLM پشتیبانی می‌کند که برای علاقه مندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی خبر بسیار خوبی است تأخیر ورودی بازی را بسیار پایین می‌آورد و سبب می‌شود که تصاویر به صورت روان و شفاف در تلویزیون اجرا شوند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2438-tv-samsung-70au7000.html

کیفیت صدا تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75AU7000

کیفیت صدای تلویزیون ساسمونگ 75AU7000 از وضوح مناسبی برخوردار می‌باشد و می‌تواند صدا را به صورت رسا به مخاطب منتقل کند. سیستم صوتی استفاده شده در این تلویزیون دو کاناله می‌باشد و همچنین دو عدد بلندگوی استفاده شده در این مدل هر کدام می‌توانند توان صوتی ۱۰ وات را در خروجی تولید نمایند که مجموعاً توان صوتی ۲۰ وات را خواهیم داشت.

به طور کلی می‌توان گفت کیفیت صدای این محصول محسوب می‌باشد ولی اگر قصد افزایش میزان صدای تلویزیون را داشته باشید می‌توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نماید که در صورت وقوع این امر در این تلویزیون از قابلیت Q-Symphony بهره گرفته شده است که قادر است صدای بین تلویزیون و ساندبار را هماهنگ کرده و صدا را به صورت همزمان از آنها پخش خواهد کرد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2439-tv-samsung-75au7000.html

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75AU7100

تلویزیون سامسونگ 75AU7100 دارای ضخامت کم است که زیبایی خاصی به ان می‌دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می‌دهد. همچنین حاشیه نازک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون و برنامه مورد علاقه‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. همینطور می‌توانید با نصب پایه‌ها در دو طرف تلویزیون می‌توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه لرزش اضافه روی میز قرار دهید و از تماشایان لذت ببرید.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2449-tv-samsung-75au7100.html

معرفی تلویزیون سامسونگ 75AU8000

یکی از معتبرترین و با سابقه ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ می‌باشد. محصولات این شرکت هر ساله با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها روانه بازار می‌گردد و تا حد بسیار زیادی توانسته است رضایت کاربران از سطح کیفیت محصول را به دست آورد. یکی از انواع مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت به بازار جهانی عرضه شده است تلویزیون سامسونگ 75AU8000 نام دارد که این مدل در ۵ سایز مختلف و در قیمت‌های گوناگون تولید گردیده است.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2430-tv-samsung-75au8000.html

مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU9000

تلویزیون‌های هوشمندی که توسط شرکت سامسونگ طراحی می‌شوند از جمله با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد. یکی از مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید کردید و به بازار جهانی عرضه شد، تلویزیون سامسونگ 75AU9000 می‌باشد که در اندازه‌ها و سایزهای متفاوتی طراحی گردیده است.

بزرگ‌ترین سایز تولید شده این سری اندازه 75 اینچ می‌باشد که به اختصار 75AU9000 نامیده می‌شود و در این بخش قصد داریم ویژگی‌های این محصول را به طور کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح کنیم. یکی از ویژگی‌هایی که این تلویزیون را با تلویزیون‌های ال ای دی معمولی متمایز می‌سازد استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش می‌باشد به همین علت تلویزیون سامسونگ 75AU9000 را تلویزیون کریستالی نیز می‌نامند.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2456-tv-samsung-75au9000.html

طراحی زیبا در تلویزیون سامسونگ 75Q60A

تلویزیون سامسونگ 75Q60A به علت وجود پنل در پشت تلویزیون از ضخامت بسیار کم برخوردار است و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است. حاشیه کم این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای تلویزیون جلوگیری می‌کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در صورت تمایل با نصب پایه‌ها در دو طرف تلویزیون می‌توانید به راحتی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2422-tv-samsung-75q60a.html

کیفیت تصویر عالی در تلویزیون سامسونگ 75Q70A

فناوری QLED که در ساخت صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75Q70A استفاده می‌شود سبب می‌گردد تا این تلویزیون نسبت به تلویزیون‌های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد. در واقع تمایز اصلی این تلویزیون‌ها استفاده از فناوری Quantom DOT است. با استفاده از این فناوری تلویزیون توانایی تولید طیف رنگی بسیار گسترده‌ای از رنگ‌ها را خواهد داشت که در نتیجه تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می‌شود زنده‌تر و جذاب‌تر بوده و به تصاویر واقعی شباهت بسیار بیشتری دارد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2443-tv-samsung-75q70a.html

معرفی تلویزیون سامسونگ 85AU8000 سایز اینچ فورکی اسمارت

شرکت سامسونگ در بازار جهانی مسابقه بسیار زیادی برخوردار است بازار ایران نیز همین روال وجود دارد و محصولاتی که این شرکت هر ساله روانه بازار می‌کند باعث شده است که محبوبیت فراوانی را به دست بیارد. طراحان شرکت سامسونگ قصد دارند هر ساله برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت تلویزیون‌های هوشمند از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده کنند که بتواند افراد مختلف را راضی نگه دارد. تلویزیون سامسونگ 85AU8000 یکی از مدل‌های محبوب سامسونگ می‌باشد.

https://dozinkalaa.com/tv-brand-samsung/2431-tv-samsung-85au8000.html

دکمه بازگشت به بالا