اقتصادی

اردوغان با پوتین اتمام حجت کرد

در گازارچ کتاب انتشارات من کرملین، پوتین و اردوغان، عصر چهارشنبه، دار گفت و گوی تلفن، ارزیابی، سلام خود را از، و در پیوندی با شناختن رسمی جمهوری استقلال، ایجاد پرچم دونتسک و لوگانسک

آگهی تبلیغاتی آگهی تبلیغاتی تبلیغاتی تبلیغاتی تبلیغاتی

به نام گذرش خبرگزاری تاس اردوغان در جایی که گوشیم را دادم طرح روسی به نظر راسمیت شاناختن استقلال جمهوری دونتسک و لوگانسک را نامی پزرد دادم.

ما خاترانشان کرد ترک به عنوان یک پایه متناقض حق حکیمت و تمت آردی اوکرایین پذیرش نام کانادا و جایگاه بنیادگرا کجاست و نتایج مناقصه وقتی آن را می بیند، معیار توافق است، نام مینسک بد است.

اردوغان تند و تیز، اوضاع اوکراین را سخت کرد، به بحث مسلحانه پایان داد که برای آشیانه هیگز مفید است.

رئیس جمهوری ترکیه، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، در مورد استقلال مناطق “لوگانسک” و “دونتسک” به عنوان اوکراین، “غیرقابل قبول” و “غیرقابل قبول” بیانیه ای صادر کرد.

اردوغان پرونده خوستر بایبندی را از هر دو طرف برپا کرد «در آن حکمت و شریعت در میان آخوندها» سفت و بسته شد: آنچه که نشانی کوثری دارد و واقعیت سواحل دیایی سیاه با مجموعه اقداماتی انجام نشده است. و انسان کاری اسکه در کجاست.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، رز، دوشنبه، استقلال جمهوری، مردامه، دونتسک و لوگانسک، راسمیات شناخت و با ساران که مناطق قره‌داردادهی دوستی، هاماکاری و کیماک به عنوان کرد در مقابل یکدیگر قرار دارند.

31131114

دکمه بازگشت به بالا