انواع اجاق گاز فردار آلتون

خرید و قیمت انواع اجاق گاز آلتون | نمایندگی آلتون اصفهان

برخی از خانم های خانه دار همواره دنبال خاص بودن محیط آشپزخانه خود هستند. از تجهیزات آشپزخانه مثل هود، اجاق گاز، سینک، فر، مایکروویو ، شیرآلات و … گرفته تا لوازم خانگی مثل یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی که باید با خاص بودن خود جلوه ای ویژه به خانه بدهند. برند آلتون همواره بر کیفیت و خاص بودن محصولات اهتمام ورزیده است. کارخانه آلتون واقع در منطقه آئینه ورزان دماوند، با بهره بردن از ماشین آلات و ابزار آلات پیشرفته و کارشناسان و مهندسین خبره و متخصص، در جهت پیشرفت تولید ملی این امر را ممکن نموده است. گاز آلتون یکی از محصولات خاص و متمایز این برند می باشد. اجاق گاز آلتون با توجه به کیفیت بالای آن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

معرفی اجاق گاز آلتون

به طور معمول اجاق گاز یکی از نیاز های اساسی در هر خانواده ای است.اجاق گاز آلتون یکی از برند هایی است که می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده کرد.برند آلتون نامی تجاری برای شرکت صنعتی الباگاز می باشد.این شرکت تولیدی ملی، محصولات استاندارد و با کیفیتی را با استفاده از امکانات و ابزار های نوین و پیشرفته و با به کار بستن نیروی ماهر و متخصص تولید کرده است. شرکت تولیدی صنعتی آلتون با فروش آنلاین و تلاش برای کسب رضایت مشتریان و ارائه محصولات مرغوب توانسته به خوبی در بازار نفوذ کند .اجاق گاز آلتون یکی از محصولاتی است که مورد توجه مصرف کننده گان بسیاری بوده است. در ادامه این مقاله به برسی این اجاق گاز و سینک آلتون به همراه ارائه لیست قیمت سینک آلتون می پردازیم.

مدل اجاق گاز آلتون

کار خانه ی تولید گاز آلتون در نظر دارد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.این کار خانه در ابتدا به تولید پرداخت که به دو صورت و بدون فر می باشند.

اجاق گاز (بدون فر) برای کسانی که در منزل فر توکار دارند و یا احتیاجی به فر ندارند می تواند انتخاب مناسبی باشد. اما اجاق گاز فردار آلتون که در دو نوع چهار شعله و پنج شعله در بازار عرضه شده از بهترین محصولات تولید شده ای می باشد که موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم نموده.این شرکت پس از گذشت مدتی با تغییر دکوراسیون منازل و طبق نیاز مردم اجاق گازهای صفحه ای (توکار) را تولید نمود.

امروزه بیشتر مردم اجاق گازهای صفحه ای را به دلیل این که میتوان به راحتی در فضای آشپزخانه جای دهند و به دلیل مدرن بودن طراحی آن ترجیح میدهند.در ساخت این اجاق گاز آلتون از شیشه سکوریت استفاده شده و با استحکام و مقاوتی که این محصول دارد می توان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. انتخاب گاز مناسب، مبله فردار یا طرح فر و یا اجاق گاز صفحه ای که هر کدام در مدل هایی با امکانات متفاوت و جود دارند موضوعی است که سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

کیفیت اجاق گاز آلتون

همانطور که گفته شد برای تولید اجاق گاز آلتون از بهترین دستگاه ها و ابزار ها و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است. اجاق گاز آلتون در مدل های متنوع طراحی شده که ضمن تضمین کیفیت می توان گفت که هرکدام امکانات مخصوص به خود را دارا می باشند.در هنگام خرید اجاق گاز برای منزل مشتریان به دنبال محصولی هستند که علاوه بر زیبایی ظاهر با دوام باشد و بتوانند در طی سال های طولانی بدون آسیب و خرابی از آن استفاده کنند. اجاق گاز آلتون که جز بهترین اجاق گاز های موجود در فروشگاه های لوازم خانگی می باشد توانسته مشتیان زیادی را جذب نماید و قیمت و کارایی مناسبی را داشته.

ضمانت نامه (گارانتی) آلتون

اغلب ما زمانی که قصد خرید محصولی را داریم معمولا این سوال برایمان پیش می آید که آیا محصول مورد نظر ما گارانتی دارد.

گارانتی در واقع خدماتی است که تولید کننده متعهد می شود پس از فروش محصول، به مشتری ارائه دهد. هرچه این خدمات بیشتر باشد قیمت محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد. محصولات شرکت اجاق گاز آلتون به واسطه نمایندگی های بسیاری که در تمام کشور داشته برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشد.مدت زمان گارانتی برند آلتون تا دو سال و خدمات پس از فروش آن تا 10 سال ادامه دارد خریداران می توانند در تمام ایام هفته برای استفاده از این خدمات و گارانتی اقدام نمایند.

ویژگی های اجاق گاز آلتون

یکی از دغدغه های اکثر مردم علل خصوص خانم های خانه دار این است که بتوانند وسایل منزل را به راحتی تمیز نمایند. این اجاق گاز به گونه ای طراحی شده که بتوان به آسانی آن را از چربی ها و کثیفی ها پاک نمود.با پیشرفت فناوری ها نمایش گر های لمسی جای پیچ های تنظیم کننده زمان را گرفته اند این ویژگی از اجاق گازهای آلتون سبب زیبا تر شدن نمای گاز و استفاده آسان برای زمان بندی است.به منظور توزیع حرارت درون فر برای پخت یکسان مواد غذایی از فن گرداننده هوا استفاده شده که موجب می شود پخت غذا و یا کیک و شیرینی به خوبی و با ظاهری مناسب و دلخواه صورت گیرد.

تمیزی شیشه های اجاق گاز یکی از مسائل مهم برای ماست. اجاق گاز آلتون در مدل های خود از شیشه های دو جداره و سه جداره استفاده کرده است که به آسانی می توان آن را با مواد شوینده تمیز نماید و مجدد سر جای خود قرار دهید و این گونه آن را از آلودگی ها بزدائید.در هنگام استفاده از اجاق گاز های برند آلتون با فشار دادن پیچ های تنظیم شعله، با زدن جرقه های فندک تعبیه شده در گاز می توانید گاز را روشن کنید که این ویژگی می تواتند برای ما به صرفه باشد.

در طول زندگی به دلیل مشغله هایی که داریم موارد بسیاری پیش آمده که در زمان آشپزی فراموش کرده ایم که زیر غذای خود را خاموش کنیم و باعث سوختن و از بین رفتن غذایی که مدتی برای تهیه آن وقت گذاشته ایم شده که این موضوع ممکن است سبب ناراحتی خیلی از ما باشد. در گاز آلتون شعله ای طراحی شده است که می توان آن را تنظیم نمود و زمان پخت غذا را مشخص کرد و آسوده خاطر به انجام کار های روزانه پرداخت.

داخل فر اجاق گازهای آلتون  دو تعداد جوجه گردان وجود دارد که می تواند در یک زمان باهم کار کنند. با توجه به علاقه اکثر مردم به این غذا یکی ازویژگی های محبوب این گاز بشمار می رود.برای تولید کننده گان به خصوص شرکت آلتون هیچ چیز ارزشمند تر از رضایت مصرف کننده گان و تولید محصولات مورد تقاضا و محبوب  آن ها نیست.بدیهی است که اجاق گاز آلتون نمونه ای از بهترین تولیدات این شرکت است و شما می توانید در فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا که فروشگاهی معتبر و شناخته شده با سابقه فعالیت درخشان در خصوص فروش لوازم خانگی است اقدام به خرید وسایل خانگی مورد نیاز خود نمایید

خرید آنلاین و قیمت انواع اجاق گاز آلتون

برای اطلاع از قیمت انواع اجاق گاز آلتون میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین اجاق گاز آلتون نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع اجاق گاز آلتون میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان بازرگانی ملکیان بهره مند شوید.

 

منبع: بازرگانی ملکیان

خروج از نسخه موبایل