قیمت راهبند اتوماتیک

قیمت راهبند پارکینگ و نصب راه بند به عواملی مختلفی مانند نوع راهبند ، کیفیت ساخت ، شرکت تولید کننده و… بستگی دارد .راهبند پارکینگابزاری است که از آن برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه در ساختمان ها و پارکینگ های مختلف استفاده می شود. عملکرد راهبندها بسیار ساده بوده و احتمالاً نمونه های مختلف آن را در گذشته در اماکن گوناگون دیده اید.

ساده ترین نوع راهبند پارکینگ، راهبندهایی هستند که از یک اهرم ساخته شده و این اهرم با بالا و پایین رفتن، مسیر را برای عبور و مرور باز می کنند. تفاوت راهبند خودرو هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنهاست. راهبند مکانیکی به وسیله چرخ دنده باز و بسته می شود در صورتی که راهبند اتوماتیک هیدرولیکی سامانه محرکش متشکل از بلوک هیدروپمپ(پمپ روغن) و شیر های هوا است.

راه بند در مسیر ورودی یا خروجی مجتمع های مسکونی و اداری ،کارخانجات ،پاساژ ها ،عوارضی جاده ها ،کنترل ترافیک ،پارکینگ عمومی ،سرقت و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند. جک برقی اتوماتیکیکی از مهم ترین قطعه های درب های پارکینگی محسوب میشود , در حقیقت عملیات باز و بسته کردن درب , سرعت مکانیزم باز و بسته شدن درب و جلوگیری از برخورد و بسته شدن درب با فشار از وظایف جک های کنترلی برای درب اتومات میباشد .

این دو نوع جک کاملا عملکردی متفاوت نسبت به دیگری ارائه میدهند .جک های هیدرولیکی به علت قدرت و سرعت عملکرد زیاد , اغلب در درب های وسیع و سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. سیستم کارکرد این نوع راهبند شباهت بسیاری با انواع الکترومکانیکی دارند.

با این تفاوت که موتور این دستگاه از روغن برای بالا و پایین بردن بوم استفاده می کند که هم استهلاک دستگاه بسیار پایین می آید و هم سرعت کارکرد می تواند بسیار بالا رود. راهبند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگهایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدلهای الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند.

راهبند ارکا مدل Erreka 24v

یکی از علت­های اصلی نصب راهبندها جلوگیری از سرعت بالای وسایل نقلیه در مکان­های پرتردد می­باشد که مانع از خسارت­های جانی و مالی می­شود، به همین دلیل است که در مکان­هایی مانند بازار و فروشگاه و سایر مکان­های شلوغ از این تجهیزات استفاده می­کنند. دو کابین ستونی در طرفین نصب می شود و یک زنجیر این دو کابین را به هم وصل می کند برای عبور با شل کردن زنجیر توسط موتور، راه هموار شده و با کشیدن زنجیر راه بسته می شود.

در مدل زنجیری تمامی وسایل به کار رفته از جنس آهن بوده اند که جاگزین اهرم در مدل های اهرمی می شوند. راهبندهای اهرمی هر چند که ساختار ساده ای دارند اما نصب آن ها حتما باید توسط افراد متخصص صورت گیرد، زیرا اگر نصب آن ها به درستی انجام نشود نمی توانند از مقاومت کافی در برابر ضربه و طوفان های شدید برخوردار باشند و بوم راهبند دچار پیچش می گردد و هزینه هایی را به منظور تعمیر به شما تحمیل خواهد کرد.

این راهبندها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی از جمله باد و باران هستند و هرگز دچارنوسانات جریان برق و هیچگونه مشکلی نخواهند شد.در راهبندهای الکترومکانیک سرعت حرکت بازو راهبند ثابت بوده و حرکت آن به کمک نیروی چرخ دنده انجام می شود.

در زمان برخورد شدید وسیله نقلیه با بدنه ی فولادی راهبند ستونی، وسیله نقلیه دچار آسیب شدیدی می شود، البته خود بدنه ی فولادی راهبند نیز آسیب می بیند ولی همچنان مانعی برای عبور وسیله ی نقلیه می باشد. طراحی راهبندهای ستونی به گونه ای است که علاوه بر اینکه از آنها برای کنترل تردد نرمال در مجتمع های مسکونی، تجاری و عمومی استفاده میشود، کاربرد عمده ی دیگری نیز دارد و آن استفاده جهت کنترل تردد ضد تروریست در مکان هایی خاص با امنیت بالا به عنوان مثال مکان های نظامی و سفارت خانه ها می باشد.

سیلندری با ضخامت بالاتر برای ساخت راهبندهای بولارد ضد تروریست استفاده می شود. این مدل از راهبند کامیون هایی با وزن حدود ۷۰۰۰ کیلوگرم با سرعت متوسط ۵۰ کیلوگرم بر ساعت را به راحتی متوقف می کنند. از ویژگی های راهبند اتوماتیک می توان به توانایی کنترل رفت و آمد خودروها و مدیریت هم زمان چند راهبند اتوماتیک در ورودی و خروجی و همچنین بی نیازی از اپراتور در صورت استفاده از سامانه ی پارکینگ هوشمند اشاره کرد.

راهبندهای اتوماتیک دارای دوربین می باشند که امکان تطبیق پلاک ماشین ها در هنگام ورود و خروج را فراهم می سازد و از این طریق باعث جلوگیری از سرقت و سواستفاده می شوند.

تجهیزات درب اتوماتیک

شما همچنین می توانید یک سیستم ورود به سیستم داشته باشید که در آن خروج و ورود به دقت ثبت و گزارش می شود تا عبور مجاز وسایل نقلیه حفظ شود. راهبند پارکینگ می توانند به همان اندازه ایمن و مطمئن باشند که شما می خواهید. بسته به هدف نصب می‌توانید موادی را انتخاب کنید و همچنین می‌توانید آنها را با پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی دیجیتال ادغام کنید تا استانداردهای امنیتی آنها را افزایش دهید.

ما در ایمن سازان بهترین برندهای مطرح دنیا را برای انواع راهبند در اختیار داریم . برندهای مطرحی چون راهبند فادینی ، راهبند کی اتومیشن و … برای مشاوره و سفارش خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید . امروزه در نقاط مختلفی از سطح شهر و جاده ها و برخی اماکن شاهد استفاده از انواع راهبندها هستیم.

راهبند نقش ویژه ای در تامین امنیت محیط های مختلف دارد و با استفاده از آن ها می توان ضمن زیبایی بخشیدن به محیط ، امنیت و آرامش آنجا را تامین نمود. راهبندها انواع مختلفی دارند که هر کدام در محیط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در محیط های کم تردد از انواع راهبند الکترو مکانیکی استفاده می‌شود و در محیط های با تردد بالا از انواع راهبند الکترو هیدرولیکی استفاده می‌شود.

راهبند اکوردئونی

1- از عبور سیم و کابل های دستگاه از مسیرهای هوایی و یا مسیرهای غیر لوله کشی جدا خودداری فرمایید. نکته چهارم – در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه و تیرک باید محل فونداسیون تغییر کند و یا اینکه موانع برطرف شوند تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند.

نکته دوم – محل احداث فونداسیون تا حد امکان به اتاق و کیوسک نگهبانی نزدیک باشد. راه بندهای بلوکر یا دفنی درطول های 2.5 الی 7 متر و ارتفاع 65 الی 130سانتیمتر و به پهنای 110 الی 190 سانتیمتر می باشد. برای اطلاعات کامل درباره موارد زیر حتما با استفاده از ایمیل یا تماس مستقیم با شرکت ارتباط بگیرید.

راهبندهای برقی و دستی شرکت آپامه صنعت

شرکت آریان در با بهره گیری از پرسنل مجرب و تجربه به دست امده از آچیلان در، آماده ارایه خدمات در زمینه فروش، نصب وتعمیرات تخصصی و نگهداری دربهای اتوماتیک کرکره برقی جک پارکینگ دوربین … دربهای اتوماتیک شیشه ای، کرکره های برقی شفاف و تیغه های آلومینیومی ، درب پارکینگی، درب بازکن های بلوتوثی ، سایبان برقی ، راه بند ، دوربین مداربسته ، درب اتوماتیک تلسکوپی ،… موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی محافظین نور سماء امین با ارائه انواع راهبند ها از جمله تک فاز ، سه فاز، هیدرولیک، ستونی و برقی، بازویی، نیزه ای، خم شونده، راهبند اتوماتیک ریموت دار و راهبند الکترونیکی آماده خدمات رسانی است.

مجموعه دژبان یکی از شناخته شده ترین مجموعه های فعال در حوزه تجهیزات حراستی در ایران است که با تکیه بر دانش و تجربه چندین و چند ساله خود توانسته جدید ترین تجهیزات حراستی از قبیل انواع راهبند ها، گیت کنترل تردد و … در مقالات گذشته تعدادی از انواع راهبند ها را معرفی کردیم حال قصد داریم تا با راهبند های جدیدتری آشنا شویم. در مکان های پر رفت و آمدی که دارای فضای کافی برای بالا رفتن اهرم نیستند از راهبندهای زنجیری استفاده می کنند.

نکته اول – یکی از مهمترین نکات در مورد راهبند محل فونداسیون، در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک میله راه بند تا احتمال برخورد میله با او به حداقل ممکن برسد.

این دستگاه در مکانهای نظامی ،سفارتخانه ها، اداره های پلیس،بانک های مرکزی و اماکنی که احتمال حمله تروریستی در آنها وجود دارد جهت کنترل تردد خودروهای ورودی و حفظ امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. راه بند اتوماتیک فک دارای سیستم انکودر می باشد که باعث می شود میله ی راهبند با مانع یا خودرو برخورد نکند و به صورت خودکار به حالت اولیه خود برگردد .

نکته جالب توجه دیگری که در خصوص راهبند دژبان وجود دارد و موجب برتری آن می شود قابلیت کارکرد این دستگاه در بازه دمایی گسترده بدون هیچ گونه اختلالی است. در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی در خصوص دمای پارکینگ خود از این دستگاه استفاده نمایید. به تجهیزاتی که به صورت افقی بر روی یک پایه قرار داشته و یک ارتفاع مشخصی از زمین دارد راهبند گفته می‌شود.

از راهبند برای مسیر ورودی مکان‌های مختلف استفاده می شود. شرکت آپامه صنعت با استفاده از سابقه طولانی و موثر بیش از 20 سال مدیران خود در مدیریت شرکت مشابه و اجرای پروژه های صنعتی، در سال 1386 شمسی با هدف تولید و تامین تجهیزات پروژه های صنعتی تشکیل گردید.

نوع دیگر راهبندها که دارای سیستم محرک الکتروهیدرولیک می باشند به اختصار با نام راهبند هیدرولیک شناخته می شوند. سیستم محرک در این راهنبدها شامل یک موتور الکتریکی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. با روشن شدن موتور، پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن را با فشار بالا از مخزن تخلیه و وارد سیلندر هیدرولیک می نماید. با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون درون آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

انتهای آزاد پیستون به کمک اهرم بندی به شفت خروجی متصل می شود و از سمت دیگر میله راهبند نیز از مرکز دوارن خود به شفت خروجی متصل می گردد. بدین ترتیب حرکت پیستون درون سیلندر هیدرولیک به میله راهبند منتقل شده و نیروی لازم برای حرکت آن را تامین می کند. درپوش فک مدل B680H HYBRID 24V از نوع اتوماتیک و هیبریدی است و به صورت نامحدود باز و بسته می شود.

کنترلر چند منظوره تعداد زیادی عدد پایانه قابل وصل ، رله و ردیاب حلقه را به راحتی فراهم می کند تا به راحتی با سیستم های کنترل دسترسی ادغام شوند. به عنوان یک گزینه می توان آن را با یک سوکت برای ماژول TCP / IP یا RS485 و همچنین یک سوکت داخلی برای کنترل از راه دور رادیویی (R / F) به صورت اختیاری فعال کرد. پایه سد باید از بتن درجه C25 تشکیل شود و توصیه می شود با استفاده از لنگرهای شیمیایی 4 M12 x 160 mm به سد ایمن محکم شود. صفحه موتور سنگین از خازن دائمی چرخه 100٪ وظیفه 4 قطب T.E.F.C پشتیبانی می کند.

فروش و نصب راهبند اتوماتیک بوشهر

مناسب برای مکان های پر رفت و آمد می باشد و می تواند نظارت ، امنیت ، کنترل را به دنبال داشته باشد. راهبند ستونی (بولارد) در مکان هایی با امنیت بالا و همچنین باز و بسته شدن مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند ستونی یکی از انواع مطمئن راهبندها جهت کنترل تردد وسایل نقلیه به دلیل داشتن بدنه فولادی، می باشد.

طراحی راهبند بولارد به صورتی است که ستونی از فولاد ( سیلندر ) به ارتفاع متغیر ۶۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و قطر متغیر ۲۸ تا ۳۸ سانتی متر، درون فنداسیون طراحی شده در درون زمین قرار می گیرد و در صورت لزوم به صورت اتوماتیک به داخل زمین فرو می رود و یا از زمین خارج می شود و به نوعی راه را بدین واسط می بندد.

راهبندهای امنیتی دسته ای از راهبندها هستند که به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند و رفت و آمد وسایل نقلیه در مناطق حساس و محدود شده را تحت کنترل قرار می دهند. این راهبندها کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به استفاده در مکان های نظامی، ایست های بازرسی، ورودی کمینهای امنیتی، مکان های حساس در محیط های شهری و … اشاره نمود.

البته یکی از مزایای مدل ۲۴ ولت اتصال به سیستم برق اضطراری با هزینه پایین است که در صورت قطعی برق راهبند همچنان به کار خود ادامه دهد. راهبند وسیله ای برای کنترل ورود و خروج ماشین در ورودی درب های آهنی است که در این راستا ایمن صنعت مرکز فروش راهبند برقی برند های ایرانی و خارجی به همراه نصب در تمام نقاط کشور می باشد.

راهبند Barrier که بعنوان مانع تردد ایست خودرو در ورودی درب پارکینگ بصورت ریموت دار بوم بازو بالا و پایین می گردد. این نوع محصول دارای یک موتور، یک گیربکس و چند فنر در درون بدنه می باشد که نیروی گردش را با قدرتی فراهم می کند.

به کارگیری راهبند اتوماتیک پارکینگ در مکان های عمومی به افزایش ایمنی کمک بسزایی می کند. راهبند پارکینگ ابزاری است که همه ی ما آن را به دفعات در پارکینگ های عمومی دیده ایم. البته از این وسیله در محیط های تجاری، صنعتی و مسکونی نیز استفاده می شود.

همانطور که گفتیم راهبندها را عموما جهت کنترل و نظارت بهتر و بیشتر عبور و مرور خودروها در یک مجموعه به کار می برند. در اکثر پارکینگ ها در کنار راهبند اتوماتیک یک دوربین مدار بسته نیز نصب و تعبیه می شود تا تصاویر کلیه ی خودروهای عبوری، پلاک آن ها و همچنین چهره سرنشینان اتومبیل را به وضوح ثبت کند.

راهبند اتوماتیک پارکینگ و بدون بوم Zoner ASB-6010 دارای اندازه بدنه 250 × 350 × 1080 میلی متر و وزن بدن حدود 60 کیلوگرم است. همچنین ، این مانع در دمای 20- تا 60+ درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند. مصرف برق آن در حالت عملکرد 80 وات است که در حالت آماده به کار به حداکثر 2 وات می رسد. راهبند ۲٫۸ متر است و از نظر سرعت حرکت بازو قابلیت باز شدن کامل در ۰٫۸ ثانیه را دارد.

شرکت آریانا ایمن تصویر انواع راهبند های اتوماتیک – راهبند های برقی ( هیدرولیک – الکترومکانیک ) راهبند اهرمی – راهبند بازویی – راهبند میله ای – راهبن… توجه داشته باشید که در زمان خرید راه بند اتوماتیک باید به طول بوم راهبند، سرعت حرکت آن و همچنین میزان ولتاژ منبع تغذیه راهبند دقت داشته باشید و همچنین میزان ترددی که در طول شبانه روز وجود دارد هم مهم بوده و باید در زمان خرید به توان موتور و گشتاور نیروی راهبند توجه شود. فراموش نکنید که حتما کلید خلاص کن دستی و باتری بک آپ برای پشتیبانی در زمان قطع برق در راهبند اتوماتیک وجود داشته باشد.

از جمله مزایای راه بند ها را می توان تعیین نظم و ترتیب و نگهبانی دادن وسائل بدون هزینه کردن و دستمزد به کارکنانی که قرار بوده به جای آنها این وظایف را برعهده بگیرند. این مزیت بسیار بزرگی است،مثلا راهبند اهرمی می توانند مسیرهای ورود و خروج به یک پارکینگ و یا اداره را به خوبی مسدود ساخته و در صورت استفاده از آن ها دیگر آن واحد نیازی به استخدام کردن تعداد افراد بیشتری نبوده و تنها با استخدام یک نیرو می تواند به راحتی تردد و ورود وخروج به پارکینگ را محدود سازد.

به این ترتیب می توان ادعا کرد که از این طریق تا حدود زیادی به جای صرف هزینه برای خرید و تهیه راهبند،در واقع شرکت نوعی صرفه جویی در هزینه های جاری خود نیز نموده است. راهبند آکاردئونی برقی از جمله راهبند های کشویی متحرک در زمینه انواع گیت های کنترل تردد می باشد که در ایران برای اولین بار به صورت انحصاری توسط گروه صنعتی آپامه تولید و برای شرکت بزرگ امرسان اجرا شد.

فروش بوم تلسکوپی راه بند

ضرب المثل ها در طول سالیان با زبان مبدا رشد کرده اند و در حافظه ها باقی مانده اند. گاهی یک ضرب المثل می تواند از توضیحات زیاد که شامل به کار بردن لغات و جملات متعددی باشد جلوگیری کند. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. ترمینال INFRD يا Photo جهت اتصال کنتاکت بسته فوتوسل یا Loop Detector با ترمینال آخر GND به کار می‌رود. جهت اتصال کارت‌خوان باید کنتاکت آن را به ترمینال‌های open و com متصل نمایید.

پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود. راه بندها انواع مختلفی دارند از جمله انواع راه بند می‌توان به راه بند اتوماتیک، راه بند هیدرولیکی، راه بند میله ای، راه بند ستونی و… برای انتخاب راه بند باید به متراژ فضای مورد نظر، میزان تردد و میزان اهمیت و امنیت لازم برای فضا توجه کرد.

درادامه شرحی بر انواع راه بند آمده است.برایخرید سیستم اعلام حریق و سیستم های حفاظتیبه سایت برق نت مراجعه کنید. راهبند ها تجهیزاتی هستند جهت کنترل تردد و عبور و مرورِ خودرو(راهبند خودرویی) یا انسان(راهبند نفر رو). راهبند ها به دو صورت افقی و عمودی، با پایه متصل روی زمین و یا مخفی در سطح زمین (با ارتفاع مشخص از سطح زمین)وجود دارند.

موانع بوم به سختی قابل عبور یا شکستن بدون باز شدن هستند و می توانند در برابر نفوذ از طریق وسایل نقلیه موثر باشند. عملکرد این سیستم بدین صورت است که یک انتن برد بلند RFID یا همان ریدر UHF در جلوی ورودی پارکینگ نصب می شود که باید رو به خودرو در هنگام ورود باشد.سپس انتن توسط کابل به یک دستگاه کارتخوان یا همان اکسس کنترل متصل می شود،کارتخوان نیز با کابل به راهبند یا هر نوع درب اتوماتیک دیگری متصل می شود.

در زمینه سیستم های کنترل عبور و مرور و بخصوص راهبندها نیز از لوپ دتکتور استفاده می شود. به عنوان مثال در پارکینگ های مجهز به سیستم کنترل ورود که نیاز به خروج بدون بازرسی (خروج آزاد) دارند، یک لوپ پیش از راهبند در زمین کار گذاشته می شود تا به محض نزدیک شدن خودرو به راهبند، سیستم لوپ دتکتور حضور وسیله نقلیه را تشخیص داده و به مرکز کنترل راهبند فرمان باز کردن مسیر عبور را صادر کند.

راهبند هیدرولیک FAAC 615 محصول تولیدی FAAC ایتالیا که یک سیستم هیدرولیک است و از کیفیت و قدرت خوبی در کنار گارانتی بلند مدت برخوردار می باشد. راهبند فک 615 دارای سیستم هیدرولیک و مناسب برای مکان های پر تردد می باشد نصب می گردند تا از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری شود و ورود و خروج پرسنل طبق ساعات کاری تعریف شده کنترل شود.

به این نوع دستگاه های ورود و خروج، گیت کنترل تردد یا گیت کنترل تردد نفر رو یا گیت نفر رو یا سیستم کنترل تردد یا راهبند نفر رو گفته می شود که متداولترین نام این نوع دستگاه ها، گیت کنترل تردد است. راهبندهای امنیتی سطحی، راهبندهایی هستند که روی سطح زمین قرار می گیرند و برای نصب آنها نیازی به حفاری نمی‌باشد یا اینکه در صورت نیاز به حفاری عمقی در حدود 10 الی 15 سانتی متر حفاری جهت نصب آنها انجام می‌شود.

خروج از نسخه موبایل