کرایه انواع ماشین در تهران

اجاره خودرو یک گزینه عالی

شرکت ما یکی از مجموعه های اجاره ماشین بدون راننده در تهران در سال 87 فعالیت خود را به در صنعت رنت اتومبیل های لوکس و اکونومی پا به این صنعت گذاشت. در طی چند سال گذشته توانستیم ناوگان خودروی خود را تکمیل کنیم و به صورت قانونی فعالیت خود را ادامه دهیم. این موسسه دارای مجوز رسمی و ثبت قانونی شرکت با کد 34943 به ثبت رسمی رسید. مجموعه ما دارای یک ناوگان متنوع از برند های (دوج ، شورلت ، مازراتی، پورشه ، بنز ، بی ام و ، تویوتا ، لکسوس ، هیوندای ، کیا ، مزدا ، پژو ، و ….) می باشد.

با نحوه رزرو اجاره ماشین آشنا شوید

از مزایای اجاره خودرو می توان به سهولت دسترسی و تنوع اتومبیل ها اشاره کرد و همچنین ارزان بودن آن نسبت به خرید خودرو است. این روز ها هزینه استهلاک خودرو ، مالیات و عوارض آن بسیار بالاست به خصوص در اتومبیل های خارجی و وارداتی همه هزینه های چند برابر می شود. اگر می خواهید یک ماشین با قیمت مناسب و لوکس اجاره کنید به خوبی در دسته بندی های مجموعه ما جستجوی خود را انجام دهید و بعد از انتخاب برند و مدل مد نظرتان آن را به صورت رایگان از طریق سامانه رزرو آنلاین اتومبیل  کرایه ماشین خودروانجام دهید. همچنین می توانید به صورت تلفنی یا چت آنلاین در پیام رسان واتساپ درخواست رزور خود را انجام دهید.حداقل زمانی پاسخگویی کارشناسان ما 1 دقیقه است.

اجاره خودرو بدون راننده و با راننده در تهران

اجاره خودرو (به انگلیسی : Rent A Car) خدمتی است که کمپانی های مختلفی در سراسر جهان آن را انجام می دهند. در واقع اجاره ماشین روشی برای در اختیار داشتن خودرو بدون خریدن آن است. در سالیان اخیر خودروهای بروز متعددی به بازار ایران ورود کرده اند که عمدتا محصول کمپانی های بزرگ خودروسازی هستند. از جمله این برندها می توان به پورشه، بی ام دبلیو یا همان بی ام و، هیوندای، کیا، هوندا، مزدا، مرسدس بنز و تویوتا اشاره کرد. لیست قیمت کرایه ماشین را ببینید، مقایسه و سپس رزرو نمایید.

اجاره ماشین

تردد داخل شهری و بین‌ شهری هم می‌تواند به کمک وسایل حمل و نقل عمومی و هم با ماشین شخصی صورت گیرد، اما اجاره ماشین پدیده‌ای تازه است که در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ایران رایج شده‌ است. اجاره اتومبیل مزایای دوجانبه‌ای برای میزبان و مهمان به وجود آورده‌ است. از آنجایی که تردد در شهرهای بزرگ به کمک وسایل حمل و نقل عمومی نیازمند صرف زمان زیادی برای رسیدن به مقصد است و همچنین ترافیک خود عامل مهمی در اتلاف وقت است،رنت ماشین در بسیاری موارد می‌تواند راهگشای مناسبی باشد. از طرفی اجاره خودرو باعث می‌شود تا نگرانی بابت هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پرداخت بیمه و دیگر هزینه‌های جانبی وجود نداشته باشد.

اجاره ماشین این امتیاز را به شما می‌دهد تا با توجه به بودجه معین‌شده، ماشین مورد نظر خود را برای مدت معین در اختیار داشته باشید. کرایه اتومبیل سفری بدون دغدغه را به شما هدیه می‌دهد، زیرا با دراختیار داشتن ماشین اجاره‌ای دیگر لازم نیست نگران برنامه زمانی وسایل نقلیه عمومی، تغییر برنامه، اتلاف وقت تا رسیدن اتوبوس یا قطار به ایستگاه مورد نظر یا همراه شدن با افراد ناشناس باشید.

چرا خودرو اجاره کنیم؟

خدمات اجاره ماشین امروزه به دلیل قیمت های بسیار بالای خودروها بیشتر مدنظر است. بعضی از افراد ترجیح می دهند برای برگزاری مراسم عروسی، سفر و یا … از ماشین های مدل بالا استفاده کنند و در این بین مراجعه به مراکز اجاره ماشین را انتخاب میکنند. ما در مجموعه خود توانسته ایم از بهترین برند ها، محصولات مختلفی را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهیم. اجاره اتومبیل بدون راننده و با راننده گاهی برای انجام تشریفات اداری و سازمانی نیز انجام می شود. در نتیجه کلیه مراکز اداری و سازمانی دولتی و غیر دولتی نیز می توانند با بهره مندی از خدمات ما، اتومبیل مورد نظر خود را برای مدتی در اختیار داشته باشند.

همچنین بعضی از افراد برای امتحان کردن سواری یک خودرو ترجیح می دهند به جای خرید، آن را از طریق مراکز رنت تهیه کنند. به همین دلیل ما شرایطی را فراهم کرده ایم تا افراد بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر خودشان را انتخاب و اقدام به رزرو نمایند.

اجاره بی ام و

اجاره ماشین های برند محبوب بی ام و مبحثی است که طرفداران زیادی دارد. بی ام و یا همان بی ام دبلیو به عنوان یکی از موفق ترین خودروسازان دهه گذشته توانسته است محصولات شاخص و با کیفیتی را روانه بازار کند. این خودروساز آلمانی در حال حاضر در چندین کشور مختلف کارخانه تولیدی دارد. بی ام و مانند تمامی خودروسازان بزرگ دنیا محصولات خود را در کلاس های مختلفی تولید می کند و تعدادی از محصولات مختلف آن نیز به بازار ایران ورود کرده اند. از محبوب ترین انواع خودروهای بی ام و موجود در بازار ایران می توان به این موارد اشاره کرد:

اجاره خودرو بروز و البته محبوب بی ام و  امکان پذیر است. اگر برای امورات خود به خودروهای با کیفیت نیاز دارید محصولات بی ام و بسیار مناسب  هستند. همچنین از لحاظ امنیتی و کیفیت رانندگی نیز حرف اول را میزنند.

اجاره مرسدس بنز

اجاره خودرو کمپانی بنز امکان پذیر است. ما در این مجموعه توانسته ایم محبوب ترین محصولات کلاس های مختلف بنز را در اختیار علاقه مندان آنها قرار دهیم. این خودروساز موفق تاکنون در بیش از ۲۰ کلاس مختلف به تولید خودرو پرداخته است، و به عنوان یک خودروساز جهانی برای تمامی سلیقه ها محصولات متنوعی را تولید کرده است. مرسدس بنز یکی از خودروسازهای قدیمی است که تا به امروز در این عرصه حضور دارد و در حال حاضر می توان خودروهای بروز مختلفی را از این خودروساز آلمانی در بازار ایران مشاهده کرد.

اجاره مرسدس بنز پر طرفدار است. این موضوع به دلیل متنوع بودن محصولات این کمپانی است. به همین دلیل در ایران از محصولات این کمپانی برای تامین خودروهای مورد نیاز نیروی پلیس، تشریفات سیاسی و غیره استفاده می شود. از محبوب ترین این خودروها می توان به این موارد اشاره کرد.

اجاره پورشه

اتومبیل های محبوب پورشه طرفداران خاص خودش را دارد. پورشه یکی از موفق ترین خودروسازهای آلمانی به شمار می رود. که محصولات آن همواره در زمره محصولات گران قیمت به شمار می روند. کمپانی پورشه در چندین کلاس مختلف محصولات مختلفی را تولید می کند. انواع مختلف آن نیز در بازار ایران مشاهده می شوند. خودروهای پورشه در ایران به دلیل قیمت بالای این محصولات نسبت به بعضی از برندهای خارجی دیگر فروش کمی دارند و در نتیجه بهترین گزینه برای علاقه مندان به این خودروها تهیه آنها از مراکز رنت می باشد. به همین دلیل ما توانسته ایم محبوب ترین محصولات کمپانی پورشه را در اختیار شما قرار دهیم. برخی از برترین های برند پورشه که قابل اجاره هستند در زیر آمده اند.

اجاره تویوتا، هیوندای، کیا، مزدا، مازراتی و …

از دیگر خودروهای قابل اجاره میتوان به لیست زیر اشاره کرد.

علاوه بر محصولات ذکر شده در قسمت بالا در این مجموعه تخصصی انواع خودروهای مدل بالای ایرانی نیز برای امورات مختلف مثل مراسم عروسی، تشریفات، امورات دارای و سازمانی، امورات شخصی و غیره در اختیار علاقه مندان و متقاضیان قرار می دهیم. اجاره خودرو ها به صورت با راننده و بدون راننده و یا در موارد تشریفاتی به همراه بادیگارد در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

کرایه ماشین در تهران + لیست قیمت اجاره اتومبيل کرایه ای و ماشین عروس

برای استفاده از یک خودرو حتما لازم نیست که آن را خریداری نمایید. شرکت ما بهترین شرکت در زمینه کرایه ماشین در تهران است. شرکت ما انواع ماشین ها با برندهای مختلف را عرضه می کند تا شما بتوانید در مناسبت های مختلف از این ماشین ها استفاده کنید. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در سرمایه خود، و صرف سرمایه خود در مکان های دیگر، به صورت ماهانه خودرو با راننده اجاره می کنند. این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد. شرکت ما یکی از شرکت های معتبر در زمینه اجاره خودرو با راننده و بدون راننده است و نسبت به سایر شرکت ها، قیمت های بسیار مناسبی دارد.

نحوه اجاره خودرو

تمامی خودروهای شرکت ما مدل روز هستند و بالاترین سطح کیفیتی را دارا می باشند. خودروهای این شرکت، ایرانی و خارجی هستند و بر اساس نیاز شما، نوع خودروی اجاره ای نیز متفاوت خواهد بود. بسیاری از افراد برای جشن عروسی، عقد و یا سایر مناسبت ها ماشین دلخواه خود را برای یک شب اجاره می کنند. اجاره خودرو در تهران بدون راننده و همراه با راننده توسط شرکت ما امکان پذیر است. تنها کافی است به سایت ما مراجعه کنید و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت کرایه ماشین در تهران

قیمت کرایه ماشین در تهران بسیار متنوع است و به نوع ماشین انتخابی شما بستگی دارد. ما با بهترین قیمت ماشین های دلخواه شما را اجاره خواهیم داد، شرکت ما یکی از بهترین شرکت های رنت کار در کرایه اتومبیل در تهران است. به علاوه، خدمات شرکت ما به صورت شبانه روزی می باشد و تمامی هزینه های نگهداری ماشین ها بر عهده شرکت است. ماشین ها به صورت کارواش شده و تمیز و با بیمه  کامل تحویل مشتری داده می شوند. کرایه اتومبیل تهران به دو صورت انجام می گیرد. شما می توانید به صورت شبانه روزی و یا ماهانه خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. اجاره ماهانه خودرو بسیار به صرفه تر است و شما با پرداخت هزینه اندک نسبت به قیمت خودرو ، می توانید از ماشین دلخواه و مورد علاقه استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل