مشاوره با بهترین وکیل مالیاتی برای تولیدی ها

بهترین وکیل مالیاتی کیست؟

وکیل مالیات زیادی هستند که در پرونده های مالیاتی قبول وکالت می نمایند و در این زمینه فعال هستند، امّا بهترین مشاوره مالیاتی حضوری که به عنوان وکیل پرونده مالیاتی به فعالیت می پردازد، تمام خصوصیت های ذیل را دارد:

مهمترین دلایل مراجعه مودیان به وکیل پرونده مالیاتی چیست؟

در موارد متعددی مشاهده شده است که اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان مودیان مالیاتی، از میزان مالیاتی که برای آن ها تعیین شده است، گله مند هستند و نسبت به این موضوع شکایت دارند و با مراجعه به مشارو مالیات برای کارگاه های تولیدی، خواهان رفع مشکل و تعدیل میزان مالیات تعیین شده خود دارند.

ریشه ایجاد بسیاری از مشکلات مالیاتی، عدم اطلاع کافی از مواردی همچون قوانین مالیاتی، رویه مرسوم ادارات مالیاتی، تکالیف و وظایف قانونی و عرفی مودیان مالیاتی است که این عدم اطلاعات کافی، بعضا موجب تعیین مالیات های با مبالغ بسیار سنگین برای مودیان گرامی می شود. برای پیش گیری از بروز بسیاری از مشکلات مالیاتی و تحمل پرداخت مبالغ سنگین مالیات، بهترین گزینه مشاوره با امور مالیاتی خبره و با تجربه است.

وکیل پرونده مالیاتی چه کمکی به ما می کند؟

وکیل پرونده مالیاتی به دلیل تخصص عالی که در حل و فصل پرونده های مالیاتی دارد به شما کمک می کند که:

اولاً: از طریق مشاوره مالیاتی با وی بتوانید از بروز گرفتاری ها و جرائم مالیاتی که بعضاً بسیار سنگین هستند جلوگیری نمایید و در واقع پیشگیری از مشکلات مالیاتی از طریق مشاوره مالیاتی بسیار سودمند است.

دوماً: چنانچه پرونده ای در ادارات مالیاتی و هیات های حل اختلاف مالیاتی دارید و بر این عقیده هستید که بنا به هر علتی حق و حقوق شما تضییع شده است، خبره و متخصص با توجه به خصوصیت هایی که در بالا به آن اشاره شد، وکیل پرونده مالیاتی شما می شود و تمام فن و تخصص و علم خود را بکار میگیرد تا از تضییع حقوق شما جلوگیری نموده و از میزان مالیات و جرائم مالیاتی شما تا میزان قابل توجهی بکاهد.

مهمترین وظایف مالیاتی اشخاص حقوقی

اشخاص حقوقی نظیر شرکت ها و موسسات غیر تجاری به عنوان مودیان حقوقی، بر اساس قانون پس از تاسیس و ثبت در مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، موظف به انجام برخی تکالیف و وظایف در موعد مقرر آن هستند که با هم برخی از مهمترین این وظایف و تکالیف را بررسی می نماییم:

۱- تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ

۲- قانونی شرکت و تحریر آن مطابق با اصول

۳- ثبت نام و تمدید آن در بازه های زمانی مختلف

۴- تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال مالی و ارسال آن ظرف بازه زمانی ابتدای فروردین تا نهایتاً پایان تیر سال بعد

مهمترین وظایف مالیاتی اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی عمده ترین مودیان مالیاتی را تشکیل می دهند و طبیعتاً بیشترین مشکلات مالیاتی هم برای این گروه از مودیان مالیاتی بوجود می آید.

برخی از مودیان حقیقی مطابق با معیار و تعریف ماده ۱ قانون تجارت، تاجر محسوب می شوند که طبق ماده ۶ قانون تجارت مکلف به پلمپ دفاتر قانونی هستند اما به استثناء این گروه از اشخاص که تاجر محسوب می شوند، باقی مودیان مالیاتی حقیقی، تکلیفی به پلمپ دفاتر قانونی ندارند.

مودیان حقیقی بر خلاف مودیان حقوقی، الزامی به ندارند ولی علاوه بر الزام به ثبت نام گواهی ارزش افزوده و تمدید آن در بازه های زمانی شش ماهه ویا یک ساله، ملزم به تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال مالی و ارسال آن ظرف بازه زمانی ابتدای فروردین تا نهایتا پایان خرداد سال بعد هستند.

در پایان لازم به ذکر است چنانچه در ارتباط با وظایف و تکلیف مالیاتی نیاز به مشاوره با وکیل متخصص امور مالیاتی دارید و یا اگر به هر دلیلی دچار مشکلات مالیاتی هستید و درگیر دعاوی مالیاتی شده اید و نیاز به راهنمایی و کمک وکیل امور مالیاتی مجرب دارید، می توانید ضمن تماس با با کارشناسان و وکلای پایه یک حرفه ای و باتجربه موسسه مشاوره داشته باشید.

خدمات وکیل مالیاتی و قبول پرونده‌های مالیاتی

موسسه تکس مپ که معروف به (کانون مشاوران مالیاتی) می باشد یکی از معتبرترین و معروف ترین موسسات خدمات مالیاتی کشور است که ابتدا توسط کارمندان بازنشسته سازمان امور مالیاتی تشکیل شد و در ادامه فعالیت های خود توانست با جذب اساتید رشته حسابداری دانشگاه تهران و وکلای خبره حقوقی پایه 1 دادگستری تخصص های لازم را در حوزه مالیاتی از نظر مالی و حقوقی گسترش دهد.

وکلای این مرکز تسلط 100% به قوانین مالیاتی دارند ، همچنین به تمام ماده و تبصره ها ، بخشنامه ها و آیین نامه های مالیاتی مسلط هستند.وکلای تکس مپ به صورت کاملا قانونی مالیات شما را کاهش خواهند داد. در ادامه دلایل بسیار مهم برای استخدام وکیل مالیاتی را به شما مودیان عزیز شرح خواهیم داد.

خروج از نسخه موبایل