معرفی کامل مسعود صادقلو به همراه لیست آهنگ ها

آهنگ های مسعود صادقلو به همراه بیوگرافی کامل خواننده

علاقه مندان به موسیقی پاپ ایرانی دوست دارند تا خوانندگان فعال بیشتری را بشناسند. شناخت خوانندگان پاپ کمک می کند تا به آهنگ های بیشتری دسترسی داشته باشید و از موسیقی پاپ ایرانی لذت ببرید. مسعود صادقلو از خوانندگان شناخته شده پاپ ایران است که آهنگ هایی گوش نواز و دل نشین خلق می کند. رسانه آهو موزیک بهترین سایت برای دانلود آهنگ های این خواننده میباشد.

آهنگ جدید مسعود صادقلو حالا حالاها |آهنگ جدید مسعود صادقلو راز چشمات
بیوگرافی و زندگی نامه مسعود صادقلو

مسعود صادقلو؛ از تولد تا خوانندگی

نوزدهمین روز از فروردین ماه سال 1365 زادروز مسعود صادقلو است. او دوران کودکی و نوجوانی خود را با خانواده سپری کرده است. سال 1395 زمان دیده شدن صادقلو به عنوان یک خواننده پاپ بود. علاقه مندی صادقلو به موسیقی از سنین کودکی شروع شد و در میانه نوجوانی به اوج خودش رسید. در این بازه زمانی مسعود به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای کار می کرد؛ ولی ورزش و فعالیت های سنگین نتوانست علاقه صادقلو به هنر و موزیک را از میان ببرد.

دور نوجوانی زمانی بود که صادقلو برای حرفه ای شدن در موسیقی قدمی برداشت. زمانی که مسعود نوجوان بود، دوره ای آموزشی برای آواز کلاسیک را زیر نظر محمد رضا صادقی گذراند و همین مسیر در نهایت به خوانندگی و همکاری با دیگر خوانندگان مطرح یا شناخته شده پاپ و شهرت ختم شد.

شهرت صادقلو و نحوه آغاز به کارش

اولین همکاری صادقلو و شنیده شدن صدای او

آن طور که مسعود صادقلو در مصاحبه های خود می گوید، اولین آهنگ شنیده شده از او حاصل همکاری زیر زمینی با رضا شیری بود. این همکاری مسیر او را به دنیای موسیقی پاپ باز کرد. بعد از آن انتشار آهنگی با مسعود جهانی باعث دیده شدن صادقلو به عنوان یک خواننده پاپ شد.

بعد از شهرت در خوانندگی، صادقلو فعالیت خود را با تیم حرفه ای متشکل از مسعود جهانی، رضا شیری و مهدی حسینی ادامه داد. سبک خاص خوانندگی مسعود باعث می شود تا به عنوان خواننده ای خاص و خوش صدا در دنیای پاپ شناخته شود و همین موضوع شهرتی برای او به همراه داشته است.

دلیل خوانندگی صادقلو و اولین آهنگر منتشر شده او

انتشار آهنگ هوس باز و گام اول در مسیر شهرت

اولین آهنگی که توسط صادقلو خوانده شد و مردم را با این خواننده پاپ آشنا کرد، آهنگ «هوس باز» بود. بعد از آن منتشر شدن آهنگ هایی با نام نیمه گمشده، زیر بارونا برقص، آخر شب و دیوونه بازی بیش از پیش باعث شناخته و شنیده شدن او شد.

آهنگ های مسعود صادقلو

در حال حاضر 15 ترک از مسعود صادقلو منتشر شده است. این آهنگ ها یکجا و به صورت آلبوم منتشر نشده اند؛ به همین دلیل تنها راه برای دسته بندی آن ها بر اساس سال انتشار خواهد بود. با وجود شروع فعالیت صادقلو از سال 1395، بالا بودن هزینه ساخت و تولید آهنگ، دلیل اصلی تعداد آهنگ های کم منتشر شده از این خواننده پاپ است.

آهنگ های منتشر شده در سال 1395

آهنگ های منتشر شده در سال 1396

آهنگ های منتشر شده در سال 1397

هوس باز سکوی پرتابی برای شهرت صادقلو

شغل، منبع اصلی درآمد صادقلو

پیش از شروع فعالیت رسمی در سال 1395، مسعود صادقلو یک چلو کبابی را اداره می کرد. بعد از فعالیت رسمی و رسیدن به شهرت، او کسب و کار خود را به کافی شاپ تغییر داد. در حال حاضر منبع اصلی کسب درآمد او کافی شاپ است. صادقلو در شغل خود موفق بوده و در حال حاضر برای شعبه دوم کافه خود تلاش می کند.

جراحی زیبایی بینی و لمینت دندان ها

صادقلو در سال های جوانی بینی خود را عمل کرده و از این بابت ابراز پشیمانی می کند. دندان های او لمینت شده هستند و صادقلو می گوید حال لبخندی زیبا تر و تأثیر گذار تر دارد و از لمینت کردن دندان های خود راضی است. مسعود صادقلو در پلتفرم های جهانی مانند اسپاتیفای و ساوندکلاود نیز فعالیت دارد.

کلام پایانی

یکی از خوانندگان پاپ شناخته شده ایرانی، مسعود صادقلو است. او با صدای خاص خود شناخته می شود و موسیقی های دل نشینی منتشر کرده که بیشتر آن ها با همکاری گروهی حرفه ای ساخته شده اند. با اینکه شغل اصلی صادقلو اداره کردن کافی شاپ می باشد؛ با این حال علاقه زیادی به دنیای موسیقی و خوانندگی دارد؛ همین امر سبب فعالیت او در این زمینه می شود.

خروج از نسخه موبایل