چگونه تعمیرات موبایل را اصولی یاد بگیریم؟

تعمیرات موبایل یکی از شغل‌هایی است که این روزها با توجه به استفاده زیاد موبایل، از بازارکار بسیار خوبی برخوردار است، اما برای یادگیری این مهارت و ورود به بازارکار باید به چه منبعی مراجعه کنیم و چگونه تعمیرات موبایل را اصولی یاد بگیریم؟ یکی از مهم‌ترین نکات برای یادگیری اصولی تعمیرات موبایل، استفاده از یک منبع معتبر برای یادگیری است.

این منبع معتبر می‌تواند یک کتاب درباره تعمیرات موبایل باشد، یا یک فیلم آموزشی و یا کلاس حضوری که به شما برای یادگیری تعمیرات موبایل کمک کند. اما از آنجا که قصد شما ورود به بازار کار و ارائه این خدمات به مشتریان است، این منبع باید کامل و جامع باشد و از سابقه و اعتبار بالایی برخوردار باشد.

یکی از معتبرترین منابعی که برای یادگیری تعمیرات موبایل می‌توانید به آن مراجعه کنید، فیلم‌های دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو است. این فیلم‌های آموزشی در دو بخش تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل در یک بسته آموزشی با عنوان بسته آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو تهیه شده‌است و تجربه‌ای بی‌نظیر را در آموزش برای شما ایجاد خواهد کرد.

یادگیری تعمیرات موبایل شامل چه بخش‌هایی است؟

تعمیرات موبایل دارای دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل است که شامل تعمیرات مشکلات و ایراداتی است که در نرم‌افزار موبایل پیش می‌آید و همچنین مشکلات و ایراداتی است که در بخش سخت‌افزار موبایل اتفاق می‌افتد. برای اینکه یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شوید لازم است تا در هر دو شاخه تعمیرات موبایل مهارت لازم را کسب کنید، به این طریق هم از اعتمادبه‌نفس بیشتری در بازارکار برخوردارید و هم مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت. هر یک از این دو شاخه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل خود دارای بخش‌های گسترده و موضوعات مختلف است که نیاز به آموزش‌های ویژه تئوری و عملی دارد.

انجام تعمیرات نرم‌افزاری موبایل بیشتر برای از بین بردن ایراداتی است که باعث هنگ‌کردن، بازنشدن برنامه‌های گوشی، کارنکردن دوربین، وایفای و یا هر نرم‌افزار دیگری در گوشی می‌شوند. انجام تعمیرات سخت‌افزاری نیز برای رفع مشکلاتی است که باعث آسیب به قطعات موبایل می‌شود، مثل شکستگی تاچ و ال‌سی‌دی موبایل ‌در اثر افتادن، تماس گوشی موبایل با آب و روشن‌نشدن آن، خراب‌شدن سوکت‌های موبایل، باتری و یا اسپیکرهای گوشی موبایل که برخی از این قطعات را می‌توان تعمیر کرد و برخی دیگر نیاز به تعویض خواهند داشت.

یادگیری اصولی تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل با طعم لیمو شامل چه بخش‌هایی است؟

همانطور که گفتیم در یادگیری اصولی تعمیرات موبایل باید از آموزش‌هایی استفاده کنید که توسط یک موسسه معتبر و باسابقه در برگزاری دوره‌های موردنیاز مهارت‌های بازارکار ارائه می‌شود. بهترین آموزشگاه دوره های فنی برای کسب این مهارت، آموزشگاه فنی پل است که با دو دهه تجربه در این حوزه، افراد بسیاری را وارد بازارکار کرده‌است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌است.

از مزیت‌های دوره‌ غیرحضوری آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو می‌توان به دسترسی همیشگی به ویدئوها، برخورداری از پشتیبانی آنلاین توسط مدرسین دوره در جلسات لایو، برخورداری از 24 ماه آپدیت ویدئوهای آموزشی جدید و اعطای مدرک بین‌المللی پس از اتمام دوره اشاره کرد. مراحل آموزش تعیمرات موبایل موجود در این پکیج را می‌توان در دو بخش سرفصل‌های دوره آنلاین آموزش سخت افزار لیمو و سرفصل های دوره آنلاین آموزش نرم افزار لیمو بررسی کرد. شما برای شرکت در این دوره‌ها به هیچ پیشنیازی در این زمینه احتیاج ندارید و تمام آموزش‌ها از صفر تا صد توسط مدرسین با تجربه مجتمع آموزشی پل تدریس می‌شود.

دوره آنلاین آموزش سخت افزار لیمو

  1. در این دوره ابتدا با تمام قطعات و اجزای یک گوشی موبایل و نحوه کار هر کدام از آن‌ها آشنا می‌شوید. همچنین ابزارآلات و تجهیزاتی که برای تعمیرات سخت‌افزاری موبایل موردنیاز هستند را بیشتر خواهید شناخت.
  2. پس از اینکه به صورت تئوری با تمام قطعات و ابزارالات آشنا شدید، نوبت به یادگیری عملی استفاده از این ابزارآلات برای انجام تعمیرات سخت‌افزاری بر روی موبایل است. در این مرحله شما باید باز و بسته‌کردن اصولی انواع موبایل و تبلت‌ها را آموزش ببینید، تا بتوانید در ادامه با آموزش عملی به تعویض قطعات داخلی موبایل و ترمیم مدارهای آسیب‌دیده بپردازید.
  3. در مرحله بعد آموزش نقشه‌خوانی و پیداکردن ایرادات موبایل با استفاده از این روش را فرا خواهید‌گرفت و با نرم‌افزار نقشه‌خوانی آشنا خواهید شد و روش کار و استفاده از آن را خواهید آموخت. البته این آموزش‌ها به صورت عملی برای شما نمایش داده می‌شود.
  4. در مرحله بعد تمام مشکلات سخت‌افزاری گوشی‌های موبایل به همراه پیداکردن علت این مشکل آموزش داده خواهدشد. با فراگیری این آموزش‌ها شما به آسانی می‌توانید تمام ایرادات گوشی موبایل را در کوتاه‌ترین زمان شناسایی کنید و با بهترین روش آن را رفع کنید.

 دوره آنلاین آموزش نرم افزار لیمو

  1. در این دوره ابتدا با نرم‌افزار و سیستم عامل موبایل و هر آنچه که به آن مربوط می‌شود، آشنا خواهید شد. سپس با مشکلات نرم‌افزاری که باعث ایجاد ایراد در گوشی روشن و خاموش می‌شود، و همچنین دلیل ایراداتی مانند بریک‌شدن که شامل سافت‌بریک و هاردبریک است را خواهید شناخت.
  2. در مرحله بعدی اطلاعاتی مقدماتی از فلش‌کردن گوشی‌های تلفن همراه به دست خواهید آورد و همچنین مفاهیمی مانند سافت‌ریست، هارد ریست و وایپ دیتا را خواهید شناخت.
  3. پس از یادگیری تئوری فلش‌کردن گوشی موبایل، به صورت عملی فلش‌کردن انواع گوشی‌های موبایل مانند ال‌جی، سامسونگ، هوآوی و سونی و … را خواهید آموخت.
  4. در مرحله بعد لازم است تا با نرم‌افزارهای موجود برای بکاپ‌گرفتن و ری‌استور‌کردن موبایل آشنا شوید و بتوانید اطلاعات پاک‌شده از روی گوشی موبایل را بازیابی کنید. همچنین با انواع ارورهای نرم‌افزارهای فلشر آشنا خواهید شد و روش رفع آن‌ها را خواهید آموخت.
  5. در نهایت با وسایلی مانند باکس و دانگل و استفاده از آن‌ها آشنا خواهید شد و روش کار و تعمیرات نرم‌افزاری با استفاده از باکس که برای هر برندی از گوشی همراه متفاوت است، را خواهید آموخت.

سخن آخر

اگر در فکر شروع یک کسب‌وکار و یادگیری یک مهارت جدید هستید، یکی از مهارت‌هایی که این روزها از بازارکار خوبی برخوردار است، تعمیرات موبایل است. اما شاید این سوال را از خود بپرسید که باید از کجا شروع کنیم و چگونه تعمیرات موبایل را اصولی یاد بگیریم؟ بهترین راه برای یادگیری اصولی مهارتی مانند تعمیرات موبایل، استفاده از مدرس با تجربه در این زمینه است. ما به شما مجتمع آموزش آنلاین پل را پیشنهاد می‌کنیم. این موسسه فعالیت خود را از سال 1383 با هدف تربیت نیروی ماهر برای ورود به بازارکار و اشتغال آغاز کرده‌است و دوره‌های متنوعی مانند دوره‌های آموزش انجام تعمیرات موبایل، لپ‌تاپ و دوربین‌های مداربسته را برگزار کرده‌است.

مجتمع آموزشی پل منبعی مهم در یادگیری با 20 سال سابقه!

مجتمع فنی پل همچنین اقدام به برگزاری آنلاین این دوره‌ها در قالب بسته‌آموزشی تعمیرات موبایل با طعم لیمو، برای استفاده جوانان جویای کار در سرتاسر کشور کرده‌است. از ویژگی‌های ممتاز این آموزش آنلاین می‌توان به برخورداری از پشتیبانی آنلاین توسط مدرسین دوره به صورت خصوصی و برگزاری جلسات لایو پرسش و پاسخ به صورت مستمر اشاره کرد. در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص شرکت در این دوره‌ها دارید، می‌توانید از طریق واتساپ با مشاوران این دوره‌ها در مؤسسه فنی پل ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

خروج از نسخه موبایل