روش بازکردن لوله فاضلاب توالت

6 روش طلایی رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی به روش خانگی

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی به روش خانگی با این 6 روش طلایی به سادگی مثل آب خوردن انجام می شود و دیگر نیاز نیست پول بابت خدمات بدهید و خودتان می توانید دست به کار شوید. البته اگر در هر صورت نمیخواهید خودتان اقدام کنید میتوانید با لوله بازکنی تجریش تماس بگیرید.

در ابتدا لازم می دانیم اولین روش لوله بازکنی فوری که واقعا یک روش طلایی و منحصر به فرد است و البته ایده ای ناب برای رفع انواع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی از جمله موارد زیر می باشد را توضیح دهیم:

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چگونه گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی را رفع کنیم؟ در ادامه فیلمی توسط وبسایت سرویس لوله آماده شده که در آن با استفاده از یک سلفون چند لایه می توانید نوعی را با قدرت بیشتر و البته تاثیر بسیار بالاتر انجام دهید تا اقدام به رفع گرفتگی توالت نمایید.

1- رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی با سلفون

دقت داشته باشید که بخش دوم فیلم با استفاده از برچسب مخصوص، اقدام به باز کردن گرفتگی توالت فرنگی می کند که در ایران موجود نیست و شما می توانید همانند بخش اول فیلم از چند لایه سلفون برای این کار استفاده کنید. با انجام روش اول مطمئن باشید هر نوع گرفتگی معمولی را به جز رسوب و گرفتگی های سخت و پیچیده برطرف خواهید کرد. اما اگر روش اول به هر دلیلی کارساز نبود، از 5 روش دیگر که در ادامه توضیح داده می شود استفاده کنید.

2- آب داغ و مایع شوینده

این روش یکی از بهترین و سریعترین روش های لوله بازکنی توالت به ویژه برای می باشد. اگر از سرویس بهداشتی استفاده کرده اید و آب تخلیه نمی شود، بهتر است آب گرم را باز کنید و بگذارید به خوبی داغ شود، سپس مقدار کافی از مایع شوینده، مثل مایع دستشویی را درون کاسه توالت بریزید و کمی صبر کنید و سپس آب داغ را مستقیما درون لوله تخلیه کاسه بریزید. چون اگر آب داغ را روی سنگ توالت بریزید، احتمال ترک برداشتن یا شکستن سنگ وجود دارد.

توجه: اگر وضعیت اضطراری نیست، بهتر است از یک کتری آب جوش استفاده کنید.

3- تلمبه لاستیکی (تلمبه دستی)

این تلمبه در اکثر خانه ها وجود دارد و دم دست ترین ابزاری است که می توان با آن و ایرانی را برطرف کرد. البته لازم به ذکر است که روش اول بسیار کارساز تر از تلمبه دستی می باشد. به هر حال برای استفاده از این روش طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. قسمت لاستیک تلمبه را زیر شیر آب گرم بگیرید تا نرم شود و کارایی بهتری داشته باشد.
  2. مقداری آب گرم درون لوله تخلیه توالت بریزید.
  3. تلمبه را درون سوراخ قرار دهید و به خوبی آن را فیکس کنید.
  4. آگر آب تا بالای لاستیک تلمبه نیامده، بهتر است مقداری آب به کاسه توالت اضافه کنید تا از ورود هوا جلوگیری کند.
  5. حالا با فشار آوردن به تلمبه، عمل تلمبه زنی را اجرا کنید تا زمانی که عامل انسداد لوله برطرف شود.

4- فنر لوله بازکنی دستی

فنر لوله بازکنی دستی با انعطاف خوبی که دارد یک ابزار فوق العاده کاربردی برای محسوب می شود. فنر لوله بازکنی دستی دارای فنر، دسته متحرک و قلاب می باشد که در تمام فروشگاه های ابزار فروشی موجود است. فنر را به آرامی وارد لوله کاسه توالت کنید و در جهت حرکت عقربه های ساعت یا برعکس بچرخانید. بعد از رسیدن فنر به گرفتگی، چند لحظه فنر را همان جا بچرخانید و سپس بیرون بکشید.

توجه: از فشار آوردن یا هل دادن فنر به جلو جدا خودداری کنید.

اگر تا به این مرحله موفق نشدید و احساس میکنید نمیتوانید گرفتگی را رفع کنید پیشنهاد میکنیم با لوله بازکنی شهران تماس بگیرید.

5- محلول لوله بازکنی خانگی

در مطالب قبل، نوشته ای با عنوان را منتشر کردیم که می توانید با استفاده از روش ساخت این محلول اقدام به باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت نمایید. البته این روش برای رفع گرفتگی سینک ظرفوشی توضیح داده شده که شما تنها روش ساخت محلول را در این مطلب بخوانید و آن را درون کاسه توالت بریزید.

6- محلول چاه بازکن شیمیایی

اگر با 5 روش قبل نتوانستید گرفتگی توالت را رفع کنید، آخرین راه استفاده از محلول های اسیدی و شیمیایی است. می توانید برای این کار از محلول های غلیظ لوله بازکنی استفاده کنید. حتما دقت داشته باشید که موارد ایمنی را هنگام استفاده از این محلول ها رعایت کنید.

هشدار: استفاده مکرر از محلول ها و می تواند به مرور زمان لوله های فاضلاب منزلتان را سوراخ و از بین ببرد. پیشنهاد می شود از مایع لوله بازکن توالت کمتر یا اصلا استفاده نکنید تا باعث پوسیدگی لوله ها نشیود. اگر لوله های منزلتان آسیب ببنید، تعمیرات و کنده کاری آن هزینه هایی به مراتب سنگین تر از خدمات تخلیه چاه خواهد داشت.

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع یکی از معضلات شایع در آپارتمان هاست. روش رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع در اینجا بصورت کامل توضیح داده شده تا در خانه بتوانید مشکلتان را رفع کنید.

بله گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع یک مشکل بسیار جدی و گاهی شرم آور است چرا که حجم زیادی از مدفوع به هم چسبیده باعث بروز این مشکل می شود.

خوشبختانه با عصر اینترنت، نیازی نیست از کسی با صدای بلند بپرسیم فقط کافی است مشکلتان را در گوگل تایپ کنید تا به جواب رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع برسید.

امروز سرویس لوله در مورد این معضل که مشکل اکثر مردم در تهران است صحبت می کند. پس این مطلب را با دقت بخوانید و از روش های گفته شده برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده نمایید.

اگر کاسه توالت شما لبریز از آب چاه است و مدفوع از آن خارج می شود در اینجا چند روش اضطراری برای پاسخ به سوال  چگونه گرفتگی توالت را باز کنیم را توضیح داده ایم و پیشنهاد می کنیم به سرعت دست به کار شوید.

اگر به هر دلیلی یکی از این روش ها کارساز نبود بهتر است با شرکت سرویس لوله تماس بگیرید تا برای شما سرویسکار مجرب به همراه دستگاه های پیشرفته اعزام نماییم تا سریعا گرفتگی فرنگی را برطرف نمایند.

روش های سریع برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

1- استفاده از فرچه

حتما یک فرچه اطراف توالت دارید! فرچه می تواند چسبندگی های توالت فرنگی را برطرف کند و فاضلابی که به دیواره لوله چسبیده را جدا نماید.

فرچه را با فشار به داخل هل دهید. فقط مراقب باشید که سر فرچه در داخل توالت فرنگی گیر نکند و وضعیت را بدتر از این نکنید. وقتی توالت تمیز شد دوباره آب بریزید تا مطمئن شوید گرفتگی رفع شده.

اگر گرفتگی رفع نشود، نشان می دهد که قبل از این داخل لوله عاملی وجود داشته که ورود مدفوع سبب شده لوله مسدود شود. در این حالت نیاز به یک تلمبه دارید.

2- استفاده از تلمبه لوله بازکن

تلمبه سریعترین و تمیزترین روش رفع گرفتگی توالت می باشد. تلمبه باید به قدر کافی مناسب برای فرنگی باشد تا لوله را بپوشاند و داخل لوله خلا ایجاد کند.

بعد از مطمئن شدن از تلمبه مناسب، آن را درون لوله قرار دهید و چند بار به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا خلا ایجاد شود. سپس میتوانید حرکات را سریع تر نمایید.

زمانی که آب فاضلاب و مدفوع دوباره به داخل توالت برگشت و کاسه فرنگی تخلیه شد، میتوانید مقداری آب داخل کاسه بریزید تا مطمئن شوید که گرفتگی فرنگی باز شده یا خیر.

اگر تخلیه آب کند صورت می گیرد یعنی زمان میبرد تا آب تخلیه شود یعنی همچنان مقداری از گرفتگی فرنگی با مدفوع باقی مانده و باید مجددا این روش را امتحان کنید.

اگر تلمبه ندارید یا نمیخواهید آن را امتحان کنید می توانید از روش بعدی استفاده کنید.

3- استفاده از آب جوش

در این روش به صبر و زمان بیشتری نیاز خواهید داشت. آب جوش به تجزیه و نرم کردن عامل انسداد (مدفوع) کمک می کند. این روش در صورتی کارساز است که آن را چندین بار تکرار کنید.

آب جوش را آماده کنید و با یک سطل یا کتری داخل کاسه بریزید. هر 5 دقیقه می توانید برای چند بار این روش را امتحان کنید.

اگر همچنان گرفتگی باقی است می توانید مقداری مواد شوینده به همراه آب جوش داخل کاسه بریزید.

همانطور که میبینید این روش طولانی تر از روش های دیگر است و باید صبر کافی داشته باشید تا نتیجه بخش باشد. البته امکان دارد با این روش هم موفق به رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع نشوید! اینجاست که میتوانید روش های دیگر را ادامه دهید یا با لوله بازکنی ظفر تماس بگیرید.

روش های قوی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

احتمالا اگر روش های بالا را امتحان کرده باشید و به نتیجه نرسیده باشید به سراغ این روش ها آمده اید. این روش ها هم به زمان زیادی نیاز دارند اما قوی تر از روش های قبلی هستند.

1- نوشابه و سلفون

اگر در خانه نوشابه دارید می توانید علاوه بر آشامیدن آن از آن برای تجزیه مدفوع استفاده کنید. برای ریختن آن در کاسه نیاز به 1 و نیم الی 2 لیتر نوشابه نیاز دارید.

پس از این کار باید سریعا کاسه را با سلفون بپوشانید و با استفاده از فشار هوا سعی در باز کردن گرفتگی فرنگی نمایید. آموزش این روش را می توانید در مطلب رفع گرفتگی توالت فرنگی با سلفون ببینید.

2- جوش شیرین

اگر نوشابه ندارید اما به جای آن جوش شیرین در خانه موجود است می توانید از آن استفاده نمایید.

دو روش برای لوله بازکنی با جوش شیرین وجود دارد و استفاده از هر کدام بستگی به این دارد که کدام مواد را در خانه دارید:

ابتدا این روش را به همراه سرکه فرض می کنیم. برای این کار اول جوش شیرین را داخل کاسه بریزید و سپس به تدریج سرکه را به آن اضافه کنید.

این دو ماده ترکیب شیمیایی ایجاد می کنند و باعث می شوند مدفوع تجزیه شود. تا زمانی که این محلول دیگر کف نکند سرکه را اضافه کنید و در آخر آب بریزید تا ببینید گرفتگی رفع شده یا خیر.

استفاده از روش دوم یعنی جوش شیرین و سلفون، روش بروز شده آب گرم است. به این ترتیب که ابتدا آب جوش را بریزید و سپس به آن جوش شیرین اضافه کنید. دقت کنید که اگر اول جوش شیرین بریزید و سپس آب را به آن اضافه کنید هیچ اتفاقی نمیفتد.

سپس سلفون را روی کاسه بپیچید و طبق روشی که لینک آن را در قسمت بالا قرار دایدم سلفون را فشار دهید تا گرفتگی برطرف شود. بعد از آن یک ساعت صبر کنید.

راه حل سرکه سریعتر است اما در صورت نداشتن سرکه، سلفون هم به همان اندازه موثر است.

حرف آخر در مورد گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

برای رفع گرفتگی فرنگی نیازی به روش های خاص نیست و آب جوش، محلول سرکه و جوش شیرین یا سلفون می تواند کمک کند. استفاده از هر کدام بسته به موقعیت و میزان فاضلابی است که سبب گرفتگی شده است.

اگر به هر دلیلی نتوانستید با این راه حل ها مشکل را برطرف کنید می توانید با شرکت سرویس لوله تماس بگیرید و کار را به لوله بازکن های حرفه ای ما بسپارید تا مشکل شما عزیزان را به سرعت حل کنند.

تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب می شود گرفتگی لوله را به طور کامل باز کنید، تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. اگر بتوانید گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص دهید آن وقت می توانید به راحتی گرفتگی را باز کنید. از مهمترین دلایل گرفتگی لوله به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

روش های لوله بازکنی خانگی

در اینجا 16 روش از بهترین راه های رفع گرفتگی فاضلاب خانگی را آموزش داده ایم. برای رفع گیر لوله فاضلاب میتوانید از این روش ها استفاده کنید تا به نتیجه برسید.

✅ تعداد روش ها: 16 روش لوله بازکنی
✅ درجه سختی: بسیار آسان
✅ میزان هزینه: بسیار کم
✅ بهترین روش: فنر برقی

1- شوینده و آب گرم

مقداری پودر شوینده یا مایع را در آب گرم حل کنید تا آب کف آلود شود سپس آن را داخل لوله فاضلاب گرفته شده بریزید.

این محلول مانند روان کننده عمل می کند و اگر گرفتگی بر اثر چربی و روغن باشد، با چند بار تلاش کردن مطمئنا مشکل برطرف خواهد شد.

بهتر است در آخر یک کتری آب گرم هم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب داخل لوله بریزید.

2- آویز فلزی لباس

روش ساده اما موثر در بسیاری از گرفتگی ها! یک آویز فلزی آماده کنید و تمامی خمیدگی های آن را صاف کنید و تنها سر قلاب شکل را دست نزنید.

میله را وارد لوله گرفته شده بکنید و سعی کنید تا جایی آن را هل دهید که به عامل گرفتگی برخورد کند. سپس باید فکر کنید در حال ماهیگیری هستید تا بتوانید چیزی را که باعث گرفتگی شده را به سر قلاب بچسبانید و آن را بیرون بکشید.

در آخر مانند روش قبل از یک کتری آب جوش برای شستشوی لوله استفاده نمایید.

3- سرکه و جوش شیرین

مخلوط 1/3 فنجان جوش شیرین با 1/3 فنجان سرکه را در لوله گرفته شده بریزید و تا 30 دقیقه و یا بیشتر صبر نمایید.

ترکیب این دو ماده سبب ایجاد واکنش شیمیایی می شود که حالت اسیدی دارد و می تواند گرفتگی را برطرف نماید. با توجه به میزان گرفتگی می توانید اندازه جوش شیرین و سرکه را بیشتر نمایید و الزامی در استفاده به همین میزان وجود ندارد.

این روش کمک می کند که موی بلند، چربی و روغن که به لوله چسبیده شده را از بین ببرد. علاوه بر این، محلول فوق می تواند لوله را از هر گونه لجن و لعاب پاکسازی نماید.

4- جارو برقی تر و خشک

اگر یک جاروبرقی تر و خشک دارید می توانید آن را به یک ابزار فوق العاده تبدیل کنید.

برای انجام این کار بهتر است زمانی که لوله جارو برقی را وارد لوله فاضلاب کردید، اطراف لوله را به خوبی بپوشانید.

با قرار دادن جارو برقی روی قدرت بالا می توانید هر چیزی که داخل لوله فاضلاب باعث گرفتگی شده را به داخل بکشید و لوله را باز کنید.

5- آب گرم

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب یک سطل اب گرم آماده نمایید. ریختن آب گرم درون لوله باید در دو تا سه مرحله انجام شود تا نتیجه خوبی داشته باشد.

این روش معمولا سریعترین راه لوله بازکنی و می باشد.

در صورت لزوم می توانید این کار را تا چندین بار تکرار نمایید تا زمانی که مطمئن شوید با این روش نمی توان گرفتگی را رفع کرد.

در کنار آب گرم می توانید مثل روش اول از مایع شوینده نیز استفاده کنید، به این صورت که ابتدا مقداری مایع داخل لوله بریزید و سپس آب گرم را در لوله خالی کنید.

6- کاستیک سودا یا سود سوزآور

سدیم هیدروکسید (به انگلیسی: Sodium hydroxide) یا کاستیک سودا (به انگلیسی: Caustic Soda) یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی NaOH که ترکیب معدنی جامد و سفید رنگ می باشد.

این ماده می تواند باعث سوختگی شیمیایی شود و گرفتگی لوله را برطرف نماید. هنگام استفاده از این روش باید محافظ چشم و دستکش را برای ایمنی خود به کار ببرید.

این ماده را می توانید از ابزار فروش های محلی خرید کنید. 3/4 گالن آب سرد را درون یک سطل بریزید و سپس 3 فنجان سود سوز آور به آن اضافه کنید. این ترکیب برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسیار موثر است.

با یک چوب بلند آب را هم بزنید تا کاستیک سودا در آب حل شود. ترکیب این ماده با آب باعث ایجاد گرما و واکنش شیمیایی می شود.

پس از ریختن آن درون لوله باید 30 دقیقه یا بیشتر از آن صبر کنید سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید.

7- تمیز کردن لوله

بعضی از کارهایی که مربوط به پاکسازی لوله است شاید کمی سخت باشد اما این روش کاری ندارد و حتی خانم ها هم می توانند آن را انجام دهند.

در زیر سینک ظرفشویی و برخی از قسمت های خانه، لوله ای به شکل U وجود دارد که مانند تله عمل می کند و می تواند خیلی چیزها را درون خود نگه دارد و باعث مسدود شدن راه آب می شود و تمیز کردن آن برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب فوق العاده است.

ابتدا سطلی را آماده کنید و زیر این لوله قرار دهید. سپس با استفاده از یک آچار لوله را باز کنید. وقتی لوله باز شد شروع به خالی کردن فضولات داخل لوله نمایید.

لوله را به خوبی شستشو دهید و مجددا سر جای خود ببندید.

8- فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی شبیه به سیمی است که با آلیاژ فلز ساخته شده و به راحتی می تواند انواع زیادی از گرفتگی ها را باز کند.

البته شما در خانه باید از نوع دستی آن استفاده کنید که برای تهیه آن می توانید به فروشگاه های ابزار فروشی مراجعه کرده و فنری را که نیاز دارید براساس متراژ خرید نمایید.

لازم است خاطر نشان شویم که از نوع دستی و نه برقی تنها قادر به رفع گرفتگی لوله فاضلاب که بصورت سطحی مسدود شده می باشد و توان رسوب گیری و یا از بین بردن اشیا را ندارد.

در ادامه می توانید ویدیو آموزشی استفاده از فنر دستی را مشاهده نمایید:

9- نمک و جوش شیرین

مخلوط 1/2 فنجان نمک و 1/2 فنجان جوش شیرین را داخل لوله بریزید. برای 10 الی 20 دقیقه صبر کنید سپس داخل لوله آب گرم بریزید.

آب گرم و این ترکیب تبدیل به واکنش شیمیایی می شوند که می توانند اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب نمایند.

ترکیب فوق معمولا برای پیشگیری از گرفتگی های شدید بسیار عالی است. به همین خاطر می توانید به صورت مداوم یعنی هر چند هفته یکبار این مواد را داخل لوله بریزید. سپس از آب برای شستشوی آن استفاده کنید.

10- سرکه، جوش شیرین و فشار آب

اگر گرفتگی در سینک یا وان حمام است ابتدا جوش شیرین و سرکه در لوله بریزید و 40 دقیقه تا 1 ساعت صبر نمایید.

سپس درپوش کفشور را قرار دهید و آب را باز کنید تا وان یا سینک پر از آب شود.

پس از پر شدن وان و سینک، درپوش را بردارید تا فشار آب سبب شود هر آنچه در لوله گیر کرده به کمک ترکیب جوش شیرین و سرکه و فشار آب از بین برود.

این روش می تواند تمام مواد زائد مانند مو و فضولات را با فشار از لوله خارج نماید و باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب گردد.

11- اسید رقیق

توجه کنید که اسید حتما رقیق باشد. برای تهیه اسید لوله بازکن میتوانید به فروشگاه ها مراجعه کنید و محلول رقیق لوله بازکن را تهیه کنید. به عنوان مثال برندهای اکتیو، صاف، اتک و محلول دوقلو رافونه از معروف ترین محلول ها هستند که در صورت رقیق بودن میتوانید از آنها استفاده کنید.

تاکید ما برای انتخاب اسید رقیق برای رفع گرفتگی لوله به این دلیل است که اسیدها یک خورنده هستند و در استفاده طولانی مدت میتوانند اتصالات را از بین ببرند. پس در استفاده از اسیدها زیاده روی نکنید و از نوع رقیق آنها استفاده کنید تا قدرت زیادی نداشته باشند.

12- تلمبه لوله بازکن

تلمبه ها انواع مختلفی دارند که شکل و ظاهر هر کدام مخصوص یک لوله فاضلاب می باشد. به عنوان مثال برخی از تلمبه ها فقط مخصوص توالت هستند و برخی دیگر برای انواع لوله فاضلاب کف شوی و سینک مناسب می باشند.

نحوه رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تلمبه به این صورت است که باید تلمبه را روی خروجی لوله فاضلاب قرار دهید و چندین بار آن را بالا و پایین کنید (به اصطلاح عمل تلمبه زنی را انجام دهید). چند بار اینکار را تکرار کنید تا گرفتگی لوله رفع شود. پس از رفع گرفتگی لوله فاضلاب درون لوله آب گرم بریزید تا ضایعات اضافی شسته شود.

13- قلاب فلزی

ساخت یک قلاب فلزی با سیخ یا هر میله فلزی دیگری ایده بسیار کاربردی و کار راه اندازی است. برای اینکار کافی است یک سیخ یا میله فلزی را به کمک انبردست سر آن را شبیه قلاب درست نمایید. بهتر است ارتفاع قلاب حداقل 1 متر باشد. حالا برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله فاضلاب کافی است آویز را درون لوله هدایت کنید و سعی نمایید هر آنچه در شترگلو (سیفون) جمع شده بیرون بکشید. اینکار دقیقا مانند ماهی گیری است!

پس از خارج کردن ضایعات و آشغال ها، بهتر است درون لوله، آب گرم بریزید تا مواد اضافی باقی مانده شسته شود و مسیر راه آب فاضلاب باز شود.

14- تمیز کردن سیفون سینک و روشویی

گاهی اوقات گرفتگی درون لوله فاضلاب داخل دیوار نیست و با یک حرکت ساده و پیش پا افتاده میتوان گرفتگی لوله را باز کرد. اینکار مناسب و است. (توجه کنید، بهتر است قبل از هر کاری از نحوه بسته شدن سیفون عکس یا فیلم بیگرید تا بعد از انجام کار بدانید چطور آن را ببندید).

برای انجام کار کافی است سیفون زیر سینک را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید و با آن گرم بشویید. خیلی مواقع آشغال، چربی و روغن درون سیفون تجمع می کنند و مسیر خروجی فاضلاب را مسدود می نمایند. با اینکار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رفع خواهد شد.

15- استفاده از جوهر نمک

قبل از هر چیز برای حفاظت از جان خود از دستکش استفاده کنید و کاملا با احتیاط اینکار را انجام دهید. 3 پیمانه جوهر نمک را در 4 لیتر آب بریزید و با یک چوب یا وسیله به درد نخور آن را هم بزنید. سپس محلول را درون لوله گرفته شده بریزید و 1 ساعت صبر کنید تا محلول کار خود را انجام دهد. بعد از گذشت زمان، درون لوله آب بریزید تا هم باز شدن لوله فاضلاب را آزمایش کنید و هم لوله را بشویید.

حتما به نکات ایمنی که گفته شد دقت کنید و در استفاده از اسیدها مثل جوهر نمک زیاده روی نکنید.

16- نوشابه، یک لوله بازکن قدرتمند

شاید در ظاهر نوشابه یک مایع ساده و یک نوشیدنی به نظر برسد. اما ترکیبات و گاز نوشابه چیزی است که آن را به یک لوله بازکن قدرتمند تبدیل می کند. روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه یک راه ساده و کم هزینه برای شماست تا بدون تماس با شرکت های لوله بازکنی بتوانید مشکلتان را حل کنید. برای اینکار کافی است یک بطری نوشابه (ترجیحا بزرگ) را زمانی که آب جمع شده در لوله پایین رفت درون آن بریزید. سپس 30 دقیقه اجازه دهید تا نوشابه کار خود را انجام دهد. در آخر با ریختن آب گرم درون لوله، باز بودن راه اب را تست کنید.

روش تضمینی رفع گرفتگی لوله فاضلاب

گاهی اوقات نه تنها این 16 روش بلکه هر چقدر از روش های خانگی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کنید نتیجه ای ندارد و فقط کار بدتر و بدتر می شود. در چنین شرایطی چون گرفتگی شدید است، روش های آموزش داده شده قدرت از بین بردن عامل انسداد لوله را ندارند و همین موضوع سبب می شود تا شما با انجام چندین راه کار بصورت همزمان هم به نتیجه نرسید.

هر زمان با این شرایط مواجه شدید بدانید بهترین و تضمینی ترین روش از بین بردن گرفتگی لوله تنها استفاده از خدمات لوله بازکنی است. در این خدمات یک لوله بازکن مجرب جهت باز کردن لوله از دستگاه پیشرفته استفاده می کند و بدون آسیب رساندن به لوله و تجهیزات مشکل شما را حل می کند.

آقای لوله بازکن یکی از شرکت های فعال در این زمینه است. هر زمان و در هر مکان از تهران که با مشکل گرفتگی لوله مواجه شدید میتوانید سریعا جهت اعزام سرویسکار درخواست خود را از طریق ارتباط با پشتیبانی ثبت نمایید.

اینها 16 روش لوله بازکنی آسان و فوری است که به شما کمک می کند از گرفتگی لوله های فاضلاب شدید جلوگیری نمایید. امیدواریم بتوانید مشکلتان را رفع کنید در غیر اینصورت بهتر است با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا متخصصین لوله بازکنی مشکلتان را برطرف نمایند.

پاسخ به سوالات متداول

علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟

علل مختلفی وجود دارد که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود. از مهمترین علت های گرفتگی لوله فاضلاب میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

مو

دستمال کاغذی

مصالح ساختمانی

رسوب و جرم

روغن و چربی

کم بودن شیب لوله

تفاله مواد غذایی و سبزیجات

چطور گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنیم؟

برای انواع گرفتگی لوله فاضلاب روش های زیادی وجود دارد. در این مطلب 16 روش رایگان و خانگی برای رفع گرفتگی لوله را آموزش داده ایم که میتوانید از آنها استفاده نمایید.

اگر با روش های رایگان و خانگی رفع گرفتگی لوله مشکل حل نشد چه کنیم؟

اگر هیچ کدام از روش ها نتوانست مشکل شما را حل کند، میتوانید با شرکت آقای لوله بازکن تماس بگیرید تا متخصص حرفه ای برای شما اعزام شود و مشکلتان را به وسیله دستگاه های حرفه ای رفع نماید.

خروج از نسخه موبایل