ورزشی

Stramaccioni: عزیمت من از ایران به یک پرونده بین المللی تبدیل شده است

Stramaccioni

سرمربی پیشین استقلال درباره زمان حضورش در ایران و روی نیمکت تیم صحبت می کند.

به گزارش ایلنا ، وب سایت liberoquotidiano نوشت: سرمربی سابق استقلال آندره استراماسیونی که در نیمه اول فصل هدایت این تیم را برعهده داشت و قبل از پایان قرارداد خود تیم را ترک کرده بود ، در سخنرانی جدید نظر خود را برای پیوستن به تیم اعلام کرد.
وی قبل از شیوع ویروس به ایتالیا بازگشت. بسیاری از هواداران استقلال ، ناامید و ناراضی از عزیمت سرمربی ایتالیایی از تیم خود ، برای اعتراض به خیابان ها راه یافتند.
آقای استراماکونی ، چرا مستقل باشید؟
آنها وقتی من اسپارت پراگ را هدایت می کردم به دنبال من می گشتند. این باشگاه در تابستان خوب پیش نمی رفت ، بنابراین نماینده من ، فدریکو پاستورلو ، این پیشنهاد را کامل و سامان داد. من برای روحیه و فوتبال عالی آماده می شوم. وقتی جوان بودم ، 44 ساله بودم ، نمی خواستم هنوز بنشینم.
وقتی به فوتبال ایران و امارات فکر می کنیم ، یک استادیوم جدید اما خالی را پیش بینی می کنیم.
در عوض: سازه های بتونی اما چشمگیر.
بله ، ما آن را با چشمان خودمان دیدیم. تصویری از استادیوم تراکتورسازی در تبریز دیدیم. یکصد هزار تماشاگر در این جلسه حضور داشتند. شرایط چیست؟
برای من ، یادآوری کودکی من در دهه 80 است ، وقتی استادیوم المپیک تا مدرسه مملو از تماشاگران بود.
در ایران چه آموختید؟
از منظر محیط زیست ، من یاد گرفتم که زندگی را با اشتیاق تمرین کنم ، حتی بیشتر از ایتالیا. در سطح فوتبال باید بگویم که در آسیا تاکتیک های زیادی وجود ندارد و دوئل فردی بیشتر است.
فوتبال ایران کجا قرار دارد؟
فوتبال ایران در قاره آسیا برای اولین بار با ژاپن درگیر می شود ، بنابراین افتخار این است که در فوتبال ایران بازی کنید.
اما شما از مربی به قهرمان ملی تغییر کردید. انتظار دارید
هرگز ، از آنجا که ایران کشوری با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت است. آیا می خواهید ایتالیایی را انتخاب کنید؟ عزیمت من به یک پرونده بین المللی تبدیل شده است. تظاهرات خیابانی در تهران ، پرچمی در چهره من ، مداخله سیاسی برای امتحان و اصلاح. نیازی به گفتن نیست ، من در ابتدا ناامید شدم و در مورد اینکه چرا مجبور شدم ایران را ترک کنم (سوء استفاده مکرر از روش های پرداخت) ، چیزی نگفتم.
استقلال یک باشگاه دولتی است که توسط سیاستمداران اداره می شود ، آیا می توان فوتبال را اینگونه بازی کرد؟
این یک شرکت با مشارکت 100٪ دولت است ، مدیر این باشگاه و به عبارتی نظرات وزیر ورزش را بیان می کند. در ابتدا به سختی می توانستم آن را درک کنم ، همچنین به این دلیل که کسی بعد از دیدن من در لیگ اروپا با اینتر ، مرا در باشگاه استقلال می خواست. در هفته پنجم دربی را از دست دادیم و تیم در صدر قرار داشت. آنها با فوتبال ما اشتباه گرفته اند: 3-4-3 آنها نمی توانند درک کنند. اما ما پاسخ دادیم. در 11 پیروزی پیاپی ، این تیم سالها در صدر جدول قرار دارد. در پایان ، در شش ماه ، این کار توجه همه را به خود جلب کرد. من در ماه نوامبر برنده جایزه بهترین مربیگری آسیا شدم.
کدام مربی را الگوی نقش خود می دانید؟
من باید از آنها تشکر کنم گاسپینی ، ساچی ، اسپالتی ، رانیری ، زمان ، آنچلوتی و گواردیولا. اما من می خواهم برای رفتن به رستوران Allegri انتخاب کنم.

دکمه بازگشت به بالا