فعالان کسب و کارورزشی

حضور ورزشکاران کمیته کیک بوکسینگ واکو استان البرز در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو 2024 آزاد ترکیه

به گزارش روابط عمومی کمیته کیک بوکسینگ واکو استان البرز، ورزشکاران این کمیته با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در مسابقات جهانی اوپن کیک بوکسینگ واکو که از تاریخ 27 تا 31 اردیبهشت 1403 در کشور ترکیه با حضور 3700 ورزشکار برگزار گردید به کار خود پایان دادند.

در این رویداد سرکار خانم مریم پوردهقان از استان البرز به‌عنوان مربی تیم در کنار ورزشکاران حضور داشتند.

مدال‌های کسب شده:

سرکار خانم فرزانه صفری: مدال طلا

سرکار خانم هاجر صفری: مدال برنز

سرکار خانم مریم صابری: مدال برنز

ضمنأ آقای مجتبی دهقان کیا مسئول کمیته استان در این رقابت ها در کنار ورزشکاران اعزامی حضور داشتند و تیم منتخب ایران را همراهی نمودند.

همچنین در این مسابقات جناب آقای علی عبدی مسئول محترم دفتر انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و سرکار خانم عبدی مسئول بانوان انجمن که با دلسوزی و تلاش بی‌وقفه، مسئولیت هماهنگی‌های این اعزام را بر عهده داشتند ، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

در پایان از جناب آقای دکتر ناصر نصیری، ریاست محترم کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا)  و ریاست محترم انجمن کیک بوکسینگ ایران (واکو ایران)، به خاطر زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های خستگی‌ ناپذیرشان برای تیم اعزامی، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم. حمایت‌ها و هدایت‌های دلسوزانه ایشان بدون شک نقش بسزایی در موفقیت تیم داشته است.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای همه ورزشکاران عزیز و تلاش‌گر. به یاد داشته باشید که هر تلاش و سخت‌کوشی شما قدمی به سوی قله‌های موفقیت است. ادامه دهید و هیچگاه از تلاش دست نکشید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا