اقتصادیفعالان کسب و کار

اجاره ون برای مسافرت

چرا کرایه ون به صرفه می باشد ؟

در سفرها ی خود چه قدر به فکر صرفه جویی در هزینه ها می باشید؟ چه قدر بودجه برای هزینه رفت و آمد در نظر گرفته اید؟ در اجاره ون برای داخل شهر، اکثرا ون ها به صورت روزانه اجاره داده می شوند و کرایه هم به صورت روزانه حساب می شود چه شما کل روز را از ون استفاده کنید چه چند ساعت اما در مسیر های بین شهری علاوه بر تعداد کیلومتر مسیر، نوع جاده از نظر کوهستانی یا خاکی بودن بر روی قیمت تاثیر گذار است.

ون ها نسبت به کرایه ماشین های شخصی بسیار به صرفه تر می باشند و با توجه به ظرفیت بالایی که دارند کرایه بین سرنشینان تقسیم می شود وخیلی گران و دور از ذهن نمی افتد. در عوض اینکه شما به نسبت ماشین و یا حتی قطار راحت تر سفر می کنید ، امنیت بالایی دارید، امکانات ویژه ای مانند صندلی های تخت شو، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع دارید و در مقایسه با اتوبوس و قطار آرامش بیشتری دارید و از شلوغی و همهمه داخل اتوبوس راحت هستید، نیاز به رفتن به ایستگاه های قطارنیست و ون شما را جلوی درب منزل سوار می کند. و از هزینه های اضافی تاکسی و اسنپ جلوگیری کرده اید، کنترل سفر به دست خودتان می باشد و هر جای جاده و مسیر که بخواهید می توانید توقف کوتاه و استراحتی داشته باشید.

مهم نیست کجای ایران هستید برای اجاره ون و صرفه جویی در هزینه می توانید با شرکت ایران ون رنتال هماهنگ کنید، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و با مشاوره آن ها بهترین انتخاب را از لحاظ اقتصادی و ایمنی و راحتی داشته باشید.

چه قدر با ون آشنایی دارید ؟ تا به حال تجربه سفر با ون را داشتید ؟

کاروانه یا ون نوعی از خودرو می باشد که برای حمل و نقل اسباب و لوازم حجیم و یا گروهی از افراد استقاده می شود . ماشین های ون بدنه ای مکعب شکل دارند که بر روی چهار چرخ سوار شده اند. خودرو ها دارای ابعاد ، ظرفیت، قدرت موتور و اشکال مختلفی هستند مانند مینی ون ، ون کوچک و کامپکت ام پی وی که هرکدام کاربرد های متفاوتی با توجه به ساختمان فنی خود دارند. با کاربرد انواع ون ها آشنایی دارید ؟

۱- ون های سفری : نوع خاصی از ماشین ها که می توانند حکم یک خانه متحرک را داشته باشند و با توجه به امکانات راحتی که در اختیار مسافران می گذارند یک سفر راحت و دل چسب و ایمن را به ارمغان می آورند. البته ون های کمپر انواع بسیار متفاوت و لوکسی دارند.

۲- ون تفریحی : اگر از شلوغی و کثیفی شهر خسته شدید و به دنبال یک آرامش چند روزه هستید پیشنهاد ما ون های تفریحی هستند که امکانات لازم را برای کمپ کردن به شما می دهند.

۳- ون های ترانسفر

دلایل اجاره ون هیوندای Hyundai Van

امکانات رفاهی ون لوکس هیوندای آن را به یک خودروی زیبا و مجلل مسافرتی تبدیل کرده است. یک سفر هیجان‌انگیز و دسته‌جمعی را می‌توانید با اجاره ون هیوندای تجربه کنید. با این کار به‌جای استفاده از 2 یا 3 خودروی شخصی که هزینه بنزین، تعمیر و نگهداری اضافه‌ای به دنبال دارند، از یک خودروی لوکس و مجهز استفاده می‌کنید.

با در نظر گرفتن بسیاری از شرایط، از جمله تعداد مسافران، امکانات و ویژگی‌هایی که از یک خودرو انتظار دارید و از همه مهم‌تر برگزاری سور و سات، اجاره ون هیوندای Hyundai Van برای شما عالی‌ست؛ یک خودروی امن، جادار و با ظرفیت بالا که قادر است خواسته‌هایتان را برآورده کند.

شرایط اجاره ون هیوندای Hyundai Van Hyundai Van

ون‌ها از پرطرفدارترین ماشین‌ها برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی‌های درون شهری و بین شهری هستند که می‌توانید با راننده یا بدون راننده آن‌ها را اجاره کنید. اگر دوست دارید در ماشین جوی صمیمی و خانوادگی برقرار باشد، بدون فرد اضافه‌ای، اجاره خودرو بدون راننده برایتان ایده‌آل است. در این روش کرایه ماشین، تمام زمان‌بندی‌ها وبرنامه‌ریزی‌های حرکت در جاده‌ها بر عهده خودتان است.

در اجاره خودرو با راننده شرایط متفاوت‌تر خواهد بود. در این هنگام شما یک راننده شخصی خواهید داشت که پیچ‌وخم جاده‌ها را می‌شناسد و با رانندگی ایمن، یک سفر بدون خستگی برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر دوست دارید خاص باشید و متفاوت دیده شوید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

ویژگی‌ها و انواع خودروهای ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace

در تمام این سال‌ها Hiace به یک انتخاب قابل اعتماد برای خریداران دولتی و ناوگان خصوصی تبدیل شده است. این شهرت تنها با برآوردن خواسته‌های مشتریان به دست آمده است. ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace در سه سایز بر اساس طول بدنه موجود است. هر سه آن‌ها فضای بار و مسافر زیادی را فراهم می‌کنند و مطابق با انتظارات مشتریان طراحی شده‌اند. ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace استاندارد ۲ متر عرض و ۵.۵ متر طول دارد.

    Long wheelbase van (ون شاسی‌بلند): این ون قابل اعتماد و خوش‌دست دارای درِ کشویی، صندلی سه‌نفره و کیسه هواست.

    Commuter Bus (اتوبوس مسافربری): این بهترین انتخاب برای سواری خواهد بود و دارای سیستم تهویه انحصاری خنک‌کننده، کمربند ایمنی و درِ کشویی برقی است.

    Super long wheelbase van (ون شاسی‌بلند فوق‌العاده): رانندگی در این خودرو آسان و راحت است. این خودرو دارای ظرفیت جابه‌جایی بار ۹.۸ مترمکعب، دارای قفل مرکزی از راه دور، سقف بلند و دسترسی درِ کشویی است.

ویژگی‌های بیرونی و داخلی ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace

Hiace روزهای طولانی در جاده‌ها را با فضای داخلی خود راحت‌تر و با نمای بیرونی رنگارنگ‌تر کرده است. فضای داخلی این خودرو دارای صندلی‌های جادار، پنجره‌های استاندارد، بخاری و تهویه مطبوع است.

Hiace مجهز به بلوتوث، سیستم صوتی، کنترل فرمان، MID، تشخیص صدا و دوربین برگشت‌پذیر برای دید عقب است. سیستم ترمز ضد‌قفل و بدنه با استحکام بالا، از ویژگی‌های استثنایی آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده این خودرو را اجاره کنید و نسبت به مدرن و مجهزبودن آن مطمئن باشید. این خودرو می‌تواند حداکثر ۱۴ مسافر را در خود جای دهد.

تمامی صندلی‌ها مجهز به سیستم هشدار کمربند ایمنی هستند. یکی از اولین چیزهایی که در هنگام نگاه‌کردن به خودرو چشم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، قسمت شیب‌دار کاپوت آن است. این خودرو مجهز به چراغ‌های جلوی مدرن است. درهای ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace عریض و مرتفع هستند که باعث سهولت در ورود و خروج از خودرو می‌شود.

تجهیزات اولیه ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace

ون تویوتا هایس Toyota Van Hiace موجود برای اجاره، دارای تجهیزات مختلفی، از جمله رینگ‌های فولادی ۱۵ اینچی، لاستیک زاپاس فول‌سایز، تقویت‌کننده هیدرولیک، تهویه مطبوع قسمت سرنشینان جلو، نمایشگر چندمنظوره و پخش‌کننده سی‌دی است. علاوه‌بر این، دارای رادیو AM/FM، ورودی USB برای آی‌پد، بلوتوث و پریز برق است.

شیشه‌های جلو برقی هستند و شما می‌توانید ماشین را از راه دور روشن کنید. لیست امکانات ایمنی شامل دوربین دید عقب، چراغ‌های ترمز، سیستم کمکی ترمز، کمربند ایمنی سه‌گانه و کیسه هواست.

برای چه مواردی می‌توانم از سرویس اجاره تویوتا هایس استفاده کنم؟

  • سفرهای تفریحی و گروهی
  • سفرهای زیارتی
  • حمل‌ونقل افراد در مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص
  • جابه‌جایی ورزشکاران و هنرمندان
  • سرویس مدارس، مراکز آموزشی و ادارات
  • ترانسفر فرودگاهی

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا