ورزشی

VAR گل طارمی را رد کرد؛ پاری سن ژرمن کهکشانی متوقف شد!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، در دومین و آخرین شب هفته اول لیگ قهرمانان ، شب گذشته (چهارشنبه) شش مسابقه هیجان انگیز و گلزنی در گروه A تا D برگزار شد که در نهایت مهمترین تیم ها لیورپول ، منچسترسیتی ، رئال مادرید بودند. و آژاکس و تیم های دیگر گل زدند.

در گروه A ، پاری سن ژرمن در اولین حضور لیونل مسی در رقابت های اروپایی در باشگاه بروژ بلژیک به تساوی 1-1 دست یافت. در بازی که مسی از ابتدا تا انتها در ترکیب اصلی PSG قرار داشت ، آندر هررا در دقیقه 15 اولین گل را برای فرانسوی به ثمر رساند ، اما فقط 12 دقیقه بعد گل تساوی واناکن به پاریس رسید.

سایر بازیهای این گروه اما بسیار پربارتر و هیجان انگیزتر بودند زیرا منچسترسیتی موفق شد در خانه لایپزیگ آلمان را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد.

در این بازی که لایپزیگ در دقیقه 79 با اخراج آنجلینیو به 10 نفر کاهش یافت ، ناتان آکه در دقیقه 16 ، موکیل در دقیقه 28 (گل به خودی) ، مهرز 2 + 45 (پنالتی) ، گریلیش 56 ، ژوائو کانسپسیون 75 و گابریل عیسی در آنها در دقیقه 85 برای سیتی گلزنی کردند و هر سه گل میهمان آلمانی توسط انکونکو در دقایق 42 ، 51 و 73 به ثمر رسید.

همچنین در گروه D و در مهمترین دیدار گروه ، اینتر و رئال مادرید در ورزشگاه سن چیرو میلان ، در حالی که تا دقیقه 89 بدون گل بودند و اینتر بر بازی مسلط بود ، با گل رودریگو در دقیقه 89 به پایان رسید.

یک بازی گلزنی دیگر در هفته اول چهارشنبه شب در گروه C انجام شد ، جایی که آژاکس هلندی میزبان پرتغالی اسپورتینگ لیسبون را 5-1 تحقیر کرد. سباستین هالر مهاجم آژاکس در این بازی 4 گل به ثمر رساند و پوکر بازی کرد. او در دقایق 2 ، 9 ، 51 و 63 گلزنی کرد. برگویس همچنین در دقیقه 39 گل هلندی را به ثمر رساند. تک گل اسپورتینگ لیسبون را نیز پائولینیو در دقیقه 33 به ثمر رساند.

اما در یکی از هیجان انگیزترین بازیهای چهارشنبه شب در گروه B ، دیدار لیورپول و میلان در آنفیلد با برتری 3 بر 2 میزبان انگلیسی به پایان رسید. فیکایو توموری در دقیقه 9 لیورپول را با گل به خودی پیش انداخت اما میلان با گلهای آنته ربیچ در دقیقه 42 و براهیم دیاز در دقیقه 44 وارد رختکن شد. با این حال ، در نیمه دوم ، لیورپول با یک گل در دقیقه 49 از محمد صلاح به بازی برگشت و جردن هندرسون در دقیقه 69 سه امتیاز کسب کرد.

در همین گروه ، دیدار دو تیم پورتو و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم پورتو ایران از ابتدا تا انتهای بازی در زمین حضور داشت و گلزنی کرد اما داور با VAR او را اخراج کرد. شانسل موبومب ، مدافع پورتو در 5 + 90 دقیقه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: نیمار در کنار یک دوست قدیمی لبخند می زند / عکس

دکمه بازگشت به بالا