سریال بی گناه چه روزهایی پخش میشود؟

بیوگرافی بازیگران سریال بی گناه

در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال بی گناه را مرور می‌کنیم. مجموعه بی گناه یک سریال تک فصلی بـه کارگردانی مهران احمدی می باشد. این سریال قرار اسـت تا در زمستان 1400 از شبکه نمایش خانگی بـه پخش برسد. باید بگوییم کـه در سریال بی گناه بازیگران بسیار محبوبی ایفای نقش داشته اند کـه در ادامه این مطلب بیشتر با انها آشنا شده و جزئیات پخش این سریال را هم بررسی خواهیم کرد. با مـا همراه باشید. برای دانلود سریال کره ای و سریال کره ای تاریخی و سریال کره ای جدید نیز می توانید به لینکهای درج شده مراجعه فرمایید.

جزئیات سریال بی گناه

بی گناه نام یکی از جدید ترین سریال هایي اسـت کـه از شبکه نمایش خانگی بـه پخش خواهد رسید. این سریال بـه کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی درسال 1400 ساخته شده اسـت. این سریال محصول کشور جمهوری اسلامی ایران ودر ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد. باید بگوییم کـه فیلم برداری سریال نمایش خانگی بی گناه در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده کـه بمدت شش ماه بـه طول انجامید و هم چون آثار قبلی مهران احمدی موضوع آن درمورد دغدغه‌هاي اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

سریال بی گناه کی پخش می شود؟

این مجموعه در اوایل زمستان 1400 بطور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو بـه پخش خواهد رسید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید پیج اینستاگرام این سریال را دنبال نمایید.

موضوع و ژانر

داستان سریال بی گناه موضوع عاشقانه درام دارد کـه داستان یک خانواده را روایت می کند کـه اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند.

داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان این سریال آمده: بهمن مردانی برای کشف راز انچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او بـه بيرون از کشور شده بود بـه ایران باز میگردد، خانواده رشید فرشباف استاد معروف طراحی فرش را در موقعیت تازه اي قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

اسامی بازیگران سریال بی گناه + بیوگرافی

دراین سریال بازیگرانی از جمله: محسن کیایی، شبنم مقدمی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهران احمدی، رویا تیموریان و نسرین نصرتی بـه ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی مهران احمدی

مهران احمدی در ۹ اسفند ۱۳۵۲ در شهر تهران متولد شده اسـت. از زمانی کـه کودک بوده بـه نیشابور مهاجرت کرده و تحصیلات ابتدایی خودرا دراین شهر سپری کرده ودر سن نوجوانی مجدداً بـه تهران بازگشته اسـت. درسال ۱۳۷۳ بـه دانشگاه آزاد تهران رفته ودر رشته تئاتر تحصیل کرد. مهران احمدی سال‌هـای دور ازدواج کرده اسـت و دارای یک فرزند دختر بنام باران می باشد کـه متولد دهه هشتاد اسـت.

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند بازیگر ایرانی در تیرماه سال ۱۳۷۳ در تهران بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی می باشد. پدرش سیروس الوند از کارگردانان سینمای کشور ایران می باشد و یک خواهر هم بنام آهو دارد. خانم الوند بازیگری را فیلم دختر شروع کردند و بر این نقش را در نقش اصلی را ایفا کرده اسـت از کودکی زیر نظر پدرش با فنون بازیگری و حرفه سینما آشنا شده اسـت.

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی هست و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌دهد. او هم چنین در فیلم ضد گلوله و سریال مهمانان ویژه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. باید بگوییم کـه آقای کیایی با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده اسـت.

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر زن متولد 3 فروردین ماه 1351 در تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات پارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ اسـت. او فعالیت خود در زمینه هنر را از سال 77 با رادیو شروع نمود و چند برنامه در رادیو اجرا نمود. وی هم چنین بازیگری را در همان سال با حضور در فیلم مجروح شروع نمود. خانم مقدمی چند سالی اسـت کـه با علیرضا آرا ازدواج کرده اسـت.

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند متولد بیست و هفتم مردادماه سال 66 در بندرعباس اسـت. این بازیگر در مقطع لیسانس رشته مهندسی معماری از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و با علاقه اي کـه بـه بازیگری داشته، وارد این عرصه شده اسـت. او در دوره هاي بازیگری امین تارخ، سیروس الوند و بهرنگ توفیقی شرکت کرده اسـت. هدیه بازوند گفته کـه خیلی تمایلی بـه صحبت کردن در مورد زندگی شخصی اش ندارد.

بیوگرافی مسعود رایگان

مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون در ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم آباد دیده بـه جهان گشود. او از دوران کودکی با پرده خوانی در کارهای پدرش، هنرپیشگی را شروع کرده و با دنیای بازیگری آشنا بوده اسـت. وی در فیلمی از مرتضی جزایری درسال هاي ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ بازی کرد. باید بگوییم درسال ۱۳۸۲ کـه مسعود رایگان ۴۹ ساله بود با رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در محله سیدخندان تهران دیده بـه جهان گشود. او یک خواهر بزرگتر از خود دارد کـه نام وی آویسا می باشد. وی در زمینه طراحی لباس و صحنه علاوه بر بازیگری مشغول بـه فعالیت اسـت. خانم ویشکا آسایش در کشور انگلستان در زمینه طراحی صحنه و لباس، تحصیلات خودرا بـه اتمام رساند و موفق بـه دریافت مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان شد.

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا« دل آرا» تیموریان در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ در تهران متولد شده اسـت. وی درسال ۱۳۶۶ از دانشگاه هنر، لیسانس بازیگری و کارگردانی دارد. پیش از این‌کـه رویا تیموریان با مسعود رایگان ازدواج کند، یک ازدواج ناموفق داشته کـه حاصل آن ازدواج، دو فرزند بنام هاي دنیا و درنا مدنی می باشد. او میگوید: مـن و مسعود رایگان دریک دانشگاه باهم‌ درس خوانده ایم و ماجرای آشنایی و ازدواج مـا پس از سفر بـه ایران شکل گرفت.

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم هنر و هم چنین دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان اسـت. وی با بازی در سریال «تا ثریا»، «روشنایی‌هاي شهر»، « و خداوند عشق راآفرید»، «شهر زیبا» و… توانایی‌هاي خود رابه کارگردانان تلویزیون نشان داد. وی هم چنین در فیلم محمد رسول الله «ص» با محسن تنابنده هم بازی بوده اسـت.

اطلاعات بیشتر درباره سریال بی گناه

کارگردان: مهران احمدی

تهیه کننده: مصطفی کیایی

سرپرست نویسندگان: محسن کیایی

نویسندگان: عماد رضایی نیک، رضا علیپور

آنچه لازم است والدین بدانند

سریال «بی‌گناه» ژانری درام و عاشقانه دارد و داستانی که روایت می‌کند، سرگذشت زندگی بهمن و فروغ و رابطه عاشقانه‌شان است. اما در کنار داستان اصلی، سریال به موضوعات اجتماعی پرداخته است که هرچند نمایش آن ناهنجاری‌هایی به همراه دارد اما خالی از پیام مثبت نیست. مانند رابطه‌‌ی پروین و عطا با فرزندانشان که نشان‌دهنده‌ شکاف نسلی است. نوجوانان و جوانان امروزی با ارزش‌ها و باورهای امروزی رشد می‌کنند و شخصیتی متفاوت نسبت به والدینشان پیدا می‌کنند.

مسئله شکاف نسلی زمان بروز پیدا می‌کند که والدین بخواهند با فرزند نوجوان خود ارتباط برقرار کنند. در این سریال به این موضوع به خوبی پرداخته شده است. پروین بعد از مواجه با کج‌رفتاری‌های سارینا، روش تهاجمی را انتخاب می‌کند و سعی دارد تا با برخورد جدی، تعقیب و محدود کردن او، اوضاع را مدیریت کند. اما عطا روش متفاوتی برای مدیریت و حل مشکل دارد. او سعی می‌کند با نزدیکی به فرزندانش و برقراری رابطه دوستانه و حمایت و همراهی سینا و سارینا، مشکل پنهان‌کاری را در خانواده حل کند.

خلاصه: سریال در کنار ژانر عاشقانه‌ای که دارد، به مسائل روز جوانان از جمله مسئله اعتیاد به قرص‌های مخدر، روابط خارج از چارچوب خانواده و کلاهبرداری‌های مجازی پرداخته است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

مسئله شکاف نسلی یکی از موضوعاتی است که در سریال به آن پرداخته شده است. مسئله‌ای که والدین هنگام ارتباط با فرزند نوجوان یا جوان خود با آن مواجه می‌شوند. شما و فرزندتان می‌توانید با تحلیل رابطه پروین و سارینا یا روش مدیریتی عطا برای حل مشکل سینا، درباره این مسئله گفتگو کنید و برای حل تنش بین اعضای خانوده راه حل پیدا کنید.

خلاصه: رفتار پروین با فرزندانش را چطور تحلیل می‌کنی؟

داستان سریال بیگناه

داستان سریال به معرفی خانواده معتبر فرشباف شروع می‌شود. پدر خانواده، رشید فرشباف استاد و طراح فرش است و به عنوان هنرمند برتر سال از او تقدیر می‌شود. فروغ، فرزند اول خانواده با منوچهر که دوبلور است ازدواج کرده است و دختر جوانی به نام جانا دارد. در شب تقدیر از استاد فرشباف منوچهر فوت می‌کند و این اتفاق با برگشت بهمن به ایران هم‌زمان می‌شود. بهمن که دوست خانوادگی فرشباف‌ها است در گذشته به فروغ علاقه داشته است و برگشت دوباره رازهای پنهان خانواده و داستان عاشقانه بهمن و فروغ را زنده می‌کند.

جانا که به مرگ ناگهانی پدرش مشکوک است به دنبال سرنخی می‌گیردد و در نهایت به گذشته مادرش پی می‌برد و کنجکاو می‌شود تا بهمن را بیشتر بشناسد. پروین، فرزند دوم خانواده فرشباف زندگی پر ماجرایی دارد. سارینا و سینا، فرزندان پروین و عطا جوانان پر شور و هیجانی هستند که هر روز یک دردسر جدید برای والدینشان به بار می‌آورند. سارینا اهل مهمانی و پارتی‌های مختلط است. او برای اینکه بتواند در المپیاد قبول بشود، قرص‌های مخدر استفاده می‌کند. سینا هم برای کمک به دوستش، کیانا حاضر می‌شود لپ‌تاپ فروشنده لباس را بدزدد تا او از عکس‌های کیانا سوءاستفاده نکند.

جزئیات سریال بیگناه

کارگردان/ مولف: مهران احمدی

نویسنده/ مترجم: محسن کیایی، عماد رضایی نیک، رضا علیپور

نام تهیه کننده: نوین کارن فیلم، مصطفی کیایی

نام بازیگران: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، مسعور رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان

نام شخصیت ها: بهمن: بهمن بعد از گذشت 25 سال بدون خبر به خانواده فرشباف، به ایران بازمی‌گردد و این اتفاق شروع فاش شدن رازهای مخفی شده است.

فروغ: فروغ فرزند اول رشید فرشباف است و داستان روایتگر دوران جوانی و میانسالی اوست. فروغ در جوانی رابطه‌ عاشقانه‌ای با بهمن داشته است و حالا بعد از گذشت چند سال دوباره ماجرای عشق آن‌ها تازه می‌شود.

جانا: جانا فرزند فروغ است. او بعد از فوت پدرش و پیدا کردن خانه مخفی او، کنجکاو می‌شود تا از گذشته مادرش سردربیاورد.

رشید فرشباف: رشید فرشباف استاد و طراح فرش و قالی است و فرد معتبر و مشهوری در بین هنرمندان است.

کشور سازنده: ایران

خروج از نسخه موبایل