چرا بولگانو بهترین فروشگاه برای خرید کفش کوهنوردی مردانه میباشد؟

آیا به کوهنوردی علاقمند هستید؟ به نظر شما کفش در میان تجهیزات کوهنوردی چقدر مهم است؟ آیا می‌دانید که بهترین کفش کوهنوردی را از کجا می‌توانید تهیه کنید؟ مطمئناً اگر شما هم جزو علاقمندان به کوهنوردی باشید می‌دانید که کفش‌های کوهنوردی جزو مهم‌ترین تجهیزات برای رفتن به کوه محسوب می‌شوند.

در واقع اگر کفش فرد استاندارد نباشد و نتواند به خوبی از پاهای فرد مراقبت کند، به پا صدمات مختلفی وارد شده و فرد دیگر رغبتی به کوهنوردی نشان نمی‌دهد! کفش‌های کوهنوردی دارای ساختار استاندارد و متناسب با مسیرهای کوهستانی هستند که می‌توانند از پا به خوبی مراقبت کنند. در این راهنمای خرید کفش کوهنوردی قصد داریم ضمن آشنایی بیشتر با فروشگاه بولگانو نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

نکات طلایی خرید کفش کوهنوردی مردانه

زیره و رویه کفش

اگر برای خرید کفش کوهنوردی مردانه اصل به بولگانو مراجعه کنید، اولین نکته ای که به شما توصیه میکنیم به آن توجه کنید، زیره و رویه کفش است. این دو بخش از کفش نقش بسیار پررنگی در محافظت از پاهای ما ایفا می‌کنند؛ بنابراین بهتر است حتماً با فروشنده در این باره صحبت کنید و از قبل اطلاعاتی راجع به زیره کفش و رویه کفش مناسب برای کوهنوردی کسب نمائید.

انعطاف‌پذیری

کوهنوردان عزیز، انعطاف‌پذیری کفش کوهنوردی برای شمایی که قصد رفتن به مسیرهای کوهستانی را دارید بسیار اهمیت خواهد داشت؛ چرا که شما نمی‌دانید در مسیر با چه موانعی برخورد می‌کنید و کفش شما باید برای قدم گذاشتن بر هر سطحی آمادگی کافی داشته باشد.

قابلیت تنفس‌پذیری و ضدآب

قابلیت تنفس‌پذیری و ضدآب بودن کفش یکی از حیاتی‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. تصور کنید که دارید یک مسیری را طی می‌کنید و ناگهان پای راست یا چپتان وارد یک گودال پر از آب می‌شود! اگر کفشتان ضدآب نباشد و نتواند هوا را در خود به جریان بیاندازد، پا و کفش شما تا انتهای مسیر خیس بوده و این رطوبت سبب خرابی کفش، بوگرفتگی و ایجاد باکتری‌های مختلف می‌شود.

قیمت کفش کوهنوردی مردانه در بولگانو

قیمت کفش‌های کوهنوردی مردانه می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. معمولاً کفش‌های کوهنوردی دارای قیمت‌های بالایی هستند؛ چرا که در فرآیند تولید آنان از مواد اولیه مرغوب و امکانات ویژه به منظور محافظت از پاها استفاده می‌شود. اما شما عزیزان می‌توانید در بولگانو به مدل‌های مختلف و جذاب کفش‌های کوهنوردی مردانه که با قیمت‌های بسیار عالی در نظر گرفته شده‌اند دسترسی داشته باشید!

نکات طلایی خرید کفش کوهنوردی زنانه

سایز کفش

معمولاً خانم‌ها بیشتر به ظاهر کفش‌های کوهنوردی توجه کرده و دلشان می‌خواهد که در کوه نیز یک ست جذاب داشته باشند و این موضوع سبب می‌شود که گاهی اوقات به سایز کفش توجه چندانی نکنند. دوستان عزیز، توجه داشته باشید که شما قرار است ساعات طولانی را با کفش‌‌های خود در مسیر کوهستانی باشید. ممکن است که در ابتدای مسیر به پاهایتان فشاری نیاید اما مطمئن باشید که پس از گذشت مدت کوتاهی پا دچار آسیب‌های دردناکی شده و شما را از برداشتن حتی یک قدم دیگر پشیمان می‌کند!

وزن سبک

از آن‌جایی که کفش‌های کوهنوردی دارای امکانات زیادی هستند، معمولاً از وزن سنگینی نیز برخوردار می‌‌باشند. اما نه به این معنا که نتوان با آن‌ها راه رفت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از کفش‌های کوهنوردی با وزن استاندارد بولگانو دیدن فرمائید و وزن هرلنگه از آن‌ها را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید.

تست کفش

برای این که مطمئن شوید کفش مناسب پاهایتان است، پس از این که آن‌ را پوشیدید و بندش را محکم کردید روی یک پا بایستید و با پای دیگر به دیوار ضربه بزنید. اگر پایتان هیچ درد و ضربه‌ای را احساس نکرد کفش مناسب است.

قیمت کفش کوهنوردی زنانه در بولگانو

همان‌طور که گفته شد، قیمت کفش‌های کوهنوردی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت تمام‌شده کفش‌های کوهنوردی می‌توان به نوع زیره، جنس رویه، مواد به‌کار رفته در ساختار و…. اشاره کرد. اما این مژده را به شما خانم‌های خوش‌سلیقه می‌دهیم که بولگانو برای هر سلیقه‌ای، چندین مدل جذاب و استاندارد با قیمت‌های شگفت‌انگیزی در نظر گرفته است!

راهنمای خرید کفش کوهنوردی

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی از نکات طلایی خرید کفش‌های کوهنوردی مردانه یا زنانه داشته باشیم، می‌توانیم در موارد زیر این نکات را خلاصه کنیم:

معرفی بهترین برند کفش‌های کوهنوردی

تمامی کفش‌های کوهنوردی ارائه شده توسط بولگانو از برندهای معروف دنیا هستند که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد و باکیفیت می‌باشند. در ادامه قصد داریم با ۵ مورد از برندهای مشهور تولیدکننده این نوع از کفش‌ها آشنا شویم:

۱. کفش‌های کوهنوردی برند سالومون (Salomon)

۲. کفش‌های کوهنوردی برند نورث فیس (The North Face)

۳. کفش‌های کوهنوردی برند کلمبیا (Columbia)

۴. کفش کوهنوردی برند مرل (Merrell)

۵. کفش‌های کوهنوردی برند کاترپیلار (CAT)

برای خرید کفش از برندهای مشهور اشاره شده در بالا تنها کافیست که به یکی از فروشگاه‌های معتبر هم‌چون بولگانو، دیجی کالا، دیجی استایل، بانی مد و.. مراجعه فرمائید.

ویژگی کفش‌های کوهنوردی باکیفیت چیست؟

بهترین کفش‌های کوهنوردی دارای خصوصیات منحصربه‌فردی هستند که به لطف این ویژگی‌ها به بهترین ورژن خود تبدیل می‌شوند. به گزارش خبرگزاری ایسنا مهم ترین ویژگی که در هنگام خرید کفش کوهنوردی باید به آن توجه کنید، حفظ ایمنی پاها در حین انجام فعالیت های کوهنوردی میباشد.

علاوه بر این، ساق‌های کفش‌های کوهنوردی خوب در حدود ۱۴ تا ۱۹ سانتی‌متر است. ساق‌های کوتاه‎‌تر برای رفتن به کوه اصلا مناسب نیستند؛ چرا که ساق‌های ۱۴ تا ۱۹ سانتی‌متری می‌توانند به خوبی از مچ پا محافظت کنند. زیره کفش‌های کوهنوردی بولگانو علاوه بر این که خاصیت انعطاف‌پذیری دارد، بسیار مستحکم و قوی بوده و در برابر سایش و لغزش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.

ساختار کفش کوهنوردی به‌گونه‌ای طراحی شده است که پاهای فرد کوهنورد در آن بسیار راحت خواهد بود. ناگفته نماند که این کفش‌ها از قابلیت تنفس‌پذیری نیز برخوردار بوده و مانع باقی‌ماندن رطوبت درون کفش می‌شوند. معمولاً نوک این کفش‌ها با روکش پلاستیکی تقویت شده که به کمک آن فرد می‌تواند قدم‌های سریع‌تری بردارد و انگشتانش راحت‌تر است.

از کجا بهترین کفش کوهنوردی را بخریم؟

فروشگاه بولگانو یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده کفش‌های کوهنوردی از برندهای مختلف و سرشناس خارجی در ایران محسوب می‌شود که با ارائه تنوع بسیار زیادی از کفش‌های کوهنوردی می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد. تنها کافیست که که سری به وب‌سایت فروشگاه بزنید و عبارت کفش کوهنوردی را جست‌وجو کنید تا مدل‌های مختلف و جذاب زنانه و مردانه موجود برای شما نمایش داده شود.

آدرس حضوری بولگانو: جزیره قشم، مجتمع سیتی سنتر ۱ لاین F۱ پلاک ۱۰۶۵

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۳۱۰۰ ۰۹۱۷۶۹۵۶۳۱۱

آدرس اینستاگرام: bolganocom

آدرس سایت: .bolgano.comwww

خروج از نسخه موبایل