اقتصادی

آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ ایلام در وضعیت شدید کرونایی، بیمارستان صحرایی در اصفهان به راه شد/ هفته دشواری در پیش است + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری. وضعیت فعلی شیوع Covid-19 در ایران فاجعه بار شده است و در برخی از استان ها نیز وضعیت از خط قرمز عبور کرده و یک مسیر سیاه را دنبال کرده است.

متأسفانه از روز گذشته ، 25582 بیمار جدید مبتلا به کوید -19 بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی در کشور شناسایی و در بیمارستان بستری شده اند و با این موارد ، تعداد کل بیماران کووید -19 در کشور به 2143794 رسیده است.

در همین حال ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که به احتمال زیاد در هفته آینده رنگ شهرها قرمز و سیاه می شود.


بیشتر بخوانید:

تخت های مراقبت های ویژه در برخی از بیمارستان ها تکمیل شده است

شهرهای منتقل شده به سیاه

فاجعه کرونا توسط دورهام تکمیل شده است

چرا ما به موج چهارم افتادیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج چهارم کرونا در برخی از مناطق کشور

پرونده Halo پیچیده تر می شود + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

چهارمین موج خطرناک برای کشور

برنامه هاله در شهرها گسترده تر شد

شورش COVID-19 دشوارتر از هر زمان دیگری است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید -19 با هدایت ویروس کرونا انگلیس


وزیر بهداشت تأکید کرد که اگر توصیه ها و هشدارهای ما در مورد لغو سفرها جواب ندهد ، اکنون وضعیت کشور به این شکل نخواهد بود.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی از کرونا چهره شهرها را سرخ می کند / یادمان نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

سفرهای نوروزی دلیل دیگری بود در این واقعیت که اکنون شاهد افزایش تعداد بیماران و مرگ و میرها هستیم و شرایط حضور استان ها و شهرها قرمزتر می شود.

کرونا این روزها همچنان رکوردشکنی می کند ، در حالی که بسیاری از شهروندان ما که به سفرهای نوروزی رفته اند و ممکن است باردار باشند هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تر باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی از کرونا چهره شهرها را قرمز می کند / یادبود نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

تا همین اواخر نتیجه آزمایش هاله شهروند کمتر از 50 درصد بود اما بعد از نوروز این درصد به 60 تا 70 رسیده است.

علی رغم شرایط بحرانی موجود ، برخی از شهروندان ویروس کرونا را امری طبیعی می دانند و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه می دهند که زندگی خانواده های آنها را به خطر می اندازد.

با این حال ، میزان مطابقت با پروتکل های بهداشتی طی چند ماه گذشته به کمتر از 56 درصد کاهش یافته است و تعداد بیماران و بیماران روز به روز در حال افزایش است و برخی از بیمارستان ها تخت اضافی ندارند و تنها راه غلبه بر این موارد است شرایط مطابقت با پروتکل های بهداشتی است.

شمار کشته شدگان در خوزستان به حالت عادی برگشته است

متأسفانه ، کرونا تاکنون 5000 نفر را در استان خوزستان کشته است ، که نشان می دهد این استان 9 درصد مرگ و میر دارد.

به گفته کارشناسان ، دلایل اصلی مرگ در خوزستان دوره های سلسله ای بوده است.

15٪ بیماران کرونا در استان بوشهر می میرند

در طی روزهای بستری شدن ، بیمارستان های شهدای هسته ای ، شهدای خلیج فارس ، شهید جانجی از برازجان ، سلمان ایرانی از بوشیر و سایر بیمارستان ها پر از بیماری عروق کرونا ویروس بود.

تعداد بیماران شریانی کرونا ویروس تاکنون به 30 هزار نفر رسیده است و اکنون 500 تخت برای بیماران شریان کرونا ویروس در بیمارستان های شهرستان اختصاص داده شده است که این تعداد احتمالاً در آینده نزدیک دو برابر خواهد شد.

استان ایلام از این بحران عبور کرد

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، محمد کریمیان ، ظرفیت بیمارستان های ایلام برای پذیرش بیماران کرون در بیمارستان تکمیل شده است.

متأسفانه سهل انگاری برخی از شهروندان در ایلام مشکلات زیادی را برای کادر درمانی و خانواده ها ایجاد کرده است و 247 بیمار در وضعیت وخیم هستند.

آیا استان همدان سیاه می شود؟

اوضاع در همدان نسبت به استانهای دیگر بهتر نیست و تاکنون 1640 بیمار مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در این استان جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانیان ویروس در این استان دو برابر شده است.

این در شرایطی است که تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب شدید روز به روز در حال افزایش است و ما باید منتظر روزهای آینده باشیم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط افراد ، شاهد کاهش شیوع Covid-19 باشیم. .

پرونده کرونا در استان آذربایجان شرقی نگران کننده شده است

در حال حاضر 13 استان در استان آذربایجان شرقی در ایالت قرمز کرونا ، 6 شهر در ایالت نارنجی و 2 شهر در ایالت زرد وجود دارد.

یکی از دلایل اصلی افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس قلب در این استان عدم پایبندی به پروتکل های بهداشتی است که تاکنون زندگی آنها و خانواده های آنها را به دلیل بی توجهی و عادی در معرض خطر قرار داده است.

تأسیس بیمارستانهای صحرایی در اصفهان

نادیده گرفتن مصوبات ستاد ملی کرونا و انجام سفرها ، بازدیدها و جشن های مذهبی در ماه های رجب و شعبان دلیل اصلی شیوع ویروس کرونا در اصفهان و افزایش تعداد بیماران ویروسی کرونا در این استان است. 6 بار در مقایسه با روزهای اول آوریل.

در این شرایط ، بیمارستان های صحرایی در زهرا و بیمارستان فارابی تأسیس می شوند.

شهرهایی که از نارنجی به قرمز تغییر رنگ می دهند

در حالی که در چند روز گذشته رنگ استانها تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بود ، طی 24 ساعت گذشته وضعیت بسیار تاریک تر شده است ، و اکنون تهدید Covid-19 به ویژه انگلیس ها را تهدید می کند تاج پادشاهی. زندگی هر شهروند.

متأسفانه ، القاعده دوباره شهرهای زرد نارنجی را قرمز و نارنجی کرده و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی از کرونا چهره شهرها را قرمز می کند / یادبود نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در حالت نارنجی قرار دارند و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ، “از” و “به” شهرهایی با قرمز و قرمز ممنوع وضعیت نارنجی

همچنین 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

تحریم کردن کلیبر و ملاکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بلسوار ، پارس آباد ، خلخال ، سارین ، گرمی و میشیگان شهیر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، ایشتارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، جم در بوشهر ، تهران و ملارشاه خانمرزا در استان های شهرامحال و بختیاری ، تاپاس در استان خراسان جنوبی ، پاژستان ، باردیساکان ، تربت جام ، حیدریه و تربیت کشمیر در استان خراسان رضوی ، جگرگ و کارما در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، اصطبان ، بافانات ، پاسارگاد و فارس ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و کاخ شیرین در استان کرمانشاه ، جالیکش در استان گلستان ، سیشکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز محل آنها مشخص شده است.

همچنین ، شهرهایی که رنگ خود را از زرد به نارنجی تغییر می دهند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوفین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، منیه و سملگان در خراسان شمالی ، آگرود در استان زنجان ، علی آباد و کلالا در گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی از کرونا چهره شهرها را سرخ می کند / یادمان نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

از طرف دیگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سابیدان در استان فارس و بم در استان کرمان آنها به دلیل تثبیت روند بهبود وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر دادند.

طبق ستاد ملی کرونا در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید بالاترین مقام ، حضور کارکنان در ارائه دهندگان خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، م institسسات و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل شده اند.

برگزاری نماز جمعه ، مساجد ، نمازهای گروهی روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنجی ، کارکنان و تجهیزات اداری ارائه دهنده خدمات اساسی یک سوم کاهش یافته اند. همچنین نیمی از کارگران سایر ماشین آلات می توانند در دفاتر مستقر شوند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت وخیم است.

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به آنها سفر می کند ممنوع است و به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه نقدی در پی خواهد داشت. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا