ارتش و سپاه توانسته‌اند همه مدعیان ابر قدرتی در عرصه دریا را به کرنش و استیصال بکشانند

سردار تنگسیری:

دو نوع اعلان در سمت راست صفحه وجود دارد: دوبار کلیک کنید و نگه دارید، با تأثیری سطحی روی تخیل شما و امکان جابجایی بین منطقه سوئیچینگ و کلیک و اتصال.

در اتاق خبر سیاستمداران ایرانی، سردار علیرضا تنگسیری، فرماندا نایروبی دریا سپاه پاسداران، کودتای اسلامی با صدور امیر دریا در شهرام، ایرانیان فرماندا نایروبی طاق دریا.

متن کامل این کتاب در زیر توضیح داده شده است:

نام خداوند بخشنده

«کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و با مال و جان خود در راه خدا جهاد کردند، نزد خداوند درجاتشان برتر است و آنانند که رستگارانند» (سوره توبه، آیه 20).

«ایمان اوردند و او کارند را ترک کرد و با پول و جانهایشان در راه جهاد خدا ناموند. و آن پیروز و رستگارد.»

برادر همرزم، امیر دریا در شهرام ایرانیان “زید عزا”

ارجمند فرمانه نیار دریه فرشته جمهوری اسلامی ایران

سلام.

خدایا بر محمد و آل محمّد درود فرست و در گشایش آنان تعجیل فرما

ماهر سال، یاداور رشادت فراموش نشدنی رسمندگان غیور فرشته ایرانی جمهوری اسلامی ایران در نقش دفاع مقدس با ایثار و شجاعت از آن برای دفاع از غرور، شرف و استکبار ملی ملا جانویشانی ایران اسلامی استفاده کرد. کارند و شهید شیرین شهادت نوشیند تا ایران و ایرانی امروز سرافراز و سربلند پشند.

به فضل الهی «نیرو دریه» اسقف اعظم جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایشان با حمدعلی و وزیر علم نورافزی تعیین ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و با افشاگری های سطحی تأثیرگذار آنها از خرد و فصاحت و توانایی شما در ناحیه جابجایی بین دو قسمت خشک می شود و ادعا می کند که باید بتوانید آن ناحیه را با چرخاندن و برداشتن آن بچرخانید.

متحدند، متحدند و به همت جهادگران نایروبی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس مبانی راهبردی، پذیرفته نمی شوند و محکم و استوارند، لحظه ای هستند، یعنی. دانش، اخلاق، خلاقیت، نوآوری و مجاهدت های شبانه روزی رزمندگان، دریدل ارچی و سپهی در جهت حفظ و ارتقای سطح تخیل خود در جهت انجام انواع کارهای علمی و در صورت لزوم. دور زدن تعداد بیش از حد مقیاس ها و مقیاس های جغرافیایی و شایعه پراکنی.

در کنار یاد و خاطره شهدای عزیز نرو، شهادت شهدای حماس، «هفتم آذرماه 1359» و یاد و خاطره شهدای عزیز نرو، شهادت شهدای حماس «هفتم آذرماه 1359» و شهادت شهدای فرمانده معظم کل قوا و شهدای معظم شهدا حرم یک انقلاب اسلامی در سایه جهت گیری های حضرت، ولیعهد (ره) و نایب حقش، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه معظم له سبحان.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل