بلاتکلیفی عجیب انتخابات تنیس – اخبار ورزشی

اخبار ورزشی |انتخابات

برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس با تعویق روبرو شد و در حالی که تصور می‌شد مدت زمان آن نهایتا یک هفته باشد اما فعلا در بلاتکلیفی به سر می ‌برد.

به گزارش اخبار ورزشی، انتخابات فدراسیون تنیس ایران قرار بود اول خرداد برگزار شود اما وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به فدراسیون تنیس اعلام کرد به دلیل شهادت رییس جمهور  و همراهان در سانحه بالگرد، این انتخابات به تعویق افتاده است و اول خرداد برگزار نمی‌شود.

هیات رییسه فدراسیون تنیس نیز بلافاصله هفتم خرداد را برای برگزاری انتخابات پیشنهاد داد اما وزارت ورزش هیچ واکنشی به درخواست هیات رئیسه نشان نداد.

با توجه به اینکه همه چیز برای برگزاری انتخابات مهیا بوده، تصور می‌شد این تعویق نهایتا یک هفته‌ای باشد اما فعلا خبری از اعلام تاریخ از سوی وزارت ورزش و جوانان نیست.

فدراسیون تنیس مسابقات دیویس کاپ را پیش رو دارد که ۲۱ تا ۲۶ خرداد برگزار می‌شود. تیم تنیس ایران در گروه سه آسیا رقابت دارد و تیم اول هر گروه راهی پلی‌آف گروه دو جهانی می‌شود. بنابراین رقابت حساسی برای تنیس ایران محسوب می‌شود و بلاتکلیف ماندن فدراسیون در آستانه این مسابقه مهم اتفاق خوبی نیست.

با توجه به اینکه تمام کارهای مربوط به انتخابات انجام شده، بهتر است وزارت ورزش هر چه زودتر این انتخابات را برگزار کند تا فدراسیون در بلاتکلیفی وارد مهم‌ترین مسابقه پیش رویش نشود.

نکته قابل توجه این است دوره ریاست داود عزیزی ۱۱ خرداد به پایان می‌رسد اما وزارت ورزش ۳۰ اردیبهشت سرپرست تعیین کرد تا شائبه‌ای در انتخابات پیش نیاید و اینکه هنوز دوره ریاست چهار ساله عزیزی به پایان نرسیده و فدراسیون با سرپرست ‌اداره می‌شود و از آن طرف انتخابات هم برگزار نمی‌شود، عجیب به نظر می‌رسد.

انتخابات تنیس دو کاندیدا دارد که داود عزیزی و اشرف گنجویی کاندیداهای آن هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا