خبرگزاری آنا – بزرگداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق مختلف کشور با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … روز دانشجو را گرامی داشتند.

به گزارش گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از تبریز، مسابقات دارت و تنیس روی میز ویژه برادران دانشجو به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در رشته دارت حسین جمشیدی مقام اول، رضا عبدالله دوم، مهدی راسخی و محمد امین دپای سوم شدند و در بازی دارت دانش آموزی خواهر اسماء حنفی مقام اول، کوثر باقری مقام دوم و لیلا داداشی را کسب کردند.

در زمینه تنیس روی میز مقام اول محمد اکبری، امیر مینویی در مقام دوم، آرمین ختایی مقام سوم، در بخش خواهران مهنا خداپرست مقام اول، مهدیسا بگربور مقام دوم و کوثر باقری مقام سوم را کسب کردند (ادامه مطلب).

به گزارش آنا، همزمان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و شب میلاد باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار شورا، کارکنان و اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایگلاد آنان با حضور در بهشت ​​فاطمیه و نصر غول بر مزار مطهر مدافع سلامت «شهید حمیدرضا جباری» اولین مدافع سلامت شهرستان بار دیگر به آرمان های امام و شهدا برای ادای احترام وفاداری کردند. به یاد خدا مکانی عالی برای شهدا

سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایگلید با اشاره به جهاد و از خودگذشتگی کادر پزشکی در دو سال گذشته گفت: سلامتی را حفظ کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون است. از این شهدا

شهید حمید رضا جباری 30 شهریور 1359 در روستای شهرامیان از توابع شهرستان ایگلاد دیده به جهان گشود. وی فرزند یک جانباز دوران دفاع مقدس بود. حمیدرضا در یگان بهداری گردان ولی عصر آباده خدمت می کرد و علیرغم بیماری زمینه ای با لباس سبز و سفید به بیماران عروق کرونا خدمت می کرد. وی سرانجام در 10 آبان 1395 در حین خدمت با این بیماری به شهادت رسید

مراسم یادبود 16 آذر میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار با حضور گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در سینما جهرم برگزار شد.

در این برنامه برنامه های شاد بسیاری توسط کانون ها، کانون های فرهنگی و دانشجویی و اتحادیه نظام پرستاری اجرا شد. اجرای استند، سخنرانی، مسابقه، طراحی چهره و غیره. یکی از این برنامه ها بود.

در این مراسم کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با تبریک روز دانشجو از آنان خواست تا در برنامه های علمی و فرهنگی بیشتر مشارکت کنند.

از دیگر برنامه های این مراسم قدردانی از افتخارات علمی و فرهنگی و پخش گوشه ای از مبارزات استکباری دانش آموزان است.

به گزارش آنا از اسپیدان، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسپیدانمسابقه عکس دانشجویی و کارگاه استرس دانش آموزی و راه های مقابله با آن.

عبدالرسول مستاجرین رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و وی با ارسال پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، این روز را به تمامی اساتید و دانشجویان تبریک گفت و گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما وارثان خون پاک شهدای آن زمان هستند و همچنین با جانفشانی هزاران جوان دیگر که ثمره انقلاب بزرگ ملت ایران و تحکیم پایه های استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی هستند با تمام وجود مجاهدت و فداکاری و فداکاری کردند.

بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز رسیدگی. محمد فرعی رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: با تلاش مشترک و کمک به همه مردم برای دریافت واکسن کرونا، ریشه این بیماری شوم از جامعه ریشه کن می شود و دانشجویان دارای جسمی جسمانی می شوند. حضور در دانشگاه مثل قبل.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد باسقز با اشاره به تعبیر دانشجو، مؤذن و فریاد بیدارباش برای جامعه، دکتر بهشتی، گفت: با توجه به تعبیر دکتر بهشتی، دانشجو، مؤذن و بیدار کننده برای جامعه است.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی قدردانی شد.

بهروز نصری، رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام وی به مناسبت 16 آذر روز دانش آموز گفت: 16 آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و یادآور رشادت های دانش آموزانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعمار دشمن سپر کردند و گذشتند. فریاد بر ضد استکباری که ملت ایران به دنیا می کند.» مرور صفحات تاریخ نشان می‌دهد که دانشگاهیان در راه پیروزی و پاسداشت انقلاب اسلامی، در حماسه دفاع مقدس و آبادانی و توسعه همه جانبه میهن عزیزمان مشارکت صمیمانه دارند. کار.

مراسم بزرگداشت روز دانش آموز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با حضور دانشگاهیان و جمعی از مسئولین شهرستان نیشاپور برگزار شد و دانش آموزان در مسابقات دارت، هندبال، ضربات پنالتی و … شرکت کردند.

حاضرین علاوه بر شنیدن سخنان مسئولین و بهره مندی از برنامه های مختلف استندآپ، موسیقی و … شاهد تجلیل از خانواده معظم شهدا بودند و با تجلیل از نفرات ارشد مسابقات ورزشی قدردانی شد. جوایز یادبود

در پایان این مراسم دیدار دوستانه بین تیم های خبرنگاران شهرستان با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیشابور به یاد دانشجویان شهید برگزار شد.

انتهای پیام/4062/

خروج از نسخه موبایل