قرص ماشین ظرفشویی فیری ساخت کجاست؟

قرص ماشین ظرفشویی فیری ساخت کجاست؟

این محصول ساخت کشور ترکیه است و با در نظر گرفته شدن استانداردهای خاص تولید شده است.به منظور تولید و طراحی ماشین ظرفشویی فیری، اصول و مکانیزم ویژه ای در نظر گرفته شده است که این امر سبب شده این محصول در کیفیت و کارایی، در میان برندهای مطرح و مشهور جهان باشد.
این قرص فیری به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است به طور عمده تولید و به فروش برسد. شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از استانداردهای آن ، این محصول را خریداری کنید.

طرز استفاده از قرص ماشین ظرفشویی Fairy

در مقاله ، به طور کامل به این مبحث پرداخته ایم، ولی در این قسمت منحصرا به طرز استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری می پردازیم.استفاده از این قرص ماشین ظرفشویی، بسیار آسان است. به منظور استفاده از این محصول کافی است مراحل زیر را دنبال کنید :
• یک عدد قرص را از بسته ی آن جدا کنید.
• قرص را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.
• برنامه ی مربوط را فعال کنید.
تا اینجا همانند دیگر قرص های موجود در بازار است ولی شما باید در هنگام استفاده از قرص فیری به چند نکته زیر نیز توجه کنید :
1. در نظر داشته باشید که بعد از برداشتن قرص حتما زیپ بسته آن را مجدد ببندید.
2. روکش قرص قابل حل شدن است به همین دلیل آن را سوراخ نکنید.
3. در حین برداشتن قرص و قرار دادن آن در داخل ماشین ظرفشویی مطمئن باشید که دستانتان خشک است، زیرا لفاف قرص به شدت در مقابل آب واکنش پذیر می باشد و این امر موجب از بین رفتن آن خواهد بود.
4. توجه به احتیاط های خاصی که بر روی این قرص درج شده است بسیار مهم است، در صورتی که احتیاط های مربوط را در نظر نگیرید، ممکن است نتوانید از کارایی آن برخوردار باشید.
5. یک نکته ی دیگر که باید در نظر گرفته شود این است که اطمینان حاصل کنید ظروف به طور کامل در داخل ماشین ظرفشویی قرار می گیرد زیرا در غیر این صورت ممکن است همه ی آنها به طور مطلوب شسته نشوند.

مزیت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری

استفاده از این قرص دارای مزایای بسیاری است و به همین دلیل است که توانسته توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.از جمله مهمترین مزیت های خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• عدم آسیب به ظروف
• عدم ایجاد خط و خش بر روش ظرف‌ها
• همه کاره بودن
• بدون ایجاد لکه بر روی ظروف
• دارای جلا دهنده
• حاوی نمک
• چربی زدای فوق العاده
• شستشوی کامل ظروف
یکی از مهمترین ویژگی های این قرص آن است که هزینه ی مناسبی برای خرید پیشنهاد می کند و شما به راحتی می توانید بسته های آن را به قیمت مطلوب خریداری کنید.قیمت مناسب این قرص سبب شده است که در مقایسه با سایر برند ها بتواند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند.
از طرفی با توجه به رابطه ی مطلوب بین ایران و ترکیه ؛ محصولات فیری نیز به طور مطلوب به کشورمان صادر می شود. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت این قرص ماشین ظرفشویی را سفارش داده و به منظور بهره مندی از بهترین کیفیت شستشوی ظروف، از آن استفاده کنید. تمیز بودن ظروف بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت می تواند منجر به مشکلات جدی در سلامت انسان شود.

قرص ماشین ظرفشویی Fairy را از کجا بخریم؟

این قرص ماشین ظرفشویی در بسته بندی های مختلف ارائه می شود و هر کدام از آنها دارای قیمت متفاوت می باشد که این قیمت با توجه به ویژگی های مثبت این قرص بسیار مقرون به صرفه است.شما می توانید انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری را با اطمینان کامل از خریداری کنید و محصول خود را با ضمانت و اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید.

در این مطلب قصد معرفی پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی فیری و راهنمای خرید پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی فیری را داریم باما همراه باشید.
قرص ماشین ظرفشویی یکی از انواع شوینده ها و تمیزکننده های مورد استفاده در ماشین های ظرفشویی است. این قرص ها از انواع آنزیم ها استفاده می کنند که می توانند در تمیز کردن ظروف بیشتر و بهتر موثر باشند.
از مایع ظرفشویی برای شستشوی دستی استفاده می شود، در حالی که قرص های ظرفشویی فقط مناسب استفاده در ماشین ظرفشویی مطمئن هستند. بنابراین، مواد موجود در این قرص ها با مواد موجود در مایع ظرفشویی متفاوت است.
مواد شوینده به صورت قرص از پودر فشرده یا ترکیبی از پودر و ژل برای ماشین ظرفشویی ساخته می شوند. این قرص ها را می توان در محفظه مواد شوینده نگهداری کرد. یا می توانید مستقیماً آنها را وارد کنید.
از قابلیت های قابل توجه این مارک ها مختلف می توان به شستشو و ضد عفونی کردن ظروف و لوازم خانگی، سفید کردن شفاف کردن، چربی زدایی، مبارزه با آهک و جرم گیری ماشین ظرفشویی اشاره کرد.
محصولات تولید شده از نظر تعداد ترکیبات موجود در بسته بندی، نوع کارکرد، تنوع مدل ها، قابلیت شستشو، رایحه و سایر خصوصیات متفاوت هستند. ترجیحات و انتخاب های هر شخص بسته به نوع نیاز و انتظاراتی که از محصول دارند بسیار متفاوت است.
در ادامه ای این مطلب باما همراه باشید تا با مزایای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی و راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری و نکات مهمی که باید در راستای انتخاب و خرید قرص ظرفشویی فیری باید بدانید آشنا شویم.
مزایای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی
قرص ها از سایر پودرها یا ژل های ماشین ظرفشویی قابل اطمینان ترند. این قرص ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و به صورت پودر پخش نمی شوند. این قرص ها مانند ژل هایی نیستند که به ظروف روغنی بچسبند. بنابراین مطمئن باشید که عمر ظروف شما کوتاه نمی شود.
فرم این قرص ها به گونه ای است که از مصرف بیش از حد مواد شوینده جلوگیری می کند. زیرا این قرص های جمع و جور در آب گرم حل می شوند و به تمیز شدن ظروف کمک می کنند.
یکی دیگر از مزایای استفاده از قرص های پاک کننده این است که فقط حاوی مواد شوینده نیستند. در عوض، آنزیم های بیشتری دارند که باعث تمیزتر شدن ظروف می شوند. همچنین در مقایسه با ژل و پودرهای ظرفشویی می توان گفت که این قرص از نظر رایحه متنوع تر است.
در ادامه ای این مطلب به معرفی و ویژگی های مارک قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) را با جزئیات بیشتری توضیح میدهیم، به ویژگی ها و عوامل مهم و تأثیرگذار هنگام خرید اشاره کردیم تا بتوانیم به شما در انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) مورد نظرتان کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی(نکات طلایی)

رایحه قرص ها
عطر و بوی کپسول های ظرفشویی یکی از آپشن هایی است که به هنگام خرید قرص مد نظر قرار می دهیم. رایحه ای که بعد از باز کردن درب دستگاه به مشام می رسد قطعا لذت بخش خواهد بود. طبق نظر سنجی های انجام شده قرص های Finish دارای رایحه ی تند و Fairy دارای رایحه های ملایم و دلچسب تری هستند. رایحه های لیمو و کلاسیک محبوب ترین نوع آنها می باشند.
از برند های معتبر خرید کنید
انواع محصولات و مدل های قرص ماشین ظرفشویی می تواند متفاوت باشد. مدل های انتخاب شده بسته به نیاز هر فرد متفاوت است. برندی که از تنوع بی شماری برخوردار باشد، به هر طریقی مورد توجه مشتری قرار می گیرد ، بنابراین به سراغ تولیدکنندگانی بروید که محصولات متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده ارائه می دهند.
توجه به کاربرد قرص ظرفشویی
نوع عملکرد و قابلیت های هر قرص بسته به مدل های آن متفاوت است. به عنوان مثال، قرص های که حاوی ماده خنک کننده و نمک هستند و از این نظر توانایی بالایی در شستن ظروف خواهند داشت. یا قرص های کلاسیک تمام شده، به دلیل سفت بودن و به صورت پودر فشرده، می توانند نصف شوند و به مقدار کم استفاده شوند.
تک کاره:
نقش این قرص ها به سادگی شستن ظروف است. برای اطمینان از محافظت کامل از ماشین ظرفشویی و شفاف کردن ظروف، باید از شستشو و نمک زدن جداگانه استفاده شود.
همه کاره (all in 1)
قرص های همه کاره که اصطلاحا به all in 1 معروف اند میتوانند ظروف را شسته و همزمان، ظروف را شفاف و نرم كردن آب که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه با محافظت از ماشین ظرفشویی شما، راه حل عملی تری هستند.
به تاریخ انقضا توجه کنید
هنگام خرید قرص برای ماشین های ظرفشویی حتما به تاریخ انقضا بسته توجه داشته باشید. محصولات منسوخ شده نه تنها به شما آسیب می رسانند بلکه به دستگاه شما آسیب می رسانند.
قیمت قرص ها ظرفشویی
مهمترین عاملی که سبب تمایز قرص ها از یکدیگر می شود، قیمت آنها می باشد. کافیست کل هزینه ی بسته را بر تعداد قطعات تقسیم کنید تا بتوانید برآورد مناسبی از هزینه نمایید. با یک تبدیل ساده می توانید قیمت یک قرص را بدست آورید. اگر بخواهیم از نظر قیمت دو مارک معروف Firi و Finish را با هم مقایسه کنیم ، قرص های Finish به دلیل تنوع از قیمت پایین تری نسبت به تبلت های Fieri برخوردار هستند بنابراین می توانند گزینه اقتصادی تری باشند.
بسته بندی و تعداد قرص ظرف شویی
قرص ماشین ظرفشویی در بسته بندی های مختلف موجود است. برای خرید قرص ماشین ظرفشویی سعی کنید بسته بندی ها با تعداد بالا را انتخاب کنید، زیرا معمولاً مقرون به صرفه تر هستند. قرص های ماشین ظرفشویی در بسته بندی های 12تایی الی 115تایی در بازار وجود دارند که بسته به نیاز و بودجه خود می توانید انتخاب کنید.
5 نکته ای مهم برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy)

1.شستشو و لکه بری قوی
قرص های ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پاک کننده سرسخت ترین لکه های چای، قهوه و مواد غذایی مانده و غذاهای سوخته هستند. قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) به دلیل شستشوی مطلوب تا 57 لیتر قادر به صرفه جویی در مصرف آب خواهد بود. همچنین ظروف را تمیز و ضد عفونی می کند بدون اینکه نیازی به شستن قبلی آنها نباشد.
2.ظروف و دستگاه سالم
علاوه بر شستشوی تمیز ظروف، قرص ها باعث میشوند ظروف شما عزیزان کفیفت اولیه خود را بعداز شستشو داشته باشند. برخی از مدل های قرص ماشین ظرفشویی Fairy حاوی نمک و ماده خنک کننده هستند که سخت ترین آب را نرم کرده و از آسیب و خراش ظروف کریستالی جلوگیری می کنند. قرص ماشین ظرفشویی باعث افزایش بیشتر روشنایی ظروف و محافظت از ظروف نقره و استیل می شود.
3.تنوع زیاد در قرص ها
قرص های ظرفشویی با آنزیمها و ترکیبات مختلف در دو دسته تک کاره و همه کاره تولید می شوند. انواع مختلف به صورت قرص های ژله ای و انواع دیگر پشتیبانی شده توسط آنزیم های مختلف پودر فشره شده یا مواد شوینده. فرص ها ظرفشویی از تنوع بیشتری برخوردار هستند که بسته به تعداد ظروف و زمان شستشو گزینه های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.
4.قدرت حل شوندگی بالا
حلالیت قرص ها با برنامه های کوتاه مدت شستشو و دما تعیین می شود. مدل فیری پلاتینوم به دلیل توانایی حل شدن در یک چرخه کوتاه شناخته است. مواد ژل و ظروف محلول این قرص ها روند شستشو را تسهیل می کنند.
مدل های دیگر که حالت پودر فشرده جامد هستند، ممکن است در حین ظرفشویی، به ویژه در دمای پایین یا شستشوی سریع، حل نشود و باعث رسوب در محفظه ماشین ظرفشویی شود. برای استفاده از این نوع قرص ها بهتر است قرص ها را در مقدار کمی ظروف نصف کنید.
5.رسوب زدایی دستگاه
از جمله بارزترین ویژگی قرص های Fairy تمیز کردن و رسوب زدایی دستگاه شما می باشد. نمک موجود در این قرص ها می توانند رسوبات آهکی و چربی ها را از قسمت های پنهان دستگاه و قسمت فیلتر شسته و در سخت ترین آب ها نیز مانع از رسوب گذاری در این نواحی شود. مدل های All in 1 و کوانتوم Finish نیز جرم ها و رسوبات آهکی دستگاه را تمیز کرده و طول عمر دستگاه شما را افزایش خواهند داد.
در نکات قبل با راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) آشنا شدیم اما اگر همیشه به دنبال بهترین ها هستید. در ادامه ای مطلب فهرستی از پرفروش ترین شوینده های فوق العاده قوی و منحصر به فرد از قرص ظرفشویی فیری را آماده کرده ایم تا شما عزیزان هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید در ادامه باما همراه باشید.
8 مدل از پرفروش ترین قرص های ظرفشویی فیری در بازار
1.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل JAR 2X بسته 115 عددی

مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی
2.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Platinum Plus بسته 60 عددی
مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی
3.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Platinum Pluse بسته 13 عددی
مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , سفید کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی , جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی , عملکرد نمک ظرفشویی , جرم زدایی
• قرص همه کاره ماشین ظرفشویی با بالاترین قدرت فیری
4.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل PLATINUM43 بسته 43 عددی
مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی , عملکرد نمک ظرفشویی
سایر توضیحات
• پارتیشن بندی مایعات کپسول
• تأثیر پاک کنندگی فوق العاده در برابر چربی ها
• قدرت تمیزکنندگی در دماهای پایین
• براق کننده ظروف
• شفافیت بسیار بالای ظروف شیشه ای
• صیقلی شدن ظروف فلزی در اثر تمیز شدن
• از بین بردن لکه های بسیار دشوار
• حفاظت از ظروف نقره ای
• دارای نمک برای فیلتر ناخالصی آب
5.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم 90 عددی

مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , سفید کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی , جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی
سایر توضیحات
• قدرت شستشوی فوق العاده و لکه بری بی نظیر
• دارای روکش حل شونده
• محافظ ظروف نقره و استیل و محافظ ظروف شیشه ای
• جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه ای
• حاوی مواد جرم گیر دستگاه ماشین ظرفشویی
• حاوی نمک ماشین ظرفشویی
• حاوی مایع جلادهنده یا مایع براق کننده ماشین ظرفشویی
• حذف لکه های سخت خشک شده از 24 ساعت قبل
6.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم بسته 72 عددی
مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , سفید کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی , جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی
سایر توضیحات
• قدرت شستشوی فوق العاده و لکه بری بی نظیر
• دارای روکش حل شونده
• محافظ ظروف نقره و استیل و محافظ ظروف شیشه ای
• جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه ای
• حاوی مواد جرم گیر دستگاه ماشین ظرفشویی
• حاوی نمک ماشین ظرفشویی
• حاوی مایع جلادهنده یا مایع براق کننده ماشین ظرفشویی
• حذف لکه های سخت خشک شده از 24 ساعت قبل
7.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم بسته 84 عددی
مشخصات کلی محصول
• تمیز کنندگی , براق کنندگی , عملکرد نمک ظرفشویی
8.قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل همه کاره بسته 115 عددی

منبع : https://zarfplus.ir/dishwasher-tablet/

خروج از نسخه موبایل