اقتصادیفعالان کسب و کار

آبریزی پکیج از ناحیه پمپ پکیج

جهت تعمیر پکیج بوتان به کمک نیاز دارید؟

به نقل از پارسه پکیج کارکرد قابل اعتمادتر پکیج های دیواری در مقایسه با سیستم های گرمایش مرکزی و یا آبگرمکن ها، به علاوه طول عمر مفید بیشتر و هزینه های نگهداری پایین آنها، موجب شده است که پکیج های دیواری از جمله پکیج بوتان یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی در اکثر منازل باشند.

با این حال، بدلایل متفاوتی مانند استهلاک کارکرد مداوم پکیج، نگهداری و استفاده های ناصحیح از دستگاه و یا بروز ایرادات فنی در قطعات مختلف سیستم، امکان بوجود آمدن اشکال و از کار افتادن پکیج همواره وجود خواهد داشت. در چنین مواقعی یکی از اولویت های تصمیم گیری در تعمیرات پکیج بوتان، کمک گرفتن از متخصصین حرفه ای تعمیرات پکیج بوتان است به گونه ای که در سریعترین زمان ممکن بخصوص در فصل سرما، قادر به رفع مشکل و بوتان شما به بهترین شکل ممکن باشند.

عیب یابی و رفع مشکلات  کرج پکیج اعم از روشن نشدن، خاموش شدن، آبریزش یا نشتی، سر و صدای زیاد و… توسط متخصصین مرکز تخصصی پکیج بوتان برای مدل های مختلف پکیج بوتان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. همچنین این متخصصان با ارائه مشاوره در زمینه نگهداری و استفاده صحیح از پکیج به شما کمک خواهند نمود.

پکیج بوتان شما به درستی کار نمی کند و نیاز به سرویس دارد؟

یکی از کارهایی که اغلب توسط افراد نادیده گرفته میشود، نگهداری و رسیدگی به موقع از پکیج بوتان است که اصطلاحا سرویس پکیج بوتان گفته می شود. می دانیم که پکیج دیواری همانند سایر دستگاه هایی که روزانه از آنها استفاده می کنیم، تحت استهلاک زیادی قرار گرفته و گاها با استفاده نابجا و ناصحیح می تواند دچار ایراداتی در عملکرد خود شود.

سرویس پکیج بوتان که می بایست به صورت سالانه صورت بگیرد، شامل مجموعه مواردیست که باعث اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه خصوصا پیش از رسیدن فصل سرما می شود و به کارکرد پکیج دیواری در بالاترین میزان بازدهی خود کمک می نماید.

متخصصین باتجربه  قادرند تا با بررسی پکیج بوتان شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اخلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند و یا در میانه یک روز سرد زمستانی منجر به خاموش شدن و از کار افتادن پکیج شما شود، پیشگیری کنند و این ایرادات را به طور کلی رفع نمایند.

ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج بوتان خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین کاراباما برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

آب دادن پکیج ایران رادیاتور |آب دادن پکیج بوتان

جهت نصب پکیج بوتان به کمک نیاز دارید؟

نصب پکیج بوتان به صورت صحیح و اصولی بر عملکرد آن بسیار تاثیرگذار است؛ چرا که فرایند نصب پکیج بوتان حساسیت ها و جزئیات بسیاری دارد و تنها توسط تکنسین های متخصص نصب پکیج بوتان قابل انجام است؛ توجه کنید به هیچ وجه نباید نصب این پکیج ها را به افراد غیر حرفه ای سپرد. رعایت نکردن این موارد علاوه بر اینکه در کارکرد پکیج اختلال ایجاد می کند، می تواند منجر به مشکلات آتی برای پکیج نیز گردد.

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تخصص و آگاهی لازم، پکیج دیواری خود را در محل مناسبی نصب نمی کنند که این امر می تواند ضمن بروز مشکل در عملکرد دستگاه خطرآفرین نیز باشد؛ بنابراین اولین اقدام مهم هر نصاب حرفه ای پکیج بوتان، بررسی و انتخاب محل مناسب برای نصب پکیج بوتان است و باید موارد متعددی مانند وجود اکسیژن کافی برای احتراق، عدم جریان شدید باد، استحکام دیوار و مصالح ساختمانی، فضا و ابعاد کافی اتاق نصب و نحوه قرارگیری لوله ها، دودکش و اتصالات پکیج را نیز پیش از نصب پکیج بوتان بررسی کند.

علاوه بر این، پیچیدگی های فنی مدل های مختلف پکیج های بوتان، نصب و راه اندازی صحیح آن ها را تنها توسط متخصصین حرفه ای نصب پکیج بوتان ممکن می سازد. نصب اصولی و صحیح پکیج بوتان می تواند از برخی مشکلات رایج دستگاه چون خرابی پمپ یا مشکل خاموش شدن مداوم جلوگیری نماید. مرحله بعدی لوله کشی پکیج، اتصال شیلنگ ها و دودکش پکیج است و نهایتا اطمینان از آب بندی صحیح اتصالات انجام شده و در پایان تست پکیج و بازرسی و تایید نهایی نصاب پکیج بوتان است که این مرحله نیز موارد متعدد دیگری را دربر می گیرد.

 

دکمه بازگشت به بالا